Leonetta Skrevet 24. januar 2024 #1 Skrevet 24. januar 2024 Hei globetrottere 😊 Skal til Sorrento i vår med ankomst Napoli sent på kvelden. Noen som er kjent som kan si noe om buss el. Har sett på diverse transportselskaper men det var jo fryktelig dyrt…
Hjelmesett Skrevet 24. januar 2024 #2 Skrevet 24. januar 2024 hei ! jeg tok tog. men det var tidligere på dagen. men funka veldig greit. de går relativt ofte og. taxier er sinnsykt dyre og sleipe i Napoli 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #3 Skrevet 24. januar 2024 Hjelmesett skrev (1 minutt siden): hei ! jeg tok tog. men det var tidligere på dagen. men funka veldig greit. de går relativt ofte og. taxier er sinnsykt dyre og sleipe i Napoli Samme erfaring Anonymkode: eab5a...a92
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #4 Skrevet 24. januar 2024 Jeg reiste i området der for en del år tilbake. Vi tok buss fra Salerno og til Amalfikysten, hvor blant annet Sorrento ligger. Tilbake til Napoli tok vi buss over fjellet, fra Ravello som er en liten by i fjellsiden over Amalfi. Kan ikke huske bussene var dyre da. Anonymkode: ac607...2f3
SPOCA Skrevet 24. januar 2024 #5 Skrevet 24. januar 2024 Hotellet ordnet bil og sjÃ¥før som kom og hentet oss pÃ¥ flyplassen. Det var ikke sÃ¥nn veldig dyrt, jeg pleier ofte Ã¥ bestille transport slik at man slipper bÃ¥de tog og buss. Â
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #6 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg reiste i området der for en del år tilbake. Vi tok buss fra Salerno og til Amalfikysten, hvor blant annet Sorrento ligger. Tilbake til Napoli tok vi buss over fjellet, fra Ravello som er en liten by i fjellsiden over Amalfi. Kan ikke huske bussene var dyre da. Anonymkode: ac607...2f3 Beklager, så ikke det var seint på kvelden du ankommer. Anonymkode: ac607...2f3
Leonetta Skrevet 24. januar 2024 Forfatter #7 Skrevet 24. januar 2024 SPOCA skrev (2 timer siden): Hotellet ordnet bil og sjÃ¥før som kom og hentet oss pÃ¥ flyplassen. Det var ikke sÃ¥nn veldig dyrt, jeg pleier ofte Ã¥ bestille transport slik at man slipper bÃ¥de tog og buss.  NÃ¥r jeg sjekket pÃ¥ et selskap skulle de ha ca 600kr pr pers, en vei, og nÃ¥r det gjelder buss sÃ¥ sÃ¥ det ikke ut som at det gikk buss senere enn ni pÃ¥ kvelden. Vi kommer ca kl 2330.Â
SPOCA Skrevet 24. januar 2024 #8 Skrevet 24. januar 2024 Leonetta skrev (3 minutter siden): Når jeg sjekket på et selskap skulle de ha ca 600kr pr pers, en vei, og når det gjelder buss så så det ikke ut som at det gikk buss senere enn ni på kvelden. Vi kommer ca kl 2330. Ja, det er nok det det koster. Jeg må innrømme at jeg ikke synes det er så innmari dyrt, men det er meg.
Leonetta Skrevet 24. januar 2024 Forfatter #9 Skrevet 24. januar 2024 SPOCA skrev (1 time siden): Ja, det er nok det det koster. Jeg må innrømme at jeg ikke synes det er så innmari dyrt, men det er meg. Nei, du har sikkert rett i det 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå