Gå til innhold

Erfaring med lukket kattekasse? (Grunnet støv)

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kapsler trepellets inn bæsj og tiss?

Anonymkode: 2c4f2...b2b

Bæsj blir liggende på topp, de må du bare plukke vekk. Tisset trekker inn i pelletsene som da oppløses til sagmugg. Hvis katten er flink til å grave så vil sagmugget falle gjennom risten og ned i kammeret under. Min var ikke flink til å grave, så jeg måtte hjelpe til litt ved å dra spaden et par ganger gjennom pelletsene for han.

Anonymkode: b16c9...699

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kattedo med lokk, og en matte på utsiden av den (slik som er ment å ha til kattedo). Det fungerer fint, lite som blir dratt utover. Bruker everclean sin kattesand og den støver ganske lite.

Anonymkode: 9eef5...cf3

Skrevet
Nuttery skrev (19 timer siden):

Interessant. Jeg har prøvd flere forskjellige typer kattesand ila årene, men unngått Everclean da jeg synes den er litt dyr. Men kanskje det er verdt et forsøk..

Redd for det med lokket ja. Her står "heldigvis" kattekassen under en pult, og katten vet at det bare er han og jeg som bor her.. Så tror kanskje den biten med trygghet hadde gått fint. Men er redd for at han skal begynne å gjøre fra seg utenfor kassen.

Jeg har lagt Everclean inn i prisjakt, og får varsel når den kommer på tilbud. Sist jeg kjøpte den, på Musti, tror jeg at jeg betalt ca 170 pakken. Har som sagt prøvd andre typer, og angrer med en gang jeg heller oppi kattedoen. Everclean er også mye drøyere, så jeg har en slik eske i 3 - 4 uker.

Anonymkode: bf3a7...f16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...