AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #1 Skrevet 24. januar 2024 I ting hen ikke har noe med . Nå må du gjøre ditt nå må du gjøre datt. Pusse vinduer vaske bilen eller hva som helst finnes egentlig ikke grenser for hva hen kan finne på å stikke nesa si i og kommentere. Fryktelig nysgjerrig og jeg prøver å holde mest mulig avstand . Naboen fra Hell må man visst passe seg for. Magefølelsen sier meg det ja Lange stikkete øyne har hen fyshameg. Hva ville dere svart hen? Anonymkode: af9df...5fb 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #2 Skrevet 24. januar 2024 Ville starte med å skrive han eller hun først... Anonymkode: 0444a...5cc 9 7
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #3 Skrevet 24. januar 2024 Har du møkkete vinduer og bil da? Anonymkode: c7287...f16
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #4 Skrevet 24. januar 2024 "Nå må du lære deg å stikke nesa di i andres saker. " Anonymkode: 21124...33c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #5 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): "Nå må du lære deg å stikke nesa di i andres saker. " Anonymkode: 21124...33c Men det er jo det naboen gjør! Stikker nesa i andres saker. Anonymkode: fcd68...3f1 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #6 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I ting hen ikke har noe med . Nå må du gjøre ditt nå må du gjøre datt. Pusse vinduer vaske bilen eller hva som helst finnes egentlig ikke grenser for hva hen kan finne på å stikke nesa si i og kommentere. Fryktelig nysgjerrig og jeg prøver å holde mest mulig avstand . Naboen fra Hell må man visst passe seg for. Magefølelsen sier meg det ja Lange stikkete øyne har hen fyshameg. Hva ville dere svart hen? Anonymkode: af9df...5fb Som jeg sa til min nabo; hvor har du fått det i fra at du er i en posisjon til å kommandere meg til noe som helst? Har ikke snakket til meg siden. Anonymkode: 49090...06a 9 5
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #7 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): I ting hen ikke har noe med . Nå må du gjøre ditt nå må du gjøre datt. Pusse vinduer vaske bilen eller hva som helst finnes egentlig ikke grenser for hva hen kan finne på å stikke nesa si i og kommentere. Fryktelig nysgjerrig og jeg prøver å holde mest mulig avstand . Naboen fra Hell må man visst passe seg for. Magefølelsen sier meg det ja Lange stikkete øyne har hen fyshameg. Hva ville dere svart hen? Anonymkode: af9df...5fb Så naboen din er trønder? Kjenner mange fine folk fra Hell Anonymkode: 51478...2cf 3 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #8 Skrevet 24. januar 2024 Nå må d gi deg. Du trenger ikke komme her å henge deg opp i ting du ikke har noe med Anonymkode: 7b61f...7a5
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #9 Skrevet 24. januar 2024 Først ville jeg funnet ut hvem som har rett her. Det er ganske sært å klage på slikt, men det er også sært om ting er såpass skitne over lang tid at det plager naboene, du bare ser det ikke selv. Da er det nok flere som misliker det, selv om de ikke sier fra. Tenk litt på om det faktisk er såpass at det kan være til sjenanse for andre som må leve med utsikten, eller om det er noe høyst midlertidig. Anonymkode: 7eb7f...251 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #10 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men det er jo det naboen gjør! Stikker nesa i andres saker. Anonymkode: fcd68...3f1 Det er det ts må si da vettu. Så du ikke " "?? Anonymkode: 117da...0e3 1
Loboto Skrevet 24. januar 2024 #11 Skrevet 24. januar 2024 Ville sagt at jeg kun vasker vinduer hver 3 år og neste runde er i 2026 Og at jeg ikke vasker bilen overhodet for den blir bare møkkete igjen med en gang. Hadde elsket å se uttrykket til naboen da! Teite spørsmål fortjener skikkelig teore svar! 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #12 Skrevet 24. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Først ville jeg funnet ut hvem som har rett her. Det er ganske sært å klage på slikt, men det er også sært om ting er såpass skitne over lang tid at det plager naboene, du bare ser det ikke selv. Da er det nok flere som misliker det, selv om de ikke sier fra. Tenk litt på om det faktisk er såpass at det kan være til sjenanse for andre som må leve med utsikten, eller om det er noe høyst midlertidig. Anonymkode: 7eb7f...251 Da får de flytte til gokk om utsikt er viktig Anonymkode: 929e0...c0d 1 3
Supermerry Skrevet 25. januar 2024 #13 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): I ting hen ikke har noe med . Nå må du gjøre ditt nå må du gjøre datt. Pusse vinduer vaske bilen eller hva som helst finnes egentlig ikke grenser for hva hen kan finne på å stikke nesa si i og kommentere. Fryktelig nysgjerrig og jeg prøver å holde mest mulig avstand . Naboen fra Hell må man visst passe seg for. Magefølelsen sier meg det ja Lange stikkete øyne har hen fyshameg. Hva ville dere svart hen? Anonymkode: af9df...5fb Du kan jo sende naboen denne vitsen: How I learned to mind my own business : I was walking past the mental hospital the other day, and all the patients were shouting, '13....13....13.' The fence was too high to see over, but I saw a little gap in the planks, so I looked through to see what was going on..... Some idiot poked me in the eye with a stick! Then they all started shouting '14....14....14 1 1
Supermerry Skrevet 25. januar 2024 #14 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Som jeg sa til min nabo; hvor har du fått det i fra at du er i en posisjon til å kommandere meg til noe som helst? Har ikke snakket til meg siden. Anonymkode: 49090...06a Bra. Men naboens frekkhet er så stor at man kan være enda mer tilbakelent. Som i "Næmen! Det var jo et morsomt forslag! Kanskje jeg vurderer det en dag jeg ikke har noe annet å gjøre." Eller man kan være skarp: "Hvabehager? Pass dine egne saker, din frekke person." Eller man kan være syrlig: "Tusen, tusen takk for at du oppdrar meg! Jeg var litt redd da Mamma ikke skulle bo med meg, og er så glad for at du har tatt over Mammas jobb." Eller hvis du er sjenert eller introvert: Bare snu ryggen til, og gå. Vekk fra naboen. Ut på tur, eller inn i din egen bolig. HVER ENESTE GANG naboen forsøker å være moren din. Det kommer til å synke inn etterhvert. Og så får du fred. 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #15 Skrevet 25. januar 2024 Tror min reaksjon ville blitt et fjernt blikk og så bare gå. Overhøre det, rett og slett. Og neste gang si hei og fortsette å gå, ikke stoppe opp og prate. Litt som med gateselgere, bare smile vagt og gå forbi. Man trenger ikke si masse greier. Anonymkode: c8620...928 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #16 Skrevet 25. januar 2024 Jeg tenker at om du deler bolig så nært med naboen, så burde du faktisk vaske bilen og pusse vinduene. Det er typisk at det alltid er noen som skal kødde det til å senke trivselen eller standarden i et nabolag. Det er jævlig irriterende med slike folk. Du burde ta til deg det naboen sier, og om du noen gang klarer å passere hans nivå så får du gi en kommentar tilbake. Anonymkode: 0722c...3e3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #17 Skrevet 25. januar 2024 Min far fra Hell er ikke slik. Anonymkode: 0ad56...e16
anon01 Skrevet 25. januar 2024 #18 Skrevet 25. januar 2024 Jeg hadde bare smilt og nikket og gått videre 1
Honey Dew Skrevet 25. januar 2024 #19 Skrevet 25. januar 2024 Enkelt. Bare si pass dine egne saker du.
Forvirret23 Skrevet 25. januar 2024 #20 Skrevet 25. januar 2024 Jeg hadde svart tilbake, trodde det var derfor jeg hadde deg som nabo jeg så du kunne pusse vinduer og vaske bil. Kanskje du hadde fått rene vinduer og bil som bonus 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå