Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir ingen dans på roser,det kan jeg love deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,det er ikke verdens undergang å bli alene. Har vært alene med sønnen min i 13 år. Han er 15 nå. Klarer oss veldig bra vi. Jobber,har egen flott leilighet og god økonomi.

Men det har ikke vært noen dans på roser alle disse åra for det.

Skrevet
Nei,det er ikke verdens undergang å bli alene. Har vært alene med sønnen min i 13 år. Han er 15 nå. Klarer oss veldig bra vi. Jobber,har egen flott leilighet og god økonomi.

Men det har ikke vært noen dans på roser alle disse åra for det.

Fordi om du ikke syns det har vært noen dans på roser så kan det jo godt være at det er andre som takler det å være alene bedre enn det du tydeligvis gjør?

Skrevet
Fordi om du ikke syns det har vært noen dans på roser så kan det jo godt være at det er andre som takler det å være alene bedre enn det du tydeligvis gjør?

Kanskje hun tok skilsmissen tungt og fikk en sorgreaksjon. Får hun ikke lov av deg?

Skrevet
Kanskje hun tok skilsmissen tungt og fikk en sorgreaksjon. Får hun ikke lov av deg?

Bevares. Er du bitter? Joda, enhver må sørge akkurat hvor mye de vil, men fra å sørge, eller være bitter, til å si at andre vil oppleve alenetilværelsen som noe som ikke er en dans på roser er vel å strekke det litt langt, er det ikke? Eller er du, gjest, kanskje en av de som ikke takler det å være alene med barn spesielt bra?

Skrevet

Det var da fælt da,Brunhilde.

Jeg har det helt topp med å være alene med sønnen min. Har stort sett vært bra alle disse årene,men: DET HAR IKKE ALLTID VÆRT EN DANS PÅ ROSER

Og det er det sikkert mange som er enig i.

Skrevet
Det var da fælt da,Brunhilde.

Jeg har det helt topp med å være alene med sønnen min. Har stort sett vært bra alle disse årene,men: DET HAR IKKE ALLTID VÆRT EN DANS PÅ ROSER

Og det er det sikkert mange som er enig i.

Og sikkert mange som er uenig i og det må du akseptere akkurat som du mener jeg må akseptere ditt synspunkt, ikke sant? ;)

Skrevet

Ikke for å virke påståelig,men jeger sikker på at de fleste er enig i at det ikke er noen dans på roser i løpet av de åra man er alene med barn. Og ikke bare pga. av ansvaret for de,men alt annet som kan være vanskelig også.

Skrevet
Ikke for å virke påståelig,men jeger sikker på at de fleste er enig i at det ikke er noen dans på roser i løpet av de åra man er alene med barn. Og ikke bare pga. av ansvaret for de,men alt annet som kan være vanskelig også.

Og jeg er - hold deg fast - uenig med deg!

Skrevet
Bevares. Er du bitter? Joda, enhver må sørge akkurat hvor mye de vil, men fra å sørge, eller være bitter, til å si at andre vil oppleve alenetilværelsen som noe som ikke er en dans på roser er vel å strekke det litt langt, er det ikke? Eller er du, gjest, kanskje en av de som ikke takler det å være alene med barn spesielt bra?

Det var da personlige erfaringer det ble referert til. Jeg kan ikke se noe sted at hun nevner noe om at alle andre har og kommer til å oppleve det akkurat som henne. Så hyggelig at livet ditt bare er en dans på roser.

Skrevet
Det blir ingen dans på roser,det kan jeg love deg.

Det var da personlige erfaringer det ble referert til. Jeg kan ikke se noe sted at hun nevner noe om at alle andre har og kommer til å oppleve det akkurat som henne. Så hyggelig at livet ditt bare er en dans på roser.

Jeg mener bestemt at første sitat er en påstand, ikke en erfaring. Hvis du, gjest, oppfatter det annerledes så er det greit.

Jeg syns dessuten tråden er avsporet nok nå og gjentar at jeg er uenig i at det å være alene med barn ikke er en dans på roser. Så har jeg sagt mitt og trekker meg fra akkurat denne tråden.

Gjest Betty Boop
Skrevet (endret)

Jada jeg er enig med deg. :ler: Det er humper i veien og det er nok av utfordringer, noen ganger regelrette motbakker. Det er slett ingen dans på roser. Men så lenge du slåss mot utfordringene slipper du i allefall og visne i et dødt forhold. :ler: Jeg har aldri angret valget om å bryte ut av ekteskapet. Men det er ikke til å feie under teppet at det sine utfordringer.

Men bottom line, vi takler det! Selvfølgelig gjør vi det. :ler:

Kvinnen er det sterke kjønn!

Hadde man enda bare kunnet finne menn som levde opp til vår standard. :sjenert::ler:

Ps. Mine erfaringer fra boligmarkedet skriver seg fra Asker og Bærum.

Endret av Betty Boop

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...