AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #1 Skrevet 24. januar 2024 Jeg kjenner at jeg er veldig lei av å bli kjent med nye mennesker hele tiden for å finne den rette for meg. Derfor vurderer jeg å melde meg inn i et matchmakingbyrå og la dem stå for letingen. Er det noen her som har erfaring? Anonymkode: 4ece9...811
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #3 Skrevet 24. januar 2024 Jeg er nemlig også nysgjerrig på dette fenomenet, Anonymkode: fbf8a...401
EvigSingel Skrevet 25. januar 2024 #4 Skrevet 25. januar 2024 Jeg møtte han jeg nå dater hos Matchme. Jeg ble tipset om matchmaking her inne og meldte meg inn i både Venus og Mars og Matchme. Hvilke som er best tror jeg handler om hva du er ute etter. For meg passet MM best da de mennene jeg ble presentert for der var mye bedre til meg. Som kvinne er det gratis hos VM mens det koster penger hos MM. Det er gratis å registrere seg begge plasser. 2
Singel2018 Skrevet 26. januar 2024 #5 Skrevet 26. januar 2024 Jeg har opplevd matchmaking som svindel. De reklamerer med at de trenger flere mannfolk, da de har mange kvinner i databasen som ønsker å treffe menn og at det er gratis å registrere seg, men når man registrerer seg, så begynner de å mase om å betale titusenvis av kr for å bli matchet. Gjorde det en gang, med fikk svar etter daten at følelsene ikke var der. Hvilken garanti har jeg for at hun ikke var med på spillet? Noen tusen kr for å snakke med en mann i 40 min, er godt timebetalt. Dette er noen år siden, merkelig at jeg ikke har blitt kontaktet siden, hvis de har så stort overskudd av damer som de skryter av. Jeg har mer hell når jeg møter damer i sosiale sammenhenger og det er gratis, så jeg må nok komme meg mer ut. Matchmaking er i hverfall bortkastede penger. 3
EvigSingel Skrevet 27. januar 2024 #6 Skrevet 27. januar 2024 Singel2018 skrev (10 timer siden): Jeg har opplevd matchmaking som svindel. De reklamerer med at de trenger flere mannfolk, da de har mange kvinner i databasen som ønsker å treffe menn og at det er gratis å registrere seg, men når man registrerer seg, så begynner de å mase om å betale titusenvis av kr for å bli matchet. Gjorde det en gang, med fikk svar etter daten at følelsene ikke var der. Hvilken garanti har jeg for at hun ikke var med på spillet? Noen tusen kr for å snakke med en mann i 40 min, er godt timebetalt. Dette er noen år siden, merkelig at jeg ikke har blitt kontaktet siden, hvis de har så stort overskudd av damer som de skryter av. Jeg har mer hell når jeg møter damer i sosiale sammenhenger og det er gratis, så jeg må nok komme meg mer ut. Matchmaking er i hverfall bortkastede penger. Måtte spørre han jeg dater om hans erfaring siden han har vært registrert på flere også: Venus og Mars måtte han betale, sånn som deg. Gjorde det og synes damene han ble matchet med var arrogante og negative. Hadde høye krav og var lite åpne for å bli kjent. Følte også selskapet solgte han inn med hva han eier og ikke hvem han er. Matchme var en positiv opplevelse. Han følte seg ivaretatt og sett. Damene han ble presentert til der var mye mer positive og engasjerte i å bli kjent med han. Han følte at det var han som kunne velge og ikke var den som skulle bli valgt. Vi er begge i 40 og 50 årene, har gode liv, grei økonomi og har det bra med oss selv. Ikke desperate og har ellers ikke noe problem med å bli valgt på vanlige nettsider. Det kan også ha betydning for vår erfaring.
Singel2018 Skrevet 27. januar 2024 #7 Skrevet 27. januar 2024 EvigSingel skrev (12 minutter siden): Måtte spørre han jeg dater om hans erfaring siden han har vært registrert på flere også: Venus og Mars måtte han betale, sånn som deg. Gjorde det og synes damene han ble matchet med var arrogante og negative. Hadde høye krav og var lite åpne for å bli kjent. Følte også selskapet solgte han inn med hva han eier og ikke hvem han er. Matchme var en positiv opplevelse. Han følte seg ivaretatt og sett. Damene han ble presentert til der var mye mer positive og engasjerte i å bli kjent med han. Han følte at det var han som kunne velge og ikke var den som skulle bli valgt. Vi er begge i 40 og 50 årene, har gode liv, grei økonomi og har det bra med oss selv. Ikke desperate og har ellers ikke noe problem med å bli valgt på vanlige nettsider. Det kan også ha betydning for vår erfaring. Det var Venus og Mars jeg prøvde, opplevde at de bare var ute etter penger, ikle å få matchet noen. Har registrer meg hos Matchme nå, så får vi se. Jeg kan jo ikle være helt håpløst case, de få gangene jeg er på by’n får jeg en del oppmerksomhet fra damene…
EvigSingel Skrevet 27. januar 2024 #8 Skrevet 27. januar 2024 Singel2018 skrev (10 minutter siden): Det var Venus og Mars jeg prøvde, opplevde at de bare var ute etter penger, ikle å få matchet noen. Har registrer meg hos Matchme nå, så får vi se. Jeg kan jo ikle være helt håpløst case, de få gangene jeg er på by’n får jeg en del oppmerksomhet fra damene… Spennende! Keep us posted!
ennivk Skrevet 27. januar 2024 #9 Skrevet 27. januar 2024 Singel2018 skrev (1 time siden): Det var Venus og Mars jeg prøvde, opplevde at de bare var ute etter penger, ikle å få matchet noen. Har registrer meg hos Matchme nå, så får vi se. Jeg kan jo ikle være helt håpløst case, de få gangene jeg er på by’n får jeg en del oppmerksomhet fra damene… Matchmakere er vel mest opptatt av å tjene penger, uansett hvilket byrå man velger. Relasjoner mellom mennesker er svært komplisert og jeg har inntrykk av at matchmakere generelt er dårlig kvalifisert til å avgjøre hvem som vil passe sammen. 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #10 Skrevet 30. januar 2024 ennivk skrev (På 27.1.2024 den 11.33): Matchmakere er vel mest opptatt av å tjene penger, uansett hvilket byrå man velger. Relasjoner mellom mennesker er svært komplisert og jeg har inntrykk av at matchmakere generelt er dårlig kvalifisert til å avgjøre hvem som vil passe sammen. Har vel egentlig ikke noe positivt å si om Matchme heller, har avtalt møte med dem flere ganger, men matchmsker har ikke møtt opp. Søk heller opp sosiale grupper på Facebook hvor det arrangeres arrangmenter og hvor man møter folk i virkeligheten. Anonymkode: 0e460...c39 2
EvigSingel Skrevet 30. januar 2024 #11 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Har vel egentlig ikke noe positivt å si om Matchme heller, har avtalt møte med dem flere ganger, men matchmsker har ikke møtt opp. Søk heller opp sosiale grupper på Facebook hvor det arrangeres arrangmenter og hvor man møter folk i virkeligheten. Anonymkode: 0e460...c39 Det var rart. Jeg har bare positive ting å si om de som jobber der. Aldri hatt noe problem med møter eller noe i de 3 månedene jeg benyttet meg av dem.
miss summers Skrevet 30. januar 2024 #12 Skrevet 30. januar 2024 (endret) Jeg er veldig skeptisk. De gangene jeg har snakket med disse byråene/folkene opplever jeg litt at jeg blir rakket ned på, litt sånn latterliggjort på en måte. For valgene jeg har gjort i livet. Og jeg er ikke uenig at jeg har valgt feil osv, men at det blir brukt mot deg på den måten. Ikke veldig hyggelig. Men @EvigSingel er du fortsatt singel, siden du skryter slik av disse tjenestene? Eller jobber du der? Er registrert hos matchme jeg også, men ble fortalt at jeg sikkert må regne med å være betalende kunde i månedsvis før det eventuelt dukker opp noe. Det også fikk meg til å føle meg skikkelig dritt. Endret 30. januar 2024 av miss summers 2 2
EvigSingel Skrevet 30. januar 2024 #13 Skrevet 30. januar 2024 miss summers skrev (3 minutter siden): Jeg er veldig skeptisk. De gangene jeg har snakket med disse byråene/folkene opplever jeg litt at jeg blir rakket ned på, litt sånn latterliggjort på en måte. For valgene jeg har gjort i livet. Og jeg er ikke uenig at jeg har valgt feil osv, men at det blir brukt mot deg på den måten. Ikke veldig hyggelig. Men @EvigSingel er du fortsatt singel, siden du skryter slik av disse tjenestene? Eller jobber du der? Er registrert hos matchme jeg også, men ble fortalt at jeg sikkert må regne med å være betalende kunde i månedsvis før det eventuelt dukker opp noe. Det også fikk meg til å føle meg skikkelig dritt. Nei jeg er ikke singel. Men når jeg registrerte meg her så var min tanke at jeg kom til å bli evig singel fordi jeg har så høye krav. Rett etter at jeg registrerte meg her ble jeg tipset om matchmaking og det var via MM jeg møtte han jeg nå dater. Synes det fortsatt er fint å ha dette forumet å dele tanker i derfor fortsatt her. Får ikke endret nick. Jeg fikk samme beskjed som deg. Om at letingen kunne ta lang tid, fordi jeg var så spesifikk på hva jeg ser etter og at det er få menn som innehar disse egenskapene som jeg trenger. Men jeg hadde motsatt opplevelse av deg når det kommer til den jeg er og valgene jeg har tatt. Hun jeg snakket med fikk meg til å føle meg bedre om valgene mine og at jeg hadde lov til å ha høye krav siden jeg har gjort en innsats med meg selv. Etter å ha kavet rundt på datingsidene og følt meg dritt var det forfriskende og fint for selvfølelsen. Mulig du snakket med ei som ikke er så god i jobben sin? 1
miss summers Skrevet 30. januar 2024 #14 Skrevet 30. januar 2024 (endret) EvigSingel skrev (2 minutter siden): Nei jeg er ikke singel. Men når jeg registrerte meg her så var min tanke at jeg kom til å bli evig singel fordi jeg har så høye krav. Rett etter at jeg registrerte meg her ble jeg tipset om matchmaking og det var via MM jeg møtte han jeg nå dater. Synes det fortsatt er fint å ha dette forumet å dele tanker i derfor fortsatt her. Får ikke endret nick. Jeg fikk samme beskjed som deg. Om at letingen kunne ta lang tid, fordi jeg var så spesifikk på hva jeg ser etter og at det er få menn som innehar disse egenskapene som jeg trenger. Men jeg hadde motsatt opplevelse av deg når det kommer til den jeg er og valgene jeg har tatt. Hun jeg snakket med fikk meg til å føle meg bedre om valgene mine og at jeg hadde lov til å ha høye krav siden jeg har gjort en innsats med meg selv. Etter å ha kavet rundt på datingsidene og følt meg dritt var det forfriskende og fint for selvfølelsen. Mulig du snakket med ei som ikke er så god i jobben sin? Nei, kan ikke si så mye om det. Jeg fikk ikke inntrykk av at det ville ta lang tid fordi jeg har høye krav, men mer at det ikke finnes noen for meg. Som sagt; jeg følte meg skikkelig dårlig av den praten. Du er ikke singel, men dater? Jeg dater også, men anser meg for å være singel til jeg har kjæreste. Endret 30. januar 2024 av miss summers
EvigSingel Skrevet 30. januar 2024 #15 Skrevet 30. januar 2024 miss summers skrev (4 minutter siden): Nei, kan ikke si så mye om det. Jeg fikk ikke inntrykk av at det ville ta lang tid fordi jeg har høye krav, men mer at det ikke finnes noen for meg. Som sagt; jeg følte meg skikkelig dårlig av den praten. Du er ikke singel, men dater? Jeg dater også, men anser meg for å være singel til jeg har kjæreste. Jeg anser meg ikke som singel, men er ikke helt klar for kjæreste begrepet enda. Vi har bare datet i noen måneder.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #16 Skrevet 3. februar 2024 Som mann må jeg si at Matchme har gitt et mye bedre inntrykk enn Venus og Mars. Matchme virker genuint interessert i å gå til en ordentlig match. Venus og Mars oppleves som de bare er ute etter menns penger. Anonymkode: 0e460...c39 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #17 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Som mann må jeg si at Matchme har gitt et mye bedre inntrykk enn Venus og Mars. Matchme virker genuint interessert i å gå til en ordentlig match. Venus og Mars oppleves som de bare er ute etter menns penger. Anonymkode: 0e460...c39 Så du fikk til et møte med matchmaker til slutt? For du virket ikke helt imponert tidligere i tråden? Anonymkode: fbf8a...401
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå