Gå til innhold

Litt rart? Venninne som sender meg bilder når hun ammer babyen sin.

Anbefalte innlegg

Skrevet

va synes dere om venninner som sender amme snaps til dere? Når de ammer babyen? 
Jeg synes ikke det er ekkelt men jeg føler ikke jeg trenger å få eller se bilder av brystene, halv brystvorter til mine venninner som ammer daglig😅 Noe annet er om vi henger sammen og baby må mates ellers er jeg ikke interessert i å få daglige snaps av melkesprengte nerve pupper med baby som sutter i dem..

Jeg har aldri selv sendt slikt til mine venninner da min var lille baby, synes det blir litt for intimt. Noe som burde holdes mellom mor og baby, og ikke hele verden. Jeg har ikke sett brystene hennes før og ikke interessert i å se dem nå bare fordi hun har baby. 

Anonymkode: edc85...889

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt noe spesielt over det. Det er en pupp, liksom🤷‍♀️

Anonymkode: 0a02c...3c6

• Liker 12
Skrevet

Synes du rett og slett er litt prippen her, ts. 

Anonymkode: cf2b3...4db

• Liker 8
Skrevet

Jeg syns det er litt spesielt. Helt greit i ny og ne; hver dag, da begynner det å bli litt rart. Ikke pga puppene, men bare fordi - hvor spennende er det at du ammer hver dag? Jeg ville bare  åpnet alt på kvelden, en gang om dagen, fra den personen. Og ikke initiert så mye dialog om det. Kanskje de tar hintet. 

Anonymkode: 69665...9b9

• Liker 6
Skrevet

Hadde ikke tenkt noe over det

Anonymkode: 15f49...9aa

• Liker 2
Skrevet

Synes det er koselig med babybilder, jeg. Om den tilfeldivis spiser er det også bare koselig.

Anonymkode: dd506...38d

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Synes du rett og slett er litt prippen her, ts. 

Fordi noen har forskjellig syn og kan synes det er litt ubehagelig?  

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Har vi samme venninne?:fnise: Jeg syns det er spesielt. Det er greit å sende bilde av seg selv når hun tilfeldigvis ammer hvis hun f.eks svarer på en snap, men venninnen min sender bilder av puppene sine både med og uten baby på, helt uoppfordret, gjerne uten tekst også. 

• Liker 1
Skrevet

Hvor mange tråder skal du lage om det? 

Anonymkode: 2f3f8...661

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor mange tråder skal du lage om det? 

Anonymkode: 2f3f8...661

Faktisk så trodde jeg denne sletta seg da den ikke trykte på seg 😛 

Så skulle ha fått dem slått sammen

Skrevet (endret)

Tror jeg bare hadde synes det var søtt der jeg så skjønne babyen som lå og koste seg

Endret av exictence
  • Liker 2
Skrevet
Apekatten skrev (3 minutter siden):

Har vi samme venninne?:fnise: Jeg syns det er spesielt. Det er greit å sende bilde av seg selv når hun tilfeldigvis ammer hvis hun f.eks svarer på en snap, men venninnen min sender bilder av puppene sine både med og uten baby på, helt uoppfordret, gjerne uten tekst også. 

Kanskje?😂 

heldigvis her med baby men man klarer jo å se nippelen halvveis. Blir målløs og vet ikke hva jeg skal svare  på sånne engang. Så ender med å ikke svare i det hele tatt. 

Skrevet

Litt rart, jeg har ikke behov for å se andres bryster samme hvor naturlig amming er, men hadde ikke tenkt noe mer over det. Folk snapper så utrolig mye rare ting og jeg reagerer mer på de som tror det er interessant for andre å se bilde av dem flere ganger om dagen. Jeg ser heller hva som helst annet, HVA SOM HELST, enn selvopptatte selfies. 

Anonymkode: 69430...5cc

• Liker 1
Skrevet

Det er da ikke mer rart enn at jeg sender bilde av pcskjermen eller en kaffekopp, helt hverdagslige ting, man deler det man holder på med

Anonymkode: 8d5b6...08f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er da ikke mer rart enn at jeg sender bilde av pcskjermen eller en kaffekopp, helt hverdagslige ting, man deler det man holder på med

Anonymkode: 8d5b6...08f

Men må det være av puppene da?😂

• Liker 2
Skrevet

Du anser tydeligvis ikke henne som like nær som hun gjør deg. 

Anonymkode: d9ad4...604

Skrevet
Apekatten skrev (1 time siden):

Oi, er hun helt... god, hun venninna di?

😬

Anonymkode: 37f67...d06

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Du anser tydeligvis ikke henne som like nær som hun gjør deg. 

Anonymkode: d9ad4...604

Så hvis man ikke er gode venninne, så sender man ikke bilder av puppene sine til hverandre? 😆

Anonymkode: 37f67...d06

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Fordi noen har forskjellig syn og kan synes det er litt ubehagelig?  

Ja, jeg synes det er litt prippent å ta på vei av at en venninne deler at babyen får mat. 

Definisjon prippen: Som lett blir støtt, som velger en moralistisk eller estetisk offerrolle, smaksmessig sårbar. 

Det må vi da kunne si stemmer her. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er like rart å få bilder av ei venninne som ammer babyen sin, som å få et hvor babyen får flaske. Det er jo ikke noe man trenger å dokumentere, uansett. Hun mater barnet sitt - gratulerer med å bli mamma. 

Anonymkode: 18b75...fc6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...