GÃ¥ til innhold

Transport Napoli - Sorrento

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei globetrottere 😊 Skal til Sorrento i vår med ankomst Napoli sent på kvelden. Noen som er kjent som kan si noe om buss el. Har sett på diverse transportselskaper men det var jo fryktelig dyrt…

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei ! jeg tok tog. men det var tidligere på dagen. men funka veldig greit. de går relativt ofte og. taxier er sinnsykt dyre og sleipe i Napoli 

• Liker 1
Skrevet
Hjelmesett skrev (1 minutt siden):

hei ! jeg tok tog. men det var tidligere på dagen. men funka veldig greit. de går relativt ofte og. taxier er sinnsykt dyre og sleipe i Napoli 

Samme erfaring 

Anonymkode: eab5a...a92

Skrevet

Jeg reiste i området der for en del år tilbake. Vi tok buss fra Salerno og til Amalfikysten, hvor blant annet Sorrento ligger. Tilbake til Napoli tok vi buss over fjellet, fra Ravello som er en liten by i fjellsiden over Amalfi. Kan ikke huske bussene var dyre da.

Anonymkode: ac607...2f3

Skrevet

Hotellet ordnet bil og sjåfør som kom og hentet oss på flyplassen. Det var ikke sånn veldig dyrt, jeg pleier ofte å bestille transport slik at man slipper både tog og buss. :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg reiste i området der for en del år tilbake. Vi tok buss fra Salerno og til Amalfikysten, hvor blant annet Sorrento ligger. Tilbake til Napoli tok vi buss over fjellet, fra Ravello som er en liten by i fjellsiden over Amalfi. Kan ikke huske bussene var dyre da.

Beklager, så ikke det var seint på kvelden du ankommer.

Skrevet
SPOCA skrev (2 timer siden):

Hotellet ordnet bil og sjåfør som kom og hentet oss på flyplassen. Det var ikke sånn veldig dyrt, jeg pleier ofte å bestille transport slik at man slipper både tog og buss. :) 

Når jeg sjekket på et selskap skulle de ha ca 600kr pr pers, en vei, og når det gjelder buss så så det ikke ut som at det gikk buss senere enn ni på kvelden. Vi kommer ca kl 2330. 

Skrevet
Leonetta skrev (3 minutter siden):

Når jeg sjekket på et selskap skulle de ha ca 600kr pr pers, en vei, og når det gjelder buss så så det ikke ut som at det gikk buss senere enn ni på kvelden. Vi kommer ca kl 2330. 

Ja, det er nok det det koster. Jeg må innrømme at jeg ikke synes det er så innmari dyrt, men det er meg. :)

Skrevet
SPOCA skrev (1 time siden):

Ja, det er nok det det koster. Jeg må innrømme at jeg ikke synes det er så innmari dyrt, men det er meg. :)

Nei, du har sikkert rett i det 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...