Gå til innhold

Clearblue 2-3 uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. når jeg tar clearblue test står det 2-3 uker. Hva vil dette egentlig si? Jeg har hatt uregelmessig mens.. ikke mer enn noen dager pluss eller minus ift hva jeg alltid har hatt, men mener siste mensen skulle startet 5/1 ca. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står vel godt beskrevet i bruksanvisning.  Du er gravid 2-3 uker på vei...🤦‍♀️

Anonymkode: 715e5...ecb

Skrevet

Betyr at det er mellom 2 - 3 uker siden befruktning. Så du er i uke 4 mest sannsynlig. 

Du burde uansett bli henvist til tidlig ultralyd pga ustabil menstruasjon. De kan med dette finne ut mer konkret hvor langt du er på vei.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det står vel godt beskrevet i bruksanvisning.  Du er gravid 2-3 uker på vei...🤦‍♀️

Det er jo feil, siden man regner graviduker fra første dag i siste mens. Dette pleier å være ca.14 dager før befruktning, og Clear Blue viser antall uker siden befruktning. 2-3 på Clear Blue betyr med andre ord at man er 4-5 uker på vei.

Anonymkode: c2324...3a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.1.2024 den 15.37):

Altså jeg skjønner jo det sånn sett, men det regnes vel fra tidligere så det blir vel feil! Men som vanlig så slår sånne som deg til med dumme svar! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...