AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #1 Skrevet 24. januar 2024 Hvordan hadde dere reagert om forloveden din la til en tidligere date på Snap 2 og begynte å snappe med han. En hun har hatt sex med Anonymkode: 24cc0...43f
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #2 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan hadde dere reagert om forloveden din la til en tidligere date på Snap 2 og begynte å snappe med han. En hun har hatt sex med Anonymkode: 24cc0...43f Mente på Snap🙈 Hadde dere likt det? Anonymkode: 24cc0...43f
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #3 Skrevet 24. januar 2024 Det er snap 1 og snap 2? Anonymkode: 05be7...385
Sander33 Skrevet 24. januar 2024 #4 Skrevet 24. januar 2024 Er trygg på meg selv og forholdet. Kan snappe i vei.. ..men hvorfor, og hva hun skal med det er jo merkelig. Hun hadde ikke akseptert at jeg gjorde det samme. Hadde jeg gjort det, så hadde jeg jo hatt uærlige hensikter med å snappe med X n… savnet hennes oppmerksomhet, ikke bra.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #5 Skrevet 25. januar 2024 Ikke noe poeng at hun har kontakt med han… eller? Tenker egentlig du kan spørre henne om akkurat det du spør oss om. Spør henne hvordan hun tenker du burde reagere på dette. Vil i så fall bety at dere får satt noen grenser som gjelder dere begge. Nå har jeg bare fordelt kjønn til rolle her, men dette funker begge veier. Anonymkode: 5c90b...e54 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #6 Skrevet 25. januar 2024 Uten mer kontekst og en forklaring på hvorfor ville jeg lurt på hva hun ville med han tidligere daten. Anonymkode: 48ddb...b4f 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #7 Skrevet 25. januar 2024 15 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan hadde dere reagert om forloveden din la til en tidligere date på Snap 2 og begynte å snappe med han. En hun har hatt sex med Anonymkode: 24cc0...43f Overhodet ikke greit. Forloveden din driver med urent spill. Hun er i gang med en annen. Anonymkode: 88fb4...257 1
Bombasi Skrevet 25. januar 2024 #8 Skrevet 25. januar 2024 (endret) For å være ærlig så ville jeg nok stusset over greia, og spurt henne hvordan behovet for kontakt mellom dem oppstod og hva det er de to er i gang med. Og så ville jeg nok ha hatt et ekstra øye til hvordan hun behandlet telefonen sin - om hun oppfører seg annerledes rundt den. Om hun plutselig hadde begynt å "være redd for" telefonen sin, tar den med seg overalt, snur den bort fra meg når hun får snap osv. For en snap i ny og ned er sådan ufarlig isolert sett, men vokting av telefon er et varskusignal om at her er det noe muffens. Endret 25. januar 2024 av Bombasi
Christina82 Skrevet 25. januar 2024 #9 Skrevet 25. januar 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg