Gå til innhold

Cafe/restaurant for date i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som dater i Oslo, hvor pleier dere å dra? Tenker et litt avslappet sted, sentralt i Oslo :)  

Anonymkode: 66182...f39

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Dere som dater i Oslo, hvor pleier dere å dra? Tenker et litt avslappet sted, sentralt i Oslo :)  

Anonymkode: 66182...f39

Jeg sverger alltid til Egon. De serverer drittmatt, men har de beste lokalene. Dempet belysning og varme lokaler. Rolig atmosfære. På en date synes jeg dette er viktigere enn maten. 

Anonymkode: 76c6e...b13

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg sverger alltid til Egon. De serverer drittmatt, men har de beste lokalene. Dempet belysning og varme lokaler. Rolig atmosfære. På en date synes jeg dette er viktigere enn maten. 

Anonymkode: 76c6e...b13

Enig i at atmosfæren er viktigere enn maten, jeg ville likevel notert det som et minus at daten ville på Egon. Pris og kvalitet står ikke i forhold til hverandre. Greit å spise skrapmat i ny og ne, men det fåes billigere andre steder. For samme pris får man mye bedre andre steder.

Anonymkode: 66b7b...46c

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Enig i at atmosfæren er viktigere enn maten, jeg ville likevel notert det som et minus at daten ville på Egon. Pris og kvalitet står ikke i forhold til hverandre. Greit å spise skrapmat i ny og ne, men det fåes billigere andre steder. For samme pris får man mye bedre andre steder.

Anonymkode: 66b7b...46c

Vanskelig å nevne et konkret sted i Oslo. Det er så mange å velge i, og det kommer så an på konteksten og premissene for daten. Skal man for eks bare drikke kaffe er vel den ene kaffebaren like grei som den andre. Det med Egon er egentlig et godt eksempel. Egon funker fint for en "spontan kjapp matbit etter jobben date" på en dag der en eller begge egentlig har dårlig tid, og det er det man klarer å presse inn. Jeg har gjort det selv et par ganger, både foreslått det selv og fått det foreslått av den andre, uten at det hefter noe "mindreverdig eller "harry"  ved noen av oss av den grunn. Men man legger ikke opp til koselig date på "fin restaurant" for så å havne på Egon. Det blir feil. 

Anonymkode: 58c07...e8f

• Liker 1
Skrevet

The Hub - barområdet langs vinduet der
Baltazar
Godt Brød Grunerløkka

Anonymkode: 6ec17...845

Skrevet

Håper ikke jeg møter på eksen min når vi begge skal ut på nye dater🙈 Litt kleint😬

Anonymkode: a09cf...958

Skrevet

Om noen foreslår Egon, så er det slutten! Det er mitt største røde flag! Hva med Katla, brygg, Røør, hinkok, svanen, sentralen, våghals etc?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Men hvor er det plass mellom bordene slik at man kan snakke uten at andre hører? Og helst litt skjermet, slik at ikke alle som kommer inn ser at vi sitter der?

Jeg er i forhold og dater bare andre som også er det. Og da er begge parter alltid opptatt av å være litt diskret.

Anonymkode: 0d1fe...d5d

• Liker 1
Skrevet

Peloton 

Anonymkode: 02639...05c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...