Gå til innhold

Dere bonusmammaer som ikke har møtt barnemor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har bonusbarn men som ikke har møtt barnemor. Hvordan vet dere hvordan forholdet mellom barnefar og barnemor er når du ikke er til stede? 

Er de faktisk ferdig med hverandre?

Flørter de litt? Noe mer?

Stoler du 100 prosent på mannen din når han henter barnet hos mor? På at ikke noe romantisk/seksuelt skjer?

Hvordan er de når du ikke er tilstede? 

Hva om han holder noe skjult for deg? 

Bare meg med sånne tanker og lurer på samspillet dem i mellom når de er alene? 🤯

Anonymkode: d0245...732

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stoler 100% på mannen min. Jeg tar ordet hans for god fisk. Han er ferdig med eksen, og det stoler jeg blindt på.

De har begge vært singel samtidig etter skilsmissen. Han velger å være sammen med meg og dele hverdagen og barna sine med meg. Han er oppriktig interessert og involvert i mitt barn sin hverdag og fritidsaktiviter. 

Tankene dine høres usunne ut. 

Et forhold uten tillit er ikke liv laga dessverre. 

Anonymkode: 25f18...ea4

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Hadde begge villet være sammen hadde de jo det?!  Ofte er man ferdig med hverandre etter skillsmisse. Jeg kunne iallfall aldri ha flørtet med eksmannen min🤪

• Liker 6
Skrevet

Jeg hadde aldri latt et forhold gå så langt at jeg ble bonusmor om jeg ikke stolte 100 % på mannen.

Hvorfor stoler du ikke på ham, ts? Har du grunner for det eller er det bare din egen frykt som gjør at du føler det slik du gjør?

Anonymkode: 1df68...e0a

• Liker 2
Skrevet

Tenker at du ikke er klar for å være noens stemor…

Anonymkode: 8abd0...7a5

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå er jeg den biologiske moren, men det hadde vært helt utenkelig å flørte med eksen. Han er en eks for en grunn. 

Anonymkode: e0de8...a6a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Til dere som har bonusbarn men som ikke har møtt barnemor. Hvordan vet dere hvordan forholdet mellom barnefar og barnemor er når du ikke er til stede? 

Stoler du 100 prosent på mannen din når han henter barnet hos mor? På at ikke noe romantisk/seksuelt skjer?

Bare meg med sånne tanker og lurer på samspillet dem i mellom når de er alene? 🤯

Høres ut som en rekke tanker du må legge av deg. Det der er jo å grave seg ned i dritt. Jeg håper de har en gid tone seg imellom.  Og når du viser deg så sjalu,  så er det nok en grunn til at du ikke har møtt henne ennå. 

Hadde de ikke vært ferdig med hverandre,  så hadde væt sammen. Spesielt mtp et felles barn her

Anonymkode: c08fa...edf

• Liker 1
Skrevet

Er de ofte sammen bare de to? Uten barn? Hva begrunnes det med?

Anonymkode: ffa82...bd8

Skrevet

Er vel ingen som ønsker å splitte opp familien om det er håp for å holde sammen, tenker jeg.

Anonymkode: cc914...925

• Liker 2
Skrevet

Jeg får komme med en innsigelse her. Jeg var sammen med faren til barnet mitt i nesten fire år og vi gikk fra hverandre etter at barnet var kitt over ett år. Jeg ville så gjerne at det skulle ordne seg men han var ikke bra for min mentale helse. Han sa direkte til meg at det er ikke pga manglende følelser vi går fra hverandre. Han fant en ny, og jeg stod igjen med mesteparten av ansvaret. Han er en med sterke narsissistiske trekk. Han kan finne på og ase opp hun han er med, for å skape sjalusi. Han kan flørte med meg bare fordi. Jeg blir ett uskyldig offer oppi alt og prøver å holde meg så mye som jeg kan i bakgrunnen. Jeg vil bare at barnet mitt skal ha det bra. Om du opplever en utrygghet i forholdet ditt, så ville jeg sett på mannen din, ikke eksen. Helt seriøst. 

Anonymkode: 0e1e1...d90

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Knuller faren til ungene mine ukentlig til tross for han utad er forlovet, nikoser meg med det og har ikke tenkt å stoppe noensinne 😂 faktisk er det her perfekt for meg! God sex med mannen jeg har hatt uavbrutt sex med i 18 år, han får tilfredsstilt sine fetisher han ikke tørr å fortelle nye kjerringa om 😂 og vi får begge barnefri 

Anonymkode: a61a8...cff

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Knuller faren til ungene mine ukentlig til tross for han utad er forlovet, nikoser meg med det og har ikke tenkt å stoppe noensinne 😂 faktisk er det her perfekt for meg! God sex med mannen jeg har hatt uavbrutt sex med i 18 år, han får tilfredsstilt sine fetisher han ikke tørr å fortelle nye kjerringa om 😂 og vi får begge barnefri 

Troll

• Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Troll

Eventuelt et råttent menneske. 

Anonymkode: cc914...925

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Troll

Overhode ikke et troll eller et råttent menneske, men vi to gidder ikke å ødelegge et perfekt sexliv til tross for vi ikke klarer å leve sammen uten å krangle, det her er vinn vinn for oss begge to! Tro det eller ei vi elsker hverandre og sexen vi har er perfekt for oss, ja vi prøvde i mange år å få det til å funke i daglig livet men det går ikke for oss, derfor mye bedre for alle slik! Nye dama vet han og jeg har holdt på i swingers miljøet tidligere, hu er bare sykt blond og naiv og tror han er rehabilitert for sin sexuell natur(og hu kjenner jo ikke til noe annet enn noen overskrifter ang det..) det at hu er såpass dum er det aom gjør han kan ha et dagligliv med hu 🤣🤣

• Liker 1
Skrevet

Dette var en av tingene vi pratet sammen om før vi ble et par, dvs om vi begge var ferdige med eksen og ferdig bearbeidet etter bruddet. Har dere pratet om det? 

Det var litt krevende for meg i oppstarten fordi hun plutselig angret på bruddet da han og jeg ble et par. Ikke krevende på den måten at jeg ikke stolte på han, men fordi hun hele tiden skulle være nær han og prate om alt de to hadde delt. Og kom brasende inn hjemmet hans når det passet henne. Men da hadde vi også en åpen og ærlig dialog. De to har barn, så jeg sa at dersom han tenkte at det kunne være en mulighet for de to så burde han gjøre det. Men han ønsket på igjen måte å ta henne tilbake igjen. 

Mitt innspill - ha åpen og ærlig dialog underveis, så unngår du de tankene der. 

Anonymkode: 770d7...9e8

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Overhode ikke et troll eller et råttent menneske, men vi to gidder ikke å ødelegge et perfekt sexliv til tross for vi ikke klarer å leve sammen uten å krangle, det her er vinn vinn for oss begge to! Tro det eller ei vi elsker hverandre og sexen vi har er perfekt for oss, ja vi prøvde i mange år å få det til å funke i daglig livet men det går ikke for oss, derfor mye bedre for alle slik! Nye dama vet han og jeg har holdt på i swingers miljøet tidligere, hu er bare sykt blond og naiv og tror han er rehabilitert for sin sexuell natur(og hu kjenner jo ikke til noe annet enn noen overskrifter ang det..) det at hu er såpass dum er det aom gjør han kan ha et dagligliv med hu 🤣🤣

Ondskapsfullt gjort mot et annet menneske!!!

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette var en av tingene vi pratet sammen om før vi ble et par, dvs om vi begge var ferdige med eksen og ferdig bearbeidet etter bruddet. Har dere pratet om det? 

Det var litt krevende for meg i oppstarten fordi hun plutselig angret på bruddet da han og jeg ble et par. Ikke krevende på den måten at jeg ikke stolte på han, men fordi hun hele tiden skulle være nær han og prate om alt de to hadde delt. Og kom brasende inn hjemmet hans når det passet henne. Men da hadde vi også en åpen og ærlig dialog. De to har barn, så jeg sa at dersom han tenkte at det kunne være en mulighet for de to så burde han gjøre det. Men han ønsket på igjen måte å ta henne tilbake igjen. 

Mitt innspill - ha åpen og ærlig dialog underveis, så unngår du de tankene der. 

På ingen måte, skulle det stå. Han og jeg er godt gift i dag ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Eksen til mannen flørtet med ham rett foran trynet mitt i det eldste barnets konfirmasjon. Jeg synes det bare var en god underholdning. Eksens nye mann var ikke så imponert. 

Du kan for øvrig aldri være sikker på noen andre enn deg selv. 

Anonymkode: de8bc...a99

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kan tenke meg at dette er tanker bonusmor til min sønn sliter med, siden hun nekter å si hei eller delta i noen form for samtale. 

Jeg og far snakker ikke sammen, med mindre vi må. Jeg var egentlig ferdig med han før jeg fødte, vi forsøkte å bo sammen ut permisjonstiden. 

Helt ærlig der jeg ikke noe tiltrekkende ved han i det hele tatt lengre og har siden jeg var gravid følt at han lukter vondt. Klarer ikke å sitte ved siden av han på møter uten å holde pusten. Men dette sier jeg ingenting om, det blir for frekt. 

Jeg tror ikke han har vært helt ærlig med henne om hvorfor det endte med "hat" mellom oss, men det betyr svært lite. 

Anonymkode: 98070...75e

Skrevet

Jeg har lagt merke til her på KG at alle nye kjærester/samboere har blitt fortalt (og tror blindt på) av mannen at det var HAN som forlot sin eks og at hun derfor er sjalu/klengete osv. 

All statistikk viser det motsatte, men folk tror jo på det de blir fortalt. Og derfor tror de sikkert også at eksen er desperat etter å få tilbake mannen og gjør alt for å forføre ham. 

Anonymkode: f3b42...d56

• Hjerte 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...