Gå til innhold

Ut alene i Trondheim som småfeit 45 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du var småfeit 45 åring, hvor ville du gått ut alene i Trondheim? 

Anonymkode: aa627...64d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja....  Mote Christo er vel nedlagt, der var det bankers for å treffe modne damer før i tiden   ☺️                                                           Det er vel noen koselige puber i midtbyn, der får du spørre "the locals".   Trønderdamer er(var) trivelige og livlige, herlige kvinner.

Anonymkode: 0e4f0...a66

• Liker 1
Skrevet

Venter på deg 

5dc5deebcaa8315fb931165ee0e7a668.jpg

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis du var småfeit 45 åring, hvor ville du gått ut alene i Trondheim? 

Tror du er kommet til feil sted. Trondheim er studentby nr 1. og utelivet gjenspeiler dette. Stort sett utesteder med yngre profilering. 
Trondheim er en trivelig by. Men det er virkelig spesielt å gå rundt der på sommeren. Da byen er død fordi studentene har dratt. 
I Oslo og Bergen er det fint å dra ut på byen som 45-åring. 

En liten digresjon. Sier ikke du er interessert i det, men Trondheim er perfekt for sugardaddys. Mange unge studiner som er interessert. 

Anonymkode: 71e2e...979

Skrevet
1 hour ago, . Anonym. said:

Venter på deg 

5dc5deebcaa8315fb931165ee0e7a668.jpg

Er det deg Paul, ligner på deg 😁

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

En liten digresjon. Sier ikke du er interessert i det, men Trondheim er perfekt for sugardaddys. Mange unge studiner som er interessert. 

Så gross

Skrevet

På Three lions er det alt slags folk 😊

Anonymkode: 8bb21...731

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja i hvertfall en subkultur av britiske swingers... nei takk.. andre forslag. 

Skrevet

Hva har vekta med saken å gjøre?

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er det deg Paul, ligner på deg 😁

Jeg heter YamYam å venter på deg 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Bodde like ved den pubben i tidlig 20 årene 😊 Gode minner, foruten bråket fra fylle folkene i gaten, har aldri vært der. En hadde en stemme som hørtes ut ferdig forvrengt til nattpatruljen 😂

Anonymkode: 7e194...83c

Skrevet

Uavhengig av kroppsfasong så tenker jeg at Den gode nabo, Three Lions, Lille London, Macbeth, Fru Lundgren og/eller Kieglekroa passer for noen som er i din aldersgruppe.

Er ganske mange andre steder å velge imellom og da.. spørs jo hva man liker. Avslappet pub eller noe strammere?

Anonymkode: 4da8a...89c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Uavhengig av kroppsfasong så tenker jeg at Den gode nabo, Three Lions, Lille London, Macbeth, Fru Lundgren og/eller Kieglekroa passer for noen som er i din aldersgruppe.

Er ganske mange andre steder å velge imellom og da.. spørs jo hva man liker. Avslappet pub eller noe strammere?

Tror nok ts er interessert i det utestedet hvor det størst sjans å få snøret i bånn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror du er kommet til feil sted. Trondheim er studentby nr 1. og utelivet gjenspeiler dette. Stort sett utesteder med yngre profilering. 
Trondheim er en trivelig by. Men det er virkelig spesielt å gå rundt der på sommeren. Da byen er død fordi studentene har dratt. 
I Oslo og Bergen er det fint å dra ut på byen som 45-åring. 

Trondheim er så absolutt ikke død på sommeren. Rekka på solsiden er stappa fra April til September.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

det kommer jo helt an på hvilken type uteplass man er ute etter.

jeg kan ikke se at det kun er unge voksne på feks Raus, Britannia eller Lokal bar som jeg frekventerer om jeg vil ha en god drink.

.....og jeg er 44, kunne aldri gått på de som nevnes over, som jeg ser på som noe for folk mye mer opp i årene enn meg. men nå går jeg på pstereo og festningen og neon også da. og ja jeg liker best å spise på Bula Bistro, Kraft bodega og Spontan.......

Anonymkode: f64b1...f88

Skrevet

grøss.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

grøss.

skulle være kommentar til "snøret i bånn"....

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror nok ts er interessert i det utestedet hvor det størst sjans å få snøret i bånn. 

Overhode ikke... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja i hvertfall en subkultur av britiske swingers... nei takk.. andre forslag. 

Okei? Aldri møtt på en sånn der, bare blide folk i alle aldre. Men det høres ut som om du ikke passer inn da 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...