*Heidi* Skrevet 29. januar 2006 #1 Skrevet 29. januar 2006 Vet det er mange tråder om dette med hjernehinnebetenelse men dette er litt annerledes da. Jeg bestemte meg for å gi sønnen min denne vaksinen når jeg leste at dette anbefaltes(i vg) og dro rett til legen og fikk resept, dette er lenge siden men vaksinen har enda ikke kommet, antagelihvis på grunn av det hysteriet som har kommet. MEN mamma er litt skeptisk mot sånne ting og hun hadde hørt at puls på NRK hadde ett program om akkurat dette, hvor samtdlige som hadde tatt denne vaksinen hadde fått sykdommen ms og dødd? Noen som så og har noen mening?
Gjest Fast bruker anonym Skrevet 29. januar 2006 #2 Skrevet 29. januar 2006 Punkt 1: Du dør ikke av MS, men med MS. Ganske stor forskjell. Punkt 2: Det er såvidt jeg vet snakk om ME og ikke MS. Ganske stor forskjell. (ME=myalgisk encefalopati= utmattelsessyndrom. MS=Multippel sklerose=uhelbredelig, men ikke dødelig, nevrologisk sykdom) Punkt 3: Den vaksinen det er snakk om ble gitt tidlig på 90-tallet, og er såvidt jeg vet en annen vaksine enn den som gis nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå