AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #1 Skrevet 24. januar 2024 Opplevde dette nylig, kompisen av kjæresten begynte å ta opp viktige avgjørelser som jeg og kjæresten må ta snart som handler om bolig og barn etc. kjæresten var ikke der akkurat da og det føltes litt ubehagelig ut. Jeg kjenner han ikke super godt fordi de ikke bor på samme sted. Har vært sammen med kjæresten i 4 år. Jeg har møtt vennen rundt 10 ganger. Måten det ble gjort på var ikke dårlig eller respektløs, men føltes rart siden det er personlig. Kjæresten har tydeligvis fortalt ting. Er det egentlig noe man burde forvente i slike tilfeller? Er det vanlig at en person tar opp noe med kjæresten til vennen sin om man ikke kjenner de kjempe godt? Anonymkode: 96b52...1d6
NiceOrNothing Skrevet 24. januar 2024 #2 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Opplevde dette nylig, kompisen av kjæresten begynte å ta opp viktige avgjørelser som jeg og kjæresten må ta snart som handler om bolig og barn etc. kjæresten var ikke der akkurat da og det føltes litt ubehagelig ut. Jeg kjenner han ikke super godt fordi de ikke bor på samme sted. Har vært sammen med kjæresten i 4 år. Jeg har møtt vennen rundt 10 ganger. Måten det ble gjort på var ikke dårlig eller respektløs, men føltes rart siden det er personlig. Kjæresten har tydeligvis fortalt ting. Er det egentlig noe man burde forvente i slike tilfeller? Er det vanlig at en person tar opp noe med kjæresten til vennen sin om man ikke kjenner de kjempe godt? Anonymkode: 96b52...1d6 En person med sosiale antenner , ville ikke rådet / synset eller uttalt seg om andres forhold uten å bli oppfordret til det . 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #3 Skrevet 24. januar 2024 En venn av ekskjæresten min spurte oss ut om vi brukte kondomer. Kjempekleint. 🤣 Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt det opp igjen når typen sin dukka opp. Bare si at ja Ole, Børre lurte på når vi skulle kjøpe hus og få barn. Se hva han sier. Anonymkode: ba145...137 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #4 Skrevet 25. januar 2024 Kan det være kjæresten som har bedt vennen om å fiske litt? Anonymkode: fa106...890
Biloba Skrevet 25. januar 2024 #5 Skrevet 25. januar 2024 Deler du ikke personlige ting med dine beste venninner? Som f.eks det å begynne å tenke på å få barn eller antall barn, sparre litt om boligtyper dere vurderer osv?
Gjest WhisperingWind Skrevet 25. januar 2024 #6 Skrevet 25. januar 2024 Biloba skrev (2 timer siden): Deler du ikke personlige ting med dine beste venninner? Som f.eks det å begynne å tenke på å få barn eller antall barn, sparre litt om boligtyper dere vurderer osv? De fleste prater om sånt ja. Men det er ikke vennene som skal ta det opp med din partner 👀
Fru_K Skrevet 25. januar 2024 #7 Skrevet 25. januar 2024 Min manns bestekompis har også blitt en god og nær venn av meg, så for meg hadde ikke dette vært rart i det hele tatt. Vi snakker ofte om disse tingene faktisk, både som en gruppe og på tomannshånd. Han er en jeg stoler på og respekterer, og jeg verdsetter at han bryr seg og kommer med sine synspunkter og dilemmaer. Men for deg som ikke kjenner denne kompisen så godt, skjønner jeg at det ble litt kleint 😆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå