Gå til innhold

ung dame kåt hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette normalt? Jeg er 22, og føler jeg er kåt konstant. Vil liksom ha sex hele tiden 

Anonymkode: c7695...860

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er normalt.

Anonymkode: 3224a...ebc

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er dette normalt? Jeg er 22, og føler jeg er kåt konstant. Vil liksom ha sex hele tiden 

Jo det er normalt.. og ikke klarer du å knulle det av deg heller, da blir du bare mere kåt.. Det er sannhetens ord😉

Skrevet (endret)

Til ts hvis du finns, det er selvfølgelig normalt for deg, det som ikke er normalt er å definere deg som «ung dame», å tro alderen din er relevant i denne sammenheng (hadde det vært annerledes hvis du var 19 eller 29?), eller kjønn for den saks skyld. En 22 år gammel jente/dame/kvinne tror vel ikke det er forskjell på gutter og jenter når det kommer til sexlyst? Men forskjell på folk er det, ig forskjell på egen lyst i perioder av livet. 

Anonymkode: fb833...8c2

Endret av Elaine Marley
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

En 22 år gammel jente/dame/kvinne tror vel ikke det er forskjell på gutter og jenter når det kommer til sexlyst? 

Anonymkode: fb833...8c2

Det er vel forskjeller mellom kjønn når det kommer til sexlyst

Anonymkode: 8e8d1...3c6

Skrevet

Ja. Det er normalt. Like normalt som det å ikke ha sexlyst.

Jeg er 29, kåt hele tiden. Onanerer flere ganger om dagen. 

Anonymkode: 8a71a...a65

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, kontaktannonse og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.1.2024 den 17.17):

Helt normalt. Jeg har følt det sånn siden jeg var 15. Det går nok ikke over heller. Noen av oss er bare sånn. Da er det bare å nyte og kjøre på. På egenhånd og med andre. Ikke hold det tilbake. Da blir det frustrasjon og dårlig psykisk helse. La kåtheten få slippe ut

Skrevet

Helt normalt som 22 var jeg også sånn og jaggu ikke noe bedre som 36😂en smule mer fornuftig riktig nok nå men samme gærne jenta på innsiden 🤭en ting jeg har lært gjennom livet er at seksualitet er veldig individuelt og alder og kjønn har egentlig ikke så mye å si. 

Min kjæreste er yngre enn meg, er mann og har mye mindre lyst enn meg.

Vær deg selv du, husk bare prevansjon og beskyttelse mot sykdommer som kondom. 

• Hjerte 1
Skrevet

Det er normalt, det er herlig, og husk på denne følelsen når du gjennom livet kanskje beveger deg litt rundt på «lystskalaen» i perioder.  Nyt det og kos deg ☺️

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...