Gå til innhold

Kvinneguiden blir bare kjedeligere og kjedeligere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det blir bare kjedeligere og kjedeligere her inne, fordi det er ikke et diskusjonsforum lenger. Det er et hat og mobbeforum. Æsj altså! Det er greie folk her også, men det er virkelig ille mange som er her for å spre hat. Dette blir rett og slett kjedelig når det tar over hele forumet. Jeg har vært her i flere år og deltatt i hundrevis av tråder , så jeg tåler å være på et diskusjonsforum. Men sånn som det har blitt,er det på ungdomsskolenivå her inne. Flere som har merket hvordan dette har blitt?

Anonymkode: 18b6b...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maatte_ha_konto

Ja men så er det endel utsagn her som fortjener en roast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke.

Det er som i det virkelige liv; man må bare prøve å ignorere de verste idiotene og heller fokusere på dem man synes har noe interessant å komme med. Å skrive sånne innlegg som du gjør her, er som å helle bensin på bålet til trollene. De lever av at folk lar seg provosere og irritere.

Det eneste du kan gjøre er å rapportere innlegg du mener bryter reglene. Du vil aldri klare å endre andre mennesker.

Anonymkode: ea3e1...44a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, en og annen trolletråd har det jo alltid vært her, men at det er overtall av folk som sprer hat ser jeg ikke. Noe hets her og der ser jeg, men ikke noe mer enn tidligere. Jeg har også vært her i mange år. 

Anonymkode: 2a15b...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Egentlig ikke.

Det er som i det virkelige liv; man må bare prøve å ignorere de verste idiotene og heller fokusere på dem man synes har noe interessant å komme med. Å skrive sånne innlegg som du gjør her, er som å helle bensin på bålet til trollene. De lever av at folk lar seg provosere og irritere.

Det eneste du kan gjøre er å rapportere innlegg du mener bryter reglene. Du vil aldri klare å endre andre mennesker.

Anonymkode: ea3e1...44a

Det er nettopp å ignorere jeg har begynt å gjøre etterhvert, men når tråd etter tråd blir opprettet flere ganger om dagen for å provosere, blir det mye å ignorere etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid vært et dårlig forum. VGD var uendelig mye bedre. 

Anonymkode: 82333...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig vi er inne i en litt forfriskende periode. Mulig ikke jeg er 100% oppdatert,men ser ikke at annehver tråd dreier seg om uføre lenger. f.eks. Dette er tråder jeg har sett hat i tidligere. 

Ellers registrerer jeg jo at de som foretrekker å bruke anonymknappen har tendenser til å være litt mer løse kanoner på dekk en oss som ikke benytter oss av knappen. Noe jeg tror bare vil fortsette. Jeg har fått med meg argumenter på hvorfor enkelte ønsker denne funksjonen. Jeg synes argumentene er tynne,og er ikke enig i dette. Men sån er det.

Endret av Fant80
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dessverre har det blitt utrolig kjedelig...

Anonymkode: 38d44...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det som var så mye morsommere før?

Anonymkode: 7e032...a48

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva var det som var så mye morsommere før?

Anonymkode: 7e032...a48

Det var ikke like mye bråk. Disse menn vs. kvinner og motsatt har egentlig blitt det værste. Men jeg tar tilbake at det er på ungdomsskolenivå , det minner mer om barnehagenivå. Guttelus og jentelus liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre så er dette nærmest ett søpleforum, og mye av grunnen til det er anonyme bruker som kun er her for å lage kvalme. Se bare på diskusjon.no (samme eier?), det fungerer mye bedre. Jeg tror man må ha flere som aktivt moderer forumet uten at man må rapportere først, få en slutt på all postingen fra anonyme brukere men innfør forhåndsgodkjenning av innlegg så forsvinner mye av trollingen, noen vil sikkert si at man kan ikke følge med hele tiden på ett så stort forum men mange brukere vil forsvinne når de ikke kan trolle og kverulere.

Oj, jeg glemte en ting, med færre brukere blir det også mindre annonseinntekter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alltid vært et dårlig forum. VGD var uendelig mye bedre. 

Anonymkode: 82333...e3a

Eeeeh, er definitivt noen raringer der også. Alle forum har noen, men jo mer anonymt jo større sjanse, kanskje

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange tullete folk. Å være uenig er en ting, men ofte helt unødvendige pg urelevante kommentarer. Synes det er kjedelig fordi synes mange debatter blir blokkert eller slettet fordi de "sprer hat" ol, fordi det er sensitive temaer i samfunnet.

Anonymkode: 5e147...392

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det blir bare kjedeligere og kjedeligere her inne, fordi det er ikke et diskusjonsforum lenger. Det er et hat og mobbeforum. Æsj altså! Det er greie folk her også, men det er virkelig ille mange som er her for å spre hat. Dette blir rett og slett kjedelig når det tar over hele forumet. Jeg har vært her i flere år og deltatt i hundrevis av tråder , så jeg tåler å være på et diskusjonsforum. Men sånn som det har blitt,er det på ungdomsskolenivå her inne. Flere som har merket hvordan dette har blitt?

FLAKS AT DU ER HER DA, IKKE SANT? 

Anonymkode: a3621...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

FLAKS AT DU ER HER DA, IKKE SANT? 

Sånne kommentarer vi mener, hvis noen trengte et eksempel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden med hun på legevakta igår var jo totalt legendarisk. Synd den ble sletta.

Anonymkode: f8508...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sånne kommentarer vi mener, hvis noen trengte et eksempel

Det er så bra TS er her. Jeg ser frem til et kjempegøy Kvinneguiden. 🩷 Woho!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Tråden med hun på legevakta igår var jo totalt legendarisk. Synd den ble sletta.

Anonymkode: f8508...f4c

Kvinneguiden ødelegger dessverre for seg selv med en del unødvendig sletting av tråder som kan skape sunn debatt, som tråder om hvor woke samfunnet er blitt; dette er tråder som nesten garantert blir slettet fordi meningene ikke er tilstrekkelig politisk korrekte.

Da sitter man omtrent igjen med tråder om strikking, tråder om kjønnsorganets størrelse, tråder om uføre, tråder laget av troll, og telletråder.

Anonymkode: bec3f...ea1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er langt flere bakdeler, enn fordeler å være det største diskusjonsforumet. Når du er størst, så tiltrekker du deg VELDIG mange som egentlig ikke er interessert i en god diskusjon.

Anonymkode: c3a1a...a58

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...