Gå til innhold

Rimelig og sentralt hotell i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mai skal jeg til Oslo for et kurs. Jeg bor langt unna og må derfor overnatte, og jeg er heller ikke kjent. Kurset foregår ganske langt utenfor sentrum slik jeg ser det på kartet. (Ullern) Ikke kan jeg se at det er særlig mange hoteller i området heller. Jeg trenger tips til et trivelig, relativt rimelig hotell i Oslo. Gjerne et som er lokalisert slik at det er enkelt for meg å komme meg til bydelen kurset er og til og fra Sentralstasjonen. Har skikkelig dårlig retningssans, så må gjøre dette enklest mulig.  Kurset er i en helg, hvis det har betydning. 

Anonymkode: 39021...87d

Skrevet

Scandic Sjølyst? 

Frogner house? 

Cochs pensjonat?

Clarion Gabelshus? 

Anonymkode: e2ffd...290

• Liker 1
Skrevet

Thon Astoria, midt i sentrum. Helt ok hotell, til en rimelig penge.

Rene rom, varme i gulvet på bad og fantastisk frokost. Kan anbefales.

Anonymkode: ab035...ab3

• Liker 1
Skrevet

Ullern er et større område... skal du til Frognerparken eller Montebello f.eks...? Vil du ha et svar som kan hjelpe deg, må du forklare nærmere hvor. 

Anonymkode: 16896...12f

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Ullern er et større område... skal du til Frognerparken eller Montebello f.eks...? Vil du ha et svar som kan hjelpe deg, må du forklare nærmere hvor. 

Ja selvsagt, jeg er så lite kjent så det tenkte jeg ikke på jeg skal til Montebello. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Scandic Sjølyst? 

Frogner house? 

Cochs pensjonat?

Clarion Gabelshus? 

Anonymkode: e2ffd...290

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Thon Astoria, midt i sentrum. Helt ok hotell, til en rimelig penge.

Rene rom, varme i gulvet på bad og fantastisk frokost. Kan anbefales.

Anonymkode: ab035...ab3

Takk for forslag, god frokost er viktig! 

• Liker 1
Skrevet

Dessverre er området bak Frognerparken innenfor Drammensveien og rv 150 ett av områdene i Oslo som er dårligst dekket med hoteller. Faktisk ingen. 

Anonymkode: 596ee...77d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dessverre er området bak Frognerparken innenfor Drammensveien og rv 150 ett av områdene i Oslo som er dårligst dekket med hoteller. Faktisk ingen. 

Anonymkode: 596ee...77d

På kartet ser jeg ingen aktuelle overnattingssteder i umiddelbar nærhet, men tenker at det går fint så lenge hotellet er sentralt og det er lett å ta kollektivtransport fra hotellet og dit jeg skal. Jeg ankommer fra Gardermoen med bagasje også, så noe i nærheten av sentralstasjonen hadde passet meg best. Derfra vil jeg vel kunne ta trikk eller buss til det aktuelle området? 

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Derfra vil jeg vel kunne ta trikk eller buss til det aktuelle området? 

Det finner du ut på ruter.no

Anonymkode: 0b494...70a

Skrevet

Litt stusslig, men midt i området er vel sykehushotellet på Radiumhospitalet. Jeg tror det er åpent for vanlige gjester også. 

Anonymkode: c31d8...f6d

Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Ja selvsagt, jeg er så lite kjent så det tenkte jeg ikke på jeg skal til Montebello. 

Scandic Sjølyst er nok det beste valget for deg da. Buss direkte fra Oslo S og buss fra hotellet til montebello

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...