Gå til innhold

Andre datingapper enn Tinder, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Facebook dating er ganske bra fordi den lar brukerne se, uten å betale, hvem som liker dem. 

Anonymkode: 24fca...508

Men er der noen kvalitets single der? Det er for meg viktigere enn at man kan se uten å betale. Jeg betaler gjerne for å komme i kontakt med bra kandidater. 

• Liker 1
Pålet skrev (6 timer siden):

Men er der noen kvalitets single der? Det er for meg viktigere enn at man kan se uten å betale. Jeg betaler gjerne for å komme i kontakt med bra kandidater. 

Haha. Du kan finne gull og gråstein overalt, og selv om du betaler i dyre dommer hos en matchmaker, så er du ikke garantert kvalitetene du ser etter. Hvis du hadde funnet en app, som ga deg snarveien til et forhold, så hadde alle kvinner strømmet dit, og uka etter hadde alle useriøse menn også en profil på den samme appen. Sånn fungerer markedet. 

Anonymkode: 023d6...234

• Liker 1
  • Nyttig 1
WhisperingWind skrev (20 timer siden):

Happn. Fant kjæresten min etter 7 mnd🥰

Fant dama der selv, men det var ren flaks, for sammenlignet med tinder, så var det så vanskelig å få match at jeg nesten begynte å lure om det var noe galt😅 Hadde aldri det problemet på tinder 4

Anonymkode: bc22b...872

Gjest WhisperingWind
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Fant dama der selv, men det var ren flaks, for sammenlignet med tinder, så var det så vanskelig å få match at jeg nesten begynte å lure om det var noe galt😅 Hadde aldri det problemet på tinder 4

Synes Tinder var verre. Fikk så mye likes at jeg ble surrete og umulig å sortere. Og mye mer raringer😅

WhisperingWind skrev (1 minutt siden):

Synes Tinder var verre. Fikk så mye likes at jeg ble surrete og umulig å sortere. Og mye mer raringer😅

Nå er det litt forskjell på menn og damer på tinder, dere kan få masse likes selv uten bilde 😅 så problemet med for mange matcher er noe menn sjelden opplever. Dette gikk litt opp for meg når jeg fant ut at dama hadde 8000+ likes på tinder når vi matchet, og det iløpet av kort tid, da skjønner jeg veldig godt det blir surr 😅

Gjest WhisperingWind
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå er det litt forskjell på menn og damer på tinder, dere kan få masse likes selv uten bilde 😅 så problemet med for mange matcher er noe menn sjelden opplever. Dette gikk litt opp for meg når jeg fant ut at dama hadde 8000+ likes på tinder når vi matchet, og det iløpet av kort tid, da skjønner jeg veldig godt det blir surr 😅

Jupp. Var et helvete😭😅

Alle jeg møtte var fra Happn. 

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Haha. Du kan finne gull og gråstein overalt, og selv om du betaler i dyre dommer hos en matchmaker, så er du ikke garantert kvalitetene du ser etter. Hvis du hadde funnet en app, som ga deg snarveien til et forhold, så hadde alle kvinner strømmet dit, og uka etter hadde alle useriøse menn også en profil på den samme appen. Sånn fungerer markedet. 

Jeg tenker at det er litt det du er garantert når du går til en matchmaker at de du blir introdusert til faktisk innehar det du ser etter.  Altså ingen garanti for at noen med de kvalitetene du ønsker blir funnet, men du slipper i allefall å møte mange som du tror innhar det du ser etter og som ikke gjør det. 

Anonymkode: f37c1...62c

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er svært få av mennene som man matcher med som faktisk tar kontakt eller svarer når man tar kontakt, så jeg tror dere skal slutte å se på antall matcher som en konkurranse . Det er ganske lett å vekke oppmerksomheten til en dame på Tinder når det først er blitt en match. Det handler bare om å være høflig og grei og vise genuin interesse for å bli kjent. Er hun ikke mottagelig for det er hun nok ikke ute etter noe seriøst og du går  videre. Det er altså ikke det at hun har så mange å velge mellom som gjør at hun ikke svarer eller viser interesse. De damene som er ute etter noe seriøst er få men de finner du raskt ved å engasjere deg og se på engasjementet du får igjen.  

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er  ikke ute etter snarveier til et forhold, men ønsker å ikke kaste bort tiden min på gift eller useriøse menn.  Jeg skulle ønske det fantes en datingside kun for single som ønsket langvarig relasjon, men det gjør det ikke. Derfor tenker jeg matchmaking er det nærmeste man kommer det. 

Annonse

Som mann er det mye vanskelige å få matcher og dater på Happn enn Tinder. Min ratio der er ca 8:1 i favør tinder.
Facebook dating og Bumble kan funke like bra - men er ikke i nærheten av Tinder i brukermasse.

For en dame som søker damer gjelder det sikkert andre regler.
Grinder er kanskje bare for hookups?
Feeld er spennende, men også veldig seksuelt orientert

Anonymkode: 08ffe...225

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Facebook dating er ganske bra fordi den lar brukerne se, uten å betale, hvem som liker dem. 

Anonymkode: 24fca...508

Fungerer den i norge? Prøvde nettopp å registrere meg der for å teste den. Fikk bare en beskjed på slutten at. Facebook dating desverre ikke er tilgjengelig i norge enda + noe om facebook lite. Er det bare i spesifikke byer i norge den funker? Må man oppgradere facebook profilen sin til en betalt facebook profil eller noe for å bruke den?

Anonymkode: c317b...bbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...