Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2002 #1 Del Skrevet 8. november 2002 NEEEEEEIIIIIIIIIIII!!!!!!!! Skal Sex og singelliv slutte? Vil ikke det jeg: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4509564 :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 8. november 2002 #2 Del Skrevet 8. november 2002 Den serien forundrer meg litt... Det snakkes mye om at jentene/kvinnene der er så flotte.... HÆ?... Hun ene er vel ..ja IKKE pen, hun andre er... under gjennomsnitt og hun tredje er helt vanlig og siste er vel ganske ok... Kanskje serien er så populær fordi de ser så normale ut? Zappet forresten innom her om dagen, og hva så jeg?: Jo ei av dem i bestemorpååttiognoe-undertøy! Jeg mener: Hun hadde jo trusa oppunder puppene, og puppene var vel mer holdere for hele brystkassa???!!! ææææsjjj.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 8. november 2002 #3 Del Skrevet 8. november 2002 Å være flott er ikke nødvendigvis å være billedskjønn, Lasse Buffy skal også slutte, men jeg griner da ikke for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå