AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #1 Skrevet 24. januar 2024 Plutselig sove her, det har han aldri spurt om før. Han begynte å vise interesse for meg da han var i et forhold, så ble det slutt mellom de men han fortsatte å bo med henne. De er ikke et par idag men imorgen vil han plutselig sove over, hvorfor ta en slik ny vending? Anonymkode: cac26...fb4
Sunshade83 Skrevet 24. januar 2024 #2 Skrevet 24. januar 2024 Er da bare å spørre han vel? Vil du ikke at han skal overnatte sier du nei. Dette kalles kommunikasjon😝 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #3 Skrevet 24. januar 2024 Sunshade83 skrev (26 minutter siden): Er da bare å spørre han vel? Vil du ikke at han skal overnatte sier du nei. Dette kalles kommunikasjon😝 Fikk det ikke ut av han😅 han har vært litt på det å ikke skal få følelser, men begynner å lure litt nå. Han oppfører seg litt merkelig og nå vil ha en hel natt med meg. Før har han kommet og vært her knappe 2 timer før han dro. Anonymkode: cac26...fb4 1
exictence Skrevet 24. januar 2024 #4 Skrevet 24. januar 2024 Hvis du vil at han skal overnatte sier du at det er fint. Kanskje for han føler seg friere nå, siden det er gått litt tid hvor det har vært slutt med x
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #5 Skrevet 24. januar 2024 exictence skrev (7 minutter siden): Hvis du vil at han skal overnatte sier du at det er fint. Kanskje for han føler seg friere nå, siden det er gått litt tid hvor det har vært slutt med x Ja men orker ikke å kun være et sexobjekt. Lurer på om jeg skal si at tante rød er på besøk, så får jeg da se om han fortsatt vil eller om det kun er ligg han er ute etter. God idé? Anonymkode: cac26...fb4 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #6 Skrevet 24. januar 2024 Du har vært sexobjekt i hele 3 år og plutselig ikke vil? Anonymkode: e8c16...c37 4 5
exictence Skrevet 24. januar 2024 #7 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja men orker ikke å kun være et sexobjekt. Lurer på om jeg skal si at tante rød er på besøk, så får jeg da se om han fortsatt vil eller om det kun er ligg han er ute etter. God idé? Anonymkode: cac26...fb4 Hvis du er interessert i han som en kjæreste, sier du det: Jeg liker deg godt og kunne tenke meg å se hvordan vi fungerer sammen som kjærester. Hva tenker du om det? Koselig at du vil komme på overnatting, men vil gjerne vite om du kan se oss to som kjærester fremover, se hvordan ting går?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #8 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har vært sexobjekt i hele 3 år og plutselig ikke vil? Anonymkode: e8c16...c37 Tidligere håpet jeg dette skulle gjøre han litt mer interessert i meg som person. Men fant da ut at han alltid bare ville ha seg så dra. Anonymkode: cac26...fb4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #9 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja men orker ikke å kun være et sexobjekt. Lurer på om jeg skal si at tante rød er på besøk, så får jeg da se om han fortsatt vil eller om det kun er ligg han er ute etter. God idé? Anonymkode: cac26...fb4 Hæ? Du har jo vært kun sexobjekt i 3 år? Anonymkode: f6fd6...5c9 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #10 Skrevet 24. januar 2024 exictence skrev (4 minutter siden): Hvis du er interessert i han som en kjæreste, sier du det: Jeg liker deg godt og kunne tenke meg å se hvordan vi fungerer sammen som kjærester. Hva tenker du om det? Koselig at du vil komme på overnatting, men vil gjerne vite om du kan se oss to som kjærester fremover, se hvordan ting går? Da tror jeg han freaker litt ut. Han har sagt han vil være singel ei stund etter bruddet. Tenkte bare å si jeg har mensen men vil veldig gjerne han skal komme. Anonymkode: cac26...fb4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #11 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tidligere håpet jeg dette skulle gjøre han litt mer interessert i meg som person. Men fant da ut at han alltid bare ville ha seg så dra. Anonymkode: cac26...fb4 Han var jo i et forhold? Så ja, han ville bare ha seg og dra. Om han er åpen for og bli kjent med deg som person nå eller om det er mer av praktiske grunner han vil overnatte er jo vanskelig og svare på, men spør han istedenfor og røre inn noe tante rød løgn. Vær voksen. Og om han bare er interesssert i sex kan du jo ikke furte over og bare være sexobjekt etter og ha vært det i 3 år? Da går du bare videre. Anonymkode: f6fd6...5c9 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #12 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da tror jeg han freaker litt ut. Han har sagt han vil være singel ei stund etter bruddet. Tenkte bare å si jeg har mensen men vil veldig gjerne han skal komme. Anonymkode: cac26...fb4 Hva har dere annet enn sex da? Hva skal dere gjøre denne kvelden og natten imens du faker mensen? Skal du sove med bind og pysjbukse? Anonymkode: f6fd6...5c9 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #13 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Da tror jeg han freaker litt ut. Han har sagt han vil være singel ei stund etter bruddet. Tenkte bare å si jeg har mensen men vil veldig gjerne han skal komme. Anonymkode: cac26...fb4 Det kan være han er redd for å være alene og skal fortsette å ha deg som kosvenn, men trenger deg uforpliktet for flere formål enn bare sex nå. Kan være han vil ha situationship til han står mer på egne ben. Anonymkode: 37814...ecc 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #14 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Han var jo i et forhold? Så ja, han ville bare ha seg og dra. Om han er åpen for og bli kjent med deg som person nå eller om det er mer av praktiske grunner han vil overnatte er jo vanskelig og svare på, men spør han istedenfor og røre inn noe tante rød løgn. Vær voksen. Og om han bare er interesssert i sex kan du jo ikke furte over og bare være sexobjekt etter og ha vært det i 3 år? Da går du bare videre. Anonymkode: f6fd6...5c9 Sant det.. Jeg kan prøve å prate med han, men han er en innelukket person. Det var kun inatt det var viktig å overnatte, han sa ikke årsaken. Men det er helt klart og tydelig slutt mellom de, bor jeg har visst ei lita stund. Tingen er st vi hat kjent hverandre siden vi var ungdommer, ca 14-15 år gamle, jeg var hodestups forelsket i han da og han ikke i meg. Så når vi da traff hverandre mange herrens år etter så ble det veldig spennende. Vi er 35 idag Anonymkode: cac26...fb4 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #15 Skrevet 24. januar 2024 Enden på visa ble annet... Han kom men jeg ss klart til han AG jeg ikke ville ha se, hva gjorde han da? Han dro.. Og ville ikke ses igjen, helt greit. Det sier veldig mye. Sånt tull orker ikke jeg. Håper jeg gjorde det riktige? Anonymkode: cac26...fb4 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #16 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Enden på visa ble annet... Han kom men jeg ss klart til han AG jeg ikke ville ha se, hva gjorde han da? Han dro.. Og ville ikke ses igjen, helt greit. Det sier veldig mye. Sånt tull orker ikke jeg. Håper jeg gjorde det riktige? Anonymkode: cac26...fb4 Ja da fant du ihvertfall ut at det kun dreier seg om sex, synd du kasta bort 3 år på det. Anonymkode: 37aff...5cd 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #17 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja da fant du ihvertfall ut at det kun dreier seg om sex, synd du kasta bort 3 år på det. Anonymkode: 37aff...5cd Men til en annen gang, kanskje det er lurt å holde seg unna menn som er i forhold, karma is a bitch som det sies. Anonymkode: 37aff...5cd 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #18 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ja da fant du ihvertfall ut at det kun dreier seg om sex, synd du kasta bort 3 år på det. Anonymkode: 37aff...5cd Heldigvis levd livet litt innimellom. Har hatt magefølelse på at det var noe med han her, visste det bare. Men han ble skikkelig farten. Ikke helt sikkert han kommer til å kutte meg ut heller men det gjør absolutt ingenting. Er verd mer enn et ligg. Anonymkode: cac26...fb4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #19 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Da tror jeg han freaker litt ut. Han har sagt han vil være singel ei stund etter bruddet. Tenkte bare å si jeg har mensen men vil veldig gjerne han skal komme. Anonymkode: cac26...fb4 Singel etter bruddet? Bor han ikke sammen med henne da? Anonymkode: 0ec64...e93
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #20 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Heldigvis levd livet litt innimellom. Har hatt magefølelse på at det var noe med han her, visste det bare. Men han ble skikkelig farten. Ikke helt sikkert han kommer til å kutte meg ut heller men det gjør absolutt ingenting. Er verd mer enn et ligg. Anonymkode: cac26...fb4 Går ann å leve livet uten å gå etter opptatte menn. Du var nok kun sex i hans øyne. Kom deg videre Anonymkode: a599e...cba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå