AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #1 Skrevet 25. januar 2024 Noen som vet hva som må til for å få innvilget dette? Hva fikk dere innvilget? Tenker da på barn og ungdom med høytfungerende autisme. Anonymkode: 81814...570
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #2 Skrevet 25. januar 2024 Jeg fikk innvilget det som voksen. Jeg bare søkte, kommunen. Synes du bør fokusere mer på å finne en egnet støttekontakt. Som autist har man per definisjon helt spesielle behov. Anonymkode: ed740...985
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #3 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg fikk innvilget det som voksen. Jeg bare søkte, kommunen. Synes du bør fokusere mer på å finne en egnet støttekontakt. Som autist har man per definisjon helt spesielle behov. Anonymkode: ed740...985 I know. Vi har allerede en støttekontakt klar. Måtte du legge ved noe dokumentasjon? Tok det lang tid å få det innvilget? Anonymkode: 81814...570
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #4 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I know. Vi har allerede en støttekontakt klar. Måtte du legge ved noe dokumentasjon? Tok det lang tid å få det innvilget? Anonymkode: 81814...570 Jeg beklager, jeg husker ikke detaljene så godt. Det er mulig at jeg viste rapporten fra utredningen. Det tok ikke så lang tid å få innvilget... men litt lang tid å få en støttekontakt som gadd å stille opp, og så viste det seg at denne heller ikke gadd så veldig mye med meg. Etterhvert fikk jeg litt oppfølging fra ansatte i kommunen, og det fungerte mye bedre. Men dette ble også avsluttet for lenge siden. Anonymkode: ed740...985
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå