AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #1 Skrevet 24. januar 2024 Hva synes dere om venninner som sender amme snaps til dere? Når de ammer babyen? Jeg synes ikke det er ekkelt men jeg føler ikke jeg trenger å få eller se bilder av brystene, halv brystvorter til mine venninner som ammer daglig😅 Noe annet er om vi henger sammen og baby må mates ellers er jeg ikke interessert i å få daglige snaps av melkesprengte nerve pupper med baby som sutter i dem.. Jeg har aldri selv sendt slikt til mine venninner da min var lille baby, synes det blir litt for intimt. Noe som burde holdes mellom mor og baby, og ikke hele verden. Jeg har ikke sett brystene hennes før og ikke interessert i å se dem nå bare fordi hun har baby. Anonymkode: a146c...4c6 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #2 Skrevet 24. januar 2024 Jeg har også fått det, brydde meg ikke. Det var jo bare til meg, ikke til hele verden eller offentlig på noen måte. Anonymkode: 4e4d1...187 5
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #3 Skrevet 24. januar 2024 Helt naturlig. Mye heller det enn dickpicks fra ukjente menn🤣 Anonymkode: 7b309...db8 4 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #4 Skrevet 24. januar 2024 Totalt uinteressant og unødvendig. Anonymkode: a8853...7d8 4 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #5 Skrevet 24. januar 2024 Om det kun er til meg eller de nærmeste venninner bryr jeg meg ikke. Men rart å sende, og iallefall til mange/alle! Personlig bryr jeg meg ikke. Fint å se at mange velger å amme . Anonymkode: 58d4b...2aa 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #6 Skrevet 24. januar 2024 Jeg sendte det til alle men det var fordi jeg var så veldig inni barsel-bobla at alt som omhandlet pupp, tiss bæsj ble så normalt Anonymkode: 7ee5b...c69 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #7 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Helt naturlig. Mye heller det enn dickpicks fra ukjente menn🤣 Anonymkode: 7b309...db8 Som om det er sammenlignbart 🫣 Anonymkode: 4e4d1...187 6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #8 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg sendte det til alle men det var fordi jeg var så veldig inni barsel-bobla at alt som omhandlet pupp, tiss bæsj ble så normalt Anonymkode: 7ee5b...c69 Bra du kom ut av barselbobla. Ingenting er kjedeligere enn folk som kun snakker om barna sine Anonymkode: e9cc2...eab 7 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #9 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg sendte det til alle men det var fordi jeg var så veldig inni barsel-bobla at alt som omhandlet pupp, tiss bæsj ble så normalt Anonymkode: 7ee5b...c69 Uff håper hun kommer ut av den bobla😂 er så lei av daglige puppe bilder. Anonymkode: a146c...4c6 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #10 Skrevet 24. januar 2024 Ta bilder av dine og send tilbake. Anonymkode: c2cf5...a10 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #11 Skrevet 24. januar 2024 Spesielt at dett er daglig bilder, det det er jeg enig i. Jeg kunne sende snap av at jeg ammet til andre venninner i samme situasjon, typ "sitter her som vanlig" eller "blir litt sen, ble stuck her" osv. Men aldri hvor pupp var i fokus, da mer bakhodet til baby som skjulte puppen. Anonymkode: fc0bf...1aa
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #12 Skrevet 24. januar 2024 Synes det er litt spesielt, særlig om det skjer ofte og du får se kroppsdeler man vanligvis ikke viser til venninner 😅 Jeg forstår at man kan være oppslukt og opptatt av en baby om man akkurat har blitt mor, og amming er jo naturlig. Men folk har jo forskjellige intimsoner og det er lurt å tenke over hvem man sender ting til, tenker jeg. Anonymkode: fd2a6...0c1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #14 Skrevet 24. januar 2024 Ser ikke problemet. Øynene mine tar ikke skade av å se litt pupp, og selv om jeg ikke skal ha barn selv og ikke har opplevd hvordan det er, har jeg full forståelse for at man forsvinner litt inn i en boble når man nettopp har fått baby. Ting man vanligvis ikke ville gjort/sagt før, blir normalisert. Anonymkode: 69393...1e2
katties Skrevet 24. januar 2024 #15 Skrevet 24. januar 2024 Hun tror vel kanskje det er koselig. Selv ammet jeg barna lenge, men kan ikke si jeg tror andre er så interessert i å se det....kanskje om det er andre som selv har barn på samme alder, er interessert I hvordan det funker e.l. Det kan jo bli ganske lite sosiale når man sitter mye hjemme med baby da, og blir mye av det samme hele dagen i ukesvis, så mulig hun har behov for en eller annen type interaksjon 1
Hasselnøtter Skrevet 24. januar 2024 #16 Skrevet 24. januar 2024 Jeg har ikke sendt eller fått selv, men har generelt stor tålmodighet med nybakte mødre. Ville bare trykket det bort om det blir for mye, for det kommer til å avta, og så slutte etterhvert. Hvis du klarer å ikke bli sur så tar du vare på det vennskapet du har med kvinnen som skal ut av babybobla.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #17 Skrevet 24. januar 2024 Ammebilder. Ammesnaps. Puppebilder. Sånn. Måtte bare få det til å se riktig ut. Beklager. Anonymkode: 88bd3...e1a 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #18 Skrevet 24. januar 2024 Hasselnøtter skrev (16 minutter siden): Jeg har ikke sendt eller fått selv, men har generelt stor tålmodighet med nybakte mødre. Ville bare trykket det bort om det blir for mye, for det kommer til å avta, og så slutte etterhvert. Hvis du klarer å ikke bli sur så tar du vare på det vennskapet du har med kvinnen som skal ut av babybobla. Blir jo ikke sur man tro, bare lei hehe.. Jeg skjønner at det er utrolig stas med ny baby. Det syntes jeg også med egen, men jeg skjønte kanskje mer at mitt eget barn var bare spennendes for meg og ikke alle andre. Det kom heller ikke opp for meg engang om å sende snap av barnet mitt som tutter i mine pupper til venninner😂 det var bare mellom meg og baby. Uansett om hun synes det er et vakkert øyeblikk mellom hun og baby. Så synes nok ikke alle andre det eller behov for å se bilder som viser 90% pupp. Av og til skjønner jeg meg ikke på disse som må sende slike bilder til andre. Eller hvordan dem tenker. Anonymkode: a146c...4c6 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #19 Skrevet 24. januar 2024 Det blir jo litt som jeg skulle ha trykket på selvutløser på kameraet mitt mens jeg ammet mitt barn rundt årtusenskiftet, gått til fotobutikken, fått printet bilder i x antall eksemplarer og sendt dem i posten til folk. Hver dag. Hvorfor tror man at andre er interesserte, bare fordi det er blitt lettere å sende bilder enn det var i 2000? Folk var ikke interesserte da, og er det neppe nå heller. Anonymkode: b09f1...bed 4 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #20 Skrevet 24. januar 2024 Veldig spesielt at hun gjør det. Ammet jeg også, men kunne aldri falt meg inn å sende bilder av det. Hvorfor tror hun at det er interessant for deg? Du må vekke henne fra ammetåka Anonymkode: 25d49...2c6 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå