Gå til innhold

Trenger ny sminke!

Anbefalte innlegg

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Skal på Color Fantasy på Onsdag (den nye båten til Kiel), og da blir det selvfølgelig å handle i Tax-free ;) I tillegg er jeg så heldig at jeg har en stemor som jobber på båten så jeg får masse rabatter i Tax-free'en i tillegg, så da MÅ jeg jo benytte meg skikkelig av det :)

Vet ikke helt hva som er bra og ikke bra, så derfor trenger jeg litt hjelp fra dere.. Hehe.. Trenger ny mascara, eye-liner (som sitter bra på våtkanten) , kanskje ny foundation og øyenskygge..

Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Chamomille
Skrevet

Jeg er hvertfall veldig fornøyd med Dior og YSL sine produkter. Håper du får en fin tur, og shop til you drop ;)

Skrevet

Chanels Vitalumiere foundation.

Chanels les 4 ombres øyenskygger er og nydelige.

Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med Chanels og Diors øyenskygger. :)

Skrevet

Jeg er veldig glad i Guerlain sine produkter, spesielt sol- og vinterpudderet, øyenskyggene og maskarabasen.

Maskara- og foundationfavorittene mine er fra Kanebo.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Lancome foundation og mascara :)

Skrevet

Vannfast eye liner fra Clarins syns jeg er veldig bra. Holder seg i mange timer på våtkanten, til forskell fra mange andre.

Ellers så er jo dette med sminke veldig smak og behag syns jeg. Øyenskygger fra Chanel som er blitt nevnt anbefaler jeg også på det varmeste. Foundation er vanskelig å anbefale da du ikke sier noe om huden din, og dekkevnen du vi oppnå.

Av maskarer så er jeg veldig fornøyd med volummaskara fra YSL.

God tur :)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Takk for tips så langt! :) Kan tenke meg dette blir en dyr tur selv om det er billig :ler:

Når det gjelder foundation (som jeg selvfølgelig glemte å si noe om :tunge1:) så vil jeg gjerne ha en som ser naturlig ut, og den trenger ikke være så dekkende.

Skrevet

Når det gjelder foundation (som jeg selvfølgelig glemte å si noe om :tunge1:) så vil jeg gjerne ha en som ser naturlig ut, og den trenger ikke være så dekkende.

Da anbefaler jeg at du prøver Chanel Vitalumiere.

Skrevet
Chanels les 4 ombres øyenskygger er og nydelige.

:Nikke:

Skrevet

Maskara: HR Lash Queen, Lansome Hypnose, Shiseido,

Eyeliner: Dior- husker ikke hva den heter,men den er vannfast og har en svamp i den andre enden. Sitter knallbra på våtkanten. Shisedo er også bra.

Øyeskygger: Chanel kompakt og flytende, HR,

Foundation: Om jeg skal ut bruker jeg vanligvis Chanels som ser naturlige ut,men gir litt glødene hud. Om jeg bruker noe på adgen er det vanligvis HR Color Clone som er den mest naturlige foundation jeg har prøvd...ser mer ut so en farget dagkrem.

Kos deg masse på turen! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...