AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #1 Skrevet 25. januar 2024 Har slitt med spenningshodepinne over ett halvt år nå, har prøvd neurotin, amitriptylin orifarm og skal nå prøve cymbalta. Noen som har erfaringer med disse og eventuelt hva som funket best? Anonymkode: a0a91...4b9
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #2 Skrevet 25. januar 2024 Prøvde ekstremt mange medisiner, varme osv. Men det var først da jeg gikk til fysio noen ganger det ble HELT borte! Gråt av glede allerede etter første behandling fordi så mye av spenningen slapp så raskt. Anonymkode: dac6d...464
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #3 Skrevet 25. januar 2024 Spenningshodepine i 10 år, har 2/3 dager hodepinefrie dager i mnd. Har prøvd de du nevner, men ingenting, foruten botox har effekt hos meg. Tar ikke bort hodepinen, men langt flere "grønne" dager med lavere smerte intensivitet. Anbefaler brain twin app om du ikke bruker noe hodepinedagbok fra før av. Har også hatt noe effekt av fysioterapi, hodepine _kan_ komme av spenninger/løsninger i nakke/rygg. Håper du finne riktig medisin, kronisk hodepine er fryktelig å leve med! Anonymkode: 06fd8...324
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #4 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Prøvde ekstremt mange medisiner, varme osv. Men det var først da jeg gikk til fysio noen ganger det ble HELT borte! Gråt av glede allerede etter første behandling fordi så mye av spenningen slapp så raskt. Anonymkode: dac6d...464 Oi - kan jeg spørre hva slags behandling du fikk?☺️ Anonymkode: 9e34b...b43
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #5 Skrevet 25. januar 2024 Kiropraktor med muskelbehandling er det eneste som har fungert for meg. Begynte tidlig i fjor og har ikke tatt smertestillende siden. Anonymkode: 0e5b2...d88
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #6 Skrevet 25. januar 2024 Du må finne grunnen til spenningshodepinen og gjøre noe med den. Lurt å få en form for behandling hos fysio, naprapat, massør el. Det kan hjelpe mye. Trening og lett tøying hjelper også. Hvordan er hodeputen din? Går du med skuldrene hevet? Strammer du kjeven? Stresset? Finn årsaken og gjør noe med den. Anonymkode: 88a16...43d
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #7 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi - kan jeg spørre hva slags behandling du fikk?☺️ Anonymkode: 9e34b...b43 Hun bare undersøkte meg grundig og stilte meg spørsmål, og gav meg behandling deretter. Mon spenningshodepine er 9/10 ganger utløst av stress og tankekjør. Anonymkode: dac6d...464 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #8 Skrevet 26. januar 2024 Går også til fysio. er også mye bedre etter å ha begynt på topimax! prøvd mye forskjellig blodtrykksmedisin og annet før det, uten virkning på spenningshodepine og migrene. Anonymkode: eefcb...c39
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #9 Skrevet 26. januar 2024 Hos kjerringa gikk spenningshodepinen over etter noen måneder med tilskudd av omega-3, magnesium, kalsium og høydose D-vitamin. Anonymkode: 5cd0c...638
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå