Gå til innhold

Spørsmål til dere som vokser legger i salong

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor ofte må dere gjøre det?Hvor lenge holde leggene seg glatte?Blir det mindre hår/tynnere hår , med tiden hvis man vokser jevnlig?

Anonymkode: e6957...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ca hver 5-6 uke. Hårene blir tynnere og mer mellomrom mellom hårsekkene etterhvert. Selv om det blir litt hår etter 2-3 uker, så er de helt myke, så de vises/kjennes ikke. Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadaomatte skrev (37 minutter siden):

Ca hver 5-6 uke. Hårene blir tynnere og mer mellomrom mellom hårsekkene etterhvert. Selv om det blir litt hår etter 2-3 uker, så er de helt myke, så de vises/kjennes ikke. Anbefales.

Tusen takk for svar. Har du gjort det i mange år? Kan man barbere leggene mellom behandlingene eller anbefales det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EXIA skrev (2 minutter siden):

Tusen takk for svar. Har du gjort det i mange år? Kan man barbere leggene mellom behandlingene eller anbefales det ikke?

Håret må ha en viss lengde for at voksen skal ta tak.

Anonymkode: f3841...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått i salong av og til tidligere, men nå bruker jeg kun epilator. Samme resultat. Hårene blir ikke tynnere i seg selv, men mykere hårspiss, så det føles mykere/tynnere i forhold til barbering. På meg holder det ca 1-3 uker. Siden ikke alle hårene vokser likt, bruker jeg epilator ca annenhver uke. Om vinteren sjeldnere også supplerer jeg med  barberhøvel, da det er raskere. Har fått litt mindre hårvekst av voksing/epilator, men slutter jeg helt med det, blir det etterhvert som før.

Anonymkode: 78242...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EXIA skrev (9 minutter siden):

Har gjort det i 2-3 år. Vil ikke anbefale å barbere det i mellomtiden, da det bør vokse ut litt før neste voksing. Hårene blir veldig myke og ikke stikkete, så om de vokser ut litt så vil det synest mindre og kjennes bedre ut enn ved barbering. 

La hårene gro 3-4 uker før du vokser første gangen. Gjør jæv.. vondt de først to gangene, men hold ut, det blir bedre,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...