Fiske Skrevet 24. januar 2024 #1 Skrevet 24. januar 2024 Jeg hadde en veldig kraftig menstruasjonsblødning (unormalt). Ble i dårlig form, men tenkte det skulle gå over. Istedenfor å gå over har det fortsatt å bli verre (blødningen er opphørt). Jeg er svimmel. Hodepine. Kalde hender og føtter. Hendene mine har mistet mye av fargen (tydelig fargeskille mellom armer og hender). Våtkanten rundt øyet er hvit istedenfor rosa. Småkvalm (sannsynligvis pga svimmelheten). Blåskjær under neglene. Litt tungpustet/kortpustet, spesielt i aktivitet. Svimmelheten er vel egentlig det som er verst, har falt flere ganger de siste dagene, og nå tør jeg nesten ikke gå ut av huset. Tør hvertfall ikke å kjøre bil lengre. Googlet litt, og kom frem til at det kan hende jeg har fått jernmangelanemi etter blødningen. Begynte å ta jerntilskudd, men etter ei uke har jeg bare fortsatt å bli verre istedenfor bedre. Ringte lege i dag. Fikk beskjed om at det ikke haster og jeg kan få en time om ei uke. Jeg synes ei uke er lenge når jeg svimler til jeg faller og er bleik. Skal jeg ringe legen igjen i morgen tidlig og kreve hastetime, eller skal jeg vente ei uke på timen dem kunne sette opp?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #2 Skrevet 24. januar 2024 Krev hastetime. Høres veldig ugreit ut at du skal vente en uke når du driver og faller. Anonymkode: 31550...c9a
Sofakona Skrevet 24. januar 2024 #3 Skrevet 24. januar 2024 Ring legevakten og si alt det du skriver her..høres ut som du har skikkelig blodmangel
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #4 Skrevet 24. januar 2024 Legevakt, ja. Anonymkode: ce3c6...33c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå