AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #1 Skrevet 25. januar 2024 Jeg får innimellom venneforespørsler fra folk jeg ikke kjenner, ville ikke kaldt de bekjente engang. Men kan være vi har felles venner på facebook, vedkommende kommer fra stedet jeg bor etc. Jeg skriver aldri der, så er ikke blitt invitert med et uhell. De må søke meg opp for å finne meg. Kan ikke søke på navn, men kan finne meg på vennelista til felles venner. Hvorfor gjør folk det? Hva er vitsen? Anonymkode: fa225...6c7
enkefru Skrevet 25. januar 2024 #2 Skrevet 25. januar 2024 Venner av venner kommer opp som forslag, og noen synes det er stas å ha mange på vennelisten… 1
exictence Skrevet 25. januar 2024 #3 Skrevet 25. januar 2024 Noen ganger kan jeg gjøre det hvis jeg vet at vi hatt felles venner, og gjerne noe annet til felles. Synes det er hyggelig. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #4 Skrevet 25. januar 2024 Fjugur skrev (5 minutter siden): Venner av venner kommer opp som forslag, og noen synes det er stas å ha mange på vennelisten… De jeg har fått fra har sånn mellom 100 og 300 på vennelista stort sett. Anonymkode: fa225...6c7
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #5 Skrevet 25. januar 2024 exictence skrev (3 minutter siden): Noen ganger kan jeg gjøre det hvis jeg vet at vi hatt felles venner, og gjerne noe annet til felles. Synes det er hyggelig. Det er folk som jeg ikke har noe felles med enn felles venner. Hyggelig om det feks er folk jeg har kontakt med via jobb etc. men det er det ikke. Anonymkode: fa225...6c7
exictence Skrevet 25. januar 2024 #6 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er folk som jeg ikke har noe felles med enn felles venner. Hyggelig om det feks er folk jeg har kontakt med via jobb etc. men det er det ikke. Anonymkode: fa225...6c7 Da synes je kanskje det er litt rart. Hvorfor tror du at de har sendt deg vennespørsel om de ikke har noen forbindelser med deg?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #7 Skrevet 25. januar 2024 exictence skrev (Akkurat nå): Da synes je kanskje det er litt rart. Hvorfor tror du at de har sendt deg vennespørsel om de ikke har noen forbindelser med deg? Jeg aner ikke. Det føles jo litt som de har snoka rundt😂 Anonymkode: fa225...6c7
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #8 Skrevet 25. januar 2024 Det kan jo være at de forveksler deg med noen andre (fordi dere har felles venner/kjente), eller tenker at fjerne bekjente også er gøy å ha på facebook. Det er jo ikke verre enn at man bare takker nei til forespørselen. Anonymkode: d8955...a7a
exictence Skrevet 25. januar 2024 #9 Skrevet 25. januar 2024 Det har hendt at jeg har trykket feil. Og da jeg var ny på Fb trykket jeg på venneforslag som jeg trodde var venneforespørsel fra en, og sendte så vennespøsel selv 🤭
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå