AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #21 Del Skrevet 26. januar 2024 Jeg er en helt middelmådig utseende dame, mer uheldig enn heldig med fjeset mitt, tror jeg. Jeg har ikke opplevd det som noen ulempe, jeg har utvikla andre sider, som intelligens, utdanning, selvtillit og sjarm, og jeg har stort sett lykkes greit i livet, også med kjærester. Nå var jeg heldig og vokste opp i en superlikestilt heim, så hva jeg klarte på skolen og andre steder var alltid mye viktigere enn hvor søt og pen jeg var. Anonymkode: 692c3...9ab 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #22 Del Skrevet 27. januar 2024 Prøv å være en stygg mann da, man får ikke engang rørt ei dame. Anonymkode: 69e85...7d9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 27. januar 2024 #23 Del Skrevet 27. januar 2024 Tråden er ryddet for nedsettende innhold Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #24 Del Skrevet 27. januar 2024 On 1/25/2024 at 10:37 AM, AnonymBruker said: Er i samme båt. Har heldigvis klart å kare til meg en jobb jeg liker, og jeg liker meg selv, bortsett fra utseendet. Menn har jeg gitt opp for lengst, de vet ikke engang at sånne kvinner som meg eksiterer, for de ser bare de damene de synes er pene. Når jeg ser pene damer klage over for mye oppmerksomhet, så tenker jeg at det er litt som når millionærer klager over at de har så mye penger at de ikke klarer å bruke alt. Et luksusproblem, som vi som ikke er i den heldige situasjonen hadde gitt mye for å få oppleve bare en dag eller to. Anonymkode: b3f97...7cc Eller når milliardærene klager over hvor mye de må betale i skatt. Selv om de hadde foretrukket å betale null skatt så er det selvsagt bedre å være milliardær å betale formuesskatt enn å være blakk å betale null formuesskatt. Anonymkode: 6f14e...c50 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #25 Del Skrevet 27. januar 2024 10 hours ago, Example said: Forskning viser at du til en viss grad har rett. Samtidig nytter det ikke gå rundt å skylde på dette. Å ta ansvar for seg selv er veien opp og frem i livet, og til syvende og sist den eneste veien. Stygg eller pen. Enig. Det er jo også bare å se rundt seg. Det er ikke kun de pene som får jobb, gode karakterer, kjæreste, osv. Anonymkode: 6f14e...c50 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Osenua Skrevet 27. januar 2024 #26 Del Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 25.1.2024 den 10.12): Jeg er en såkalt mindre pen/stygg kvinne, og har hele livet merket stooor forskjell i hvordan jeg blir behandlet kontra hvordan pene jenter/damer blir behandlet. Jeg har opplevd alt fra å bli forbigått ved ansettelser, dårligere karakterer på skolen enn prestasjonen (uten forklaring på hvordan karakteren var dårlig, endret to hakk opp etter klage), latterliggjøring fra menn og damer, manglende vilje til å hjelpe og mennesker som behandlet meg som luft. Jeg skulle ha gitt mye for å oppleve hvordan det er å være en vakker kvinne bare for et par dager. Det må være deilig. Jeg ser at mine penere venninner har alle dører åpne for dem, de får hjelp uten å spørre, blir dyttet frem på karrierestigen og så videre. Kjipe greier. Anonymkode: fcc31...129 Eksakt hvorfor mener du at du er "stygg" etc? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #27 Del Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 25.1.2024 den 10.22): Jeg er også en mindre pen kvinne og veier 15 kg for mye, men har ikke din opplevelse. Jeg fikk de karakterene jeg fortjente, jeg har fått alle jobber jeg har søkt på og har også fått tilbud fra flere headhunters og jeg jobber som CFO i en stor privat bedrift. Jeg er ikke hun som får masse oppmerksomhet på byen, men jeg gar alltid fått de mennene jeg har vært interessert i og nå har jeg verdens beste mann og barn. Trenger jeg støtte eller hjelp har jeg ett stort nettverk som stiller opp alltid, og det samme gjør jeg for andre. Jeg er ikke pen, men smiler alltid og får høre at jeg er behagelig å omgås så personligheten er viktig i mitt tilfelle. Anonymkode: 2c198...a7a Men er det ikke sånn at mindre pene mennesker har lavere krav til partner og blir lettere fornøyd med livet? Krake søker make? Anonymkode: 359de...3a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #28 Del Skrevet 27. januar 2024 On 1/25/2024 at 10:17 AM, AnonymBruker said: Alle ønsker vel å bli behandlet bedre, pene mennesker har fordeler, bevist gjennom forskning. Det kunne vært verre, du kunne vært en stygg mann med utenlandsk bakgrunn, de er nederst på rangstigen. (Pene menn er øverst). Det du kan gjøre er å jobbe med selvbildet, de som tror de ser bra ut ser bedre ut. Anonymkode: 0af04...975 Det er også et godt poeng. Man bør anerkjenne privilegiene man faktisk har og ikke bare klage over de man ikke har. Anonymkode: 6f14e...c50 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 27. januar 2024 #29 Del Skrevet 27. januar 2024 Det er ikke noe unikt for damer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #30 Del Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 25.1.2024 den 10.30): Eller at fordelene ved å være pen oppveier ubehageligheten ved å motta uønsket oppmerksomhet. Anonymkode: fcc31...129 Man blir tidsnok stygg og gammel 😄 Anonymkode: 15068...247 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #31 Del Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men er det ikke sånn at mindre pene mennesker har lavere krav til partner og blir lettere fornøyd med livet? Krake søker make? Anonymkode: 359de...3a7 Tydelig enkel tankegang. Anonymkode: 15068...247 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #32 Del Skrevet 27. januar 2024 DelvisPresley skrev (1 time siden): Det er ikke noe unikt for damer. Men stygge menn kan ofte dra damer med god utdanning, god jobb eller penger. Hva kan kvinner gjøre? 😄 Anonymkode: 01e7a...b28 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #33 Del Skrevet 27. januar 2024 DelvisPresley skrev (1 time siden): Det er ikke noe unikt for damer. Menn kan i mye større grad enn kvinner kompensere for et uheldig utseende, med for eksempel humor, sjarm og intelligens. Om man som kvinne er mindre pen, så er egentlig løpet kjørt. Jeg har selv innsett at jeg aldri kommer til å oppleve kjærlighet. Så vet jeg at menn mener jeg skal være glad for at jeg kan få sex, men den sexen jeg kan få er med menn som egentlig forakter meg, og dermed behandler meg deretter. Og det frister så lite at jeg heller lar være. Anonymkode: b3f97...7cc 4 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #34 Del Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Menn kan i mye større grad enn kvinner kompensere for et uheldig utseende, med for eksempel humor, sjarm og intelligens. Om man som kvinne er mindre pen, så er egentlig løpet kjørt. Jeg har selv innsett at jeg aldri kommer til å oppleve kjærlighet. Så vet jeg at menn mener jeg skal være glad for at jeg kan få sex, men den sexen jeg kan få er med menn som egentlig forakter meg, og dermed behandler meg deretter. Og det frister så lite at jeg heller lar være. Anonymkode: b3f97...7cc Det føles rart å skrive. Men jeg er en ganske stygg dame, jeg bryr meg om klær og diverse som kanskje gjør meg mer attraktiv enn jeg er? Uansett er det en blanding av stil og personlighet som gjør at noen liker meg. Har flere ganger fått høre av noen at noen liker meg og at humoren min er sånn humor alle liker. Det er ikke sannt, men snillt sakt. Nå er det ofte ikke ment romantisk, men jeg får kjærester når jeg prøver å få dem selv om jeg ikke er populær slik pene kvinner er. Personlighet har noe å si. Og bra du unngår sex med drittsekker, som har sex med kvinner de ikke liker. Prøv å bli mer positiv, det kan være til stor hjelp. Anonymkode: 18158...ea2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #35 Del Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tydelig enkel tankegang. Anonymkode: 15068...247 Nei det er logisk tankegang. Hvis ei dame som har et utseende som ligger langt nede på "skjønnhetsskalaen" legger listen etter menn som ser ut som en ung Johnny Depp, Brad Pitt eller Kygo, er jo sjansen stor for at hun aldri ender opp med slike vakre menn. Derfor skjønner hun etterhvert hvorfor, og begynner å se seg om etter menn i hennes liga. Anonymkode: 359de...3a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #36 Del Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men stygge menn kan ofte dra damer med god utdanning, god jobb eller penger. Hva kan kvinner gjøre? 😄 Anonymkode: 01e7a...b28 Være snill og god, jobbe med egenskapene sine og ha andre mål for livet, ha humor og spre positivitet, jobbe med det hun har og finne ut hva som kler henne, er pent og sexy, samtidig som hun trives i dette. Finne den mest appellerende seg. Anonymkode: 18158...ea2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #37 Del Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det føles rart å skrive. Men jeg er en ganske stygg dame, jeg bryr meg om klær og diverse som kanskje gjør meg mer attraktiv enn jeg er? Uansett er det en blanding av stil og personlighet som gjør at noen liker meg. Har flere ganger fått høre av noen at noen liker meg og at humoren min er sånn humor alle liker. Det er ikke sannt, men snillt sakt. Nå er det ofte ikke ment romantisk, men jeg får kjærester når jeg prøver å få dem selv om jeg ikke er populær slik pene kvinner er. Personlighet har noe å si. Og bra du unngår sex med drittsekker, som har sex med kvinner de ikke liker. Prøv å bli mer positiv, det kan være til stor hjelp. Anonymkode: 18158...ea2 Om du får dem du prøver deg på, så er du nok ikke så stygg som du tror. Jeg har aldri fått noe annet enn latterliggjøring og ydmykelse når jeg har prøvd meg. God personlighet gir en venner, ingenting mer. Anonymkode: b3f97...7cc 3 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 27. januar 2024 #38 Del Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Menn kan i mye større grad enn kvinner kompensere for et uheldig utseende, med for eksempel humor, sjarm og intelligens. Om man som kvinne er mindre pen, så er egentlig løpet kjørt. Jeg har selv innsett at jeg aldri kommer til å oppleve kjærlighet. Så vet jeg at menn mener jeg skal være glad for at jeg kan få sex, men den sexen jeg kan få er med menn som egentlig forakter meg, og dermed behandler meg deretter. Og det frister så lite at jeg heller lar være. Anonymkode: b3f97...7cc AnonymBruker skrev (1 time siden): Men stygge menn kan ofte dra damer med god utdanning, god jobb eller penger. Hva kan kvinner gjøre? 😄 Anonymkode: 01e7a...b28 Så hvorfor føler et større antall menn utenforskap hva gjelder kjærlighetslivet? Hvorfor er så mange single hele livet? Og forblir barnløse? Det er ikke lett å ta god utdanning og tjene bra når man ikke har anlegg for det. Det er prisgitt gener og arv, som det er med utseendet. Det holder å kun være kvinne for å få dekket sexbehovet, få barn og definitivt lettere for å få et forhold. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #39 Del Skrevet 27. januar 2024 Opplevde i en foreldresammenheng at en pappa knapt nok gadd å være høflig mot meg, så kom to pene mammaer bort til bordet og han skrudde umiddelbart på sjarmen. Det spilte ikke noen rolle for meg, jeg tenkte at han var overfladisk, uhøflig og stusselig. Er gift med en mann som virkelig liker meg, sånn som jeg er. Foretrekker det framfor å ha en hale av siklende mannfolk etter meg, som gjør seg til grunnet utseendet mitt. Like greit å få skilt ut de falske folka umiddelbart. Anonymkode: 233d4...dac 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #40 Del Skrevet 27. januar 2024 DelvisPresley skrev (14 minutter siden): Så hvorfor føler et større antall menn utenforskap hva gjelder kjærlighetslivet? Hvorfor er så mange single hele livet? Og forblir barnløse? Det er ikke lett å ta god utdanning og tjene bra når man ikke har anlegg for det. Det er prisgitt gener og arv, som det er med utseendet. Det holder å kun være kvinne for å få dekket sexbehovet, få barn og definitivt lettere for å få et forhold. Sex er lett om jeg tar hvem som helst, resten er ikke det. Utseendet er jo i enda større grad prisgitt gener og arv, utdanning kan man ofte få til med hard jobbing. Jeg har ADHD og har klart master i rettsvitenskap, på viljestyrke alene. Enkelt er det ikke, men det er lettere enn å "bli pen". Anonymkode: 01e7a...b28 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå