AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #1 Del Skrevet 24. januar 2024 Hei. Lurer på om noen har opplevd lignende. litt historie: Førstegangsgravid og fikk påvist MA i uke 12, hvor embryoet hadde sluttet å vokse i uke 6. Er nå 3,5 uke etter Cytotec som ble tatt 30. desember. Smertene ga seg etter 3-4 dager, og blødningene stoppet etter nærmere 2 uker. Uke 3 etter cyto var det omtrent bare slimaktig farget utflod. Varierende lyserosa/rødlig/brunlig, en dag kan være ingenting og neste dag meir. Tok graviditetstest i dag som viste en svaaak skyggestrek som jeg knapt kunne se. De 4-5 siste dagene nå har jeg fått mensensmerter og slimet med innhold av blod har tatt seg opp igjen. Så spørsmålet er om noen vet om det er det mulig å ha negativ test, men samtidig ha rester? Eller kan det være Tante Rød som er tilbake 3,5 uke etter? Føler ikkje det er nok blod for å være TR. Men hvem vet, ting virker til å være ustabilt etter en MA Anonymkode: 8a340...a94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #2 Del Skrevet 24. januar 2024 Man kan ha negativ test og rester, men det er sjeldent. Det er antageligvis mensen du har fått. Syklusen kan bli litt rar etter MA, noen blør litt mer mens andre blør mindre. Anonymkode: e69d9...288 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 24. januar 2024 #3 Del Skrevet 24. januar 2024 Min første tanke er at en svak skyggestrek er fremdeles en svar skyggestrek etter MA. Hcg kan henge igjen i mange uker, og siste rest av hcg kan bruke lengre tid på å synke enn i begynnelsen etter MA. Ved min siste MA f.eks tok det 21 dager fra min hcg var 12 til den var 2. Altså 3 uker på å synke ned 10... Og jeg hadde ingen rester. Noen opplever småspotting en stund etter MA selv om de egentlig er sluttet å blø. Syklus kan også være noe rar etter MA. Det KAN være mensen som kommer, men det kan også være helt ufarlig småblødninger som er normalt. Dersom det er mensen kan man blø mindre første syklus, det gjorde iallefall jeg etter mine.. Mens andre blør mer første mensen.. Veldig variabelt.. Du kan alltids be om en blodprøve for å se hvor i løypa hcg eventuelt er, Ingen vits å teste for EL heller dersom HCG er tilnærmet 0. Mine EL tester slo iallefall ut frem til HCG var under 10... 🙈🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå