AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #1 Del Skrevet 25. januar 2024 Jeg måtte ta et vanskelig valg og omplassere hunden min på grunn av private og familiære årsaker denne uken, og nå føler jeg meg helt jævlig og gråter hver gang jeg er alene. Jeg vet dette er det beste for hunden og at han vil få det bedre. De som kjøpte han er pensjonister, har hatt rasen før og han kommer sjeldent til å være alene. De ble helt forelsket da de så han, og det skjønner jeg fordi han er verdens snilleste og mest lojale hund. Jeg kan ikke se på ett bilde av han uten å gråte. Bør jeg slette alt jeg har av video og bilder av han? Da han tuslet bortover med de nye eierne sine, stoppet opp, snudde seg og så på meg med det blikket, så stakk det så i hjertet. 💔 Han var forvirret, men skjønte samtidig hva som skjedde. Det var som om han sa ha det til meg. Jeg har så utrolig dårlig samvittighet nå. Dette er noe av det verste jeg har gjort. Noen tips til å ikke la den dårlige samvittigheten ta overhånd og komme seg igjennom sorgen? 💔 Anonymkode: 8c1f8...957 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #2 Del Skrevet 25. januar 2024 Ikke slett bilder og video!! Du tok et skikkelig modent, seriøst, gjennomtenkt og voksent valg hvor hundens beste var i fokus, du gjorde det beste i en dritt situasjon, og du har lov til å sørge og ha det jævlig selv om det var det riktige. Stor varm klem til deg!❤️ Anonymkode: 0f6d8...57c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cest Skrevet 25. januar 2024 #3 Del Skrevet 25. januar 2024 Ååå, jeg føler med deg. Har vært gjennom akkurat det samme! Ikke slett bilder og videoer, for all del, for de vil du se tilbake på med glede etterhvert. I mitt tilfelle hjalp det veldig å vite at hunden fikk det bedre. I tillegg fikk jeg eposter med oppdateringer om hvordan det gikk, og jeg fikk også møte hunden igjen senere. Kan dere ha en lignende ordning kanskje? Helt naturlig at du er trist og gråter, bare få det ut! Det blir enklere etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå