AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #21 Skrevet 27. januar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skjønner ikke poenget med de maskinene uansett. Du må fylle på pulver på de, og koke vann å fylle på? Må da være like greit å blande MME som anbefalt i kokende vann og ha flaskene stående klar i kjøleskapet… Anonymkode: cd212...02a Jeg forstår det heller ikke. Jeg skjønner ikke hva man føler at man sparer av tid. Det er maks 30 sekunder til 1 min per flakse til en svær dyr pris. Anonymkode: 15619...678
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #22 Skrevet 27. januar 2024 Nonish91 skrev (40 minutter siden): Unnskyld meg, men du tror virkelig du gjør noe bedre ved å varme i mikroen?! Verre å varme i mikroen! Ja så ha varmt vann ved 70 mikse med pulveret også for å kjøle ned fort også legge i kjøleskapet også igjen varme den før baby får den 😅 nei da er baby breezer bedre 🤔🤔 har heldigvis kun kjøpt den man har vann oppi og ikke pulver. Ikke så fryktelig avansert å putte flaska i et vannbad heller da Anonymkode: 8c979...67a 2
kjærring Skrevet 27. januar 2024 #23 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 24.1.2024 den 14.27): Noen som har erfaring med baby brezza eller tommee tippee for å lage flasker med mme? Hvilken kan anbefales ? Anonymkode: 9087d...bdd ingen! det er en grunn til at vannet skal være rundt 70 grader når man blander mme, og ingen slike maskiner gjør det. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå