Gå til innhold

Det væsker/eitrer fra navlen min

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

40+ ♂ og i det siste har det væsket fra navlen min. Av og til litt blodig, men for det meste en klar væske. Det kjennes litt vondt og jeg har brukt jod på å desinfisere stedet. Men navlen er jo ikke akkurat kjent for å være en ren plass og jeg kan ikke vaske så nøye og godt der regelmessig.

Hva er dette for noe og hvordan får jeg det til å slutte?

Anonymkode: ea008...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatt samme problemet selv. Jeg er tykk med dyp navle... Bruker dusjhode og sprit/parfyme.Tørke med hårføner.

Men oppsøk lege du.

Anonymkode: e982f...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsøkte du lege da? Jeg er normalvektig og dette er helt nytt for meg. Trodde først det var svette, men det kommer innenfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

40+ ♂ og i det siste har det væsket fra navlen min. Av og til litt blodig, men for det meste en klar væske. Det kjennes litt vondt og jeg har brukt jod på å desinfisere stedet. Men navlen er jo ikke akkurat kjent for å være en ren plass og jeg kan ikke vaske så nøye og godt der regelmessig.

Hva er dette for noe og hvordan får jeg det til å slutte?

navlen min er ren, jeg dusjer og vasker den på linje med resten av kroppen. Er normalvektig og har aldri opplevd hverken navlelo eller at navlen er skitten 🙅‍♀️ et kjapt googlesøk sier at voksne som opplever dette bør kontakte lege.

Anonymkode: 70d0f...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mizzy skrev (2 timer siden):

Har du tegn på uvi og? Finnes noe som heter urachus cyste. Veldig sjeldent da

Dette er interessant, jeg går veldig mye på do til tider, men har ingen andre tilsvarende tegn. Jeg tør ofte ikke google helserelaterte ting fordi de blir en vill spiral nedover, men dette høres ut som noe man bør til legen for?

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

navlen min er ren, jeg dusjer og vasker den på linje med resten av kroppen. Er normalvektig og har aldri opplevd hverken navlelo eller at navlen er skitten 🙅‍♀️ et kjapt googlesøk sier at voksne som opplever dette bør kontakte lege.

Anonymkode: 70d0f...16d

Gratulerer med ren navle! Ja, jeg tenker alle vasker navlen sin, men det er likevel en av de neuralgiske punktene på kroppen der man typisk må anta å være uren. Navlelo, f.eks., er jo bare en naturlig konsekvens av en hårete mannemage med klær på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...