AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #1 Skrevet 25. januar 2024 Jeg har «datet» en fyr i 3 uker og vil nå avslutte dette da jeg ikke er noe interessert. Grunnen til at jeg skriver «datet» er fordi vi aldri har gått på noen ekte dates, bare møttes på byen og ligget sammen. I tillegg har vår felles venninne prøvd å spleise oss, han har sagt at han har TENKT å spørre meg ut på en date OG at han er «skikkelig forelska» i meg… Vi har planlagt å møtes på lørdag, på en fest med mange venner. Har egentlig lyst til å ta slikt over melding, men jeg kan jo heller ikke ta det på en fest.. Har ikke mulighet til å møtes før dette heller. Og hva skal jeg si til han?? Anonymkode: 6d78c...56f
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #2 Skrevet 25. januar 2024 Hei. Jeg føler ikke helt den kjemien jeg ønsker med deg, derfor tror jeg at jeg vil avslutte datingen vår. Klarer ikke å se at det kan bli noe mer mellom oss. Hilsen meg. Anonymkode: 0d980...3cb 7
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #3 Skrevet 25. januar 2024 Dette hadde jeg avventet litt. Han har jo ikke en gang spurt deg ut på date. Å sende melding da blir veldig drama. Vare se det litt ann, vær litt kjølig mot ham på lørdag så er det hele over uten at du må ødelegge med tanke på felles venner og "slå opp' med ham. Anonymkode: 9cbe4...150 3 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #4 Skrevet 25. januar 2024 Har du sagt at du er interessert i noe mer med han, utenom sex? Har du gitt inntrykk av at det er noe mer for deg i det, enn kun sex? Jeg hadde ventet til han eventuelt spurte om date, og så sagt at jeg ikke følte det samme. Angående festen, så bare oppfør deg som alltid, men dra hjem alene. Anonymkode: a26af...7f2 5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #5 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Jeg føler ikke helt den kjemien jeg ønsker med deg, derfor tror jeg at jeg vil avslutte datingen vår. Klarer ikke å se at det kan bli noe mer mellom oss. Hilsen meg. Anonymkode: 0d980...3cb Noe a’la det samme, men …..xxx……. derfor ser jeg ingen hensikt i å møtes mer. Hilsen meg Anonymkode: 6cb6b...7cf 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #6 Skrevet 25. januar 2024 Altså, hvorfor ligger du med en mann når "kjemien ikke er der" ? Hele din generasjon virker jo helt liggeskadd. Her kommer en liten heads up: 1. Man treffes og ser hverandre an, er der en gnist ? 2. Kanskje man går på en ny date, kjenner på gnisten 3. Kanskje gnisten er så sterk at man havner til sengs. Du har begynt i feil ende jenta mi 🧡 Anonymkode: 8b260...389 2 2
svartkatt Skrevet 25. januar 2024 #7 Skrevet 25. januar 2024 Dere har bare repetert ons, er ikke vits i å si noe før han spør. Da sier du bare nei. Også må du huske at du ikke er interessert når du drikker. 5
Gjest WhisperingWind Skrevet 25. januar 2024 #8 Skrevet 25. januar 2024 Høres mer ut som en pulevenn🤷🏻♀️👀 Bare slutt å ha sex med han.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #9 Skrevet 25. januar 2024 svartkatt skrev (1 time siden): Dere har bare repetert ons, er ikke vits i å si noe før han spør. Da sier du bare nei. Også må du huske at du ikke er interessert når du drikker. Takk! Anonymkode: 6d78c...56f 1
Virrevirrevapp Skrevet 25. januar 2024 #10 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har «datet» en fyr i 3 uker og vil nå avslutte dette da jeg ikke er noe interessert. Grunnen til at jeg skriver «datet» er fordi vi aldri har gått på noen ekte dates, bare møttes på byen og ligget sammen. I tillegg har vår felles venninne prøvd å spleise oss, han har sagt at han har TENKT å spørre meg ut på en date OG at han er «skikkelig forelska» i meg… Vi har planlagt å møtes på lørdag, på en fest med mange venner. Har egentlig lyst til å ta slikt over melding, men jeg kan jo heller ikke ta det på en fest.. Har ikke mulighet til å møtes før dette heller. Og hva skal jeg si til han?? Anonymkode: 6d78c...56f
exictence Skrevet 25. januar 2024 #11 Skrevet 25. januar 2024 Ville heller ikke sagt noe mer før han spør. Så sier du at du ikke føler de rette følelsene.
Blåjojo Skrevet 25. januar 2024 #12 Skrevet 25. januar 2024 exictence skrev (2 minutter siden): Ville heller ikke sagt noe mer før han spør. Så sier du at du ikke føler de rette følelsene. Greit å bruke dette som en forklaring på hvorfor du sier nei til en ny date, fordi ingen kan komme å fortelle deg hva du skal føle. 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #13 Skrevet 25. januar 2024 Du har ørten valg. Si rett ut at han pusher på alt for fort og at du ikke har følelser i det hele tatt. Eller si at du ikke forventer å være mer en fckbuddies. Evt bare si at det ikke blir noe mer, enkelt Anonymkode: cd1be...7b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå