Gå til innhold

Ville dere sett på det som et rødt flagg at en mann bor i en kjellerleilighet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg en mann på 30 år ish... ikke student eller noe liksom. Og ikke nok med det, men han leier den også. Er vel noe sketchy der?? Søstera mi dater en nå og jeg prøver å ymte frempå med at her må det være noe. Men det vil hun selvfølgelig ikke høre noe om

Anonymkode: 7ae35...013

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 7da5b...9a2

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Derimot synes jeg det er et rødt flagg i ditt favør at du tror dette er et rødt flagg

Anonymkode: 7da5b...9a2

• Liker 26
  • Hjerte 2
  • Nyttig 12
Skrevet

Scetchy som faen, her bør du kontakte barnevernet, psykiatri og tannlegen. 

Anonymkode: 83454...5b0

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva har det med røde flagg å gjøre?? 

Anonymkode: bde9e...091

• Liker 10
Skrevet

Det i seg selv er ikke et rødt flagg nei.

Her kommer jo mye annet også med i bildet. Leier han fordi han bruker opp alle pengene sine framfor å spare? Har han ikke jobb? Om han ikke har jobb, hva gjør han for å få det? Har han nettopp kommet ut av et samboerskap og har dette som en mellomstasjon?

Hvordan holder han leiligheten? Er han renslig? Er boevnen hans bra?

Der er mange grunner til å bo slik. Svært få av de er røde flagg.

Anonymkode: 5e009...609

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei ikke rødt flagg i seg selv. Dette kan være en hardtarbeidende kar som ikke er født med sølvskje i munnen. En som har flytte etter hvor det har vært best jobber. En som har hatt et langt studium. Det kan være så mangt. Det kan også være en som har vært i et forhold og ikke har kommet så langt til å kjøpe selv igjen. Eller en som liker friheten ved å leie. Mulig han liker å reise. 

Det kan selvsagt være en som har daffet rundt, og ikke jobber, og har masse forbrukslån og andre dårlige vaner, men det sier ikke innlegget noe om, kun at han leier. 

“Don’t judge a book by its cover” eller hva det heter 😉 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Nå har det gått inflasjon i røde flagg her på Kvinneguiden. "Halve Norge" bor i leiligheter. Er det rødt flagg på alle som bor i blokk også, eller gjelder det kun om en viss andel av huset er under bakken?

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Skummelt. Her kan det være snakk om en seriemorder. 

Anonymkode: 00247...ad1

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er 28 år, to barn, fast jobb og bil. Jeg leier kjellerleilighet, men det betyr jo likevel ikke at det er noe galt med meg? 🤷‍♀️

Anonymkode: ff574...67a

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Rødt flagg? Nei det er det ikke. Men om det er det DU er ute etter er vel noe du må kjenne på selv. Jeg var en gang på date med en på 50 + som bodde i leid kjellerleilighet og kjørte moped. Der hadde han bodd en god stund, og han hadde aldri eid bolig eller hatt lappen. Var i full jobb. Hans prioriteringer i livet var andre enn mine, helt uten at det noe rødt flagg av den grunn. Men ikke noe for meg.

Jeg kjenner oppegående mennesker som velger å leie fremfor å kjøpe, og det trenger ikke henge sammen med dårlig økonomi. Jeg kjenner også økonomiske rotehoder som leier, men da er det jo det økonomiske rotet og ikke leieforholdet som er det røde flagget. 

Anonymkode: d21d7...38d

• Nyttig 3
Skrevet

Denne tråden har jo dukket opp mange ganger i årenes løp. Finn på noe nytt å trolle om, please! 

• Nyttig 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Da mener jeg en mann på 30 år ish... ikke student eller noe liksom. Og ikke nok med det, men han leier den også. Er vel noe sketchy der?? Søstera mi dater en nå og jeg prøver å ymte frempå med at her må det være noe. Men det vil hun selvfølgelig ikke høre noe om

Anonymkode: 7ae35...013

Man må se på helheten, tenker jeg. 

Anonymkode: f09aa...56d

Skrevet

Ja, du kan heller google og finne en som eier en Penthouse. Kanskje du kan bestille han over nettet? Han har garantert alt på stell og vil være en perfekt livspartner for søsteren din! 

Anonymkode: 5dc3b...a72

Skrevet

Hva mener du skulle tilsi at dette er rødt flagg?

Anonymkode: 5690e...7b1

• Liker 1
Skrevet

Hva er liksom forskjellen på å leie i 3. etg ifht å leie i underetasjen, da? Er det liksom verre å leie i underetasjen enn i andre etasjer?

Anonymkode: fcb01...379

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Her tenker jeg at det er noe galt med deg som tenker sånn 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Og du bor eier en nedbetalt villa som ligger i en av landets dyreste adresser? Eller? 

Anonymkode: 61016...bf2

• Liker 1
Skrevet

Uff, ja. Tenk en mann i 30 åra, uten rike foreldre som har hjulpet han inn i bolimarkede. Tenk at sånne folk fins? Tenk at det finnes folk i Norge som leier? Vi er ikke som resten av verden. Vi holder oss for gode for å leie her i Norge. Vi bare ønsker å sponse bankene med millioner i renter.

Anonymkode: 5cf66...3bc

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...