Gå til innhold

Hvor ofte går du på linsekontroll?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble innkallt i september. Men har drøyet det. Tenker å bestille time til mars. Jeg blir innkallt en gang i åtet. Det koster en del penger så denne gangen venter jeg litt med å gå. Men jeg bør vel gå snart.  Hvor ofte går du ? 

Anonymkode: 1a1f1...8c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

året ikke åtet.  :) . Mitt innlegg. Kom på brukernavn med uhell :)

Endret av Eloise12345
Skrevet

En gang per år. Har hatt samme optiker siden jeg var 12 år. :) 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
8 minutter siden, SPOCA said:

En gang per år. Har hatt samme optiker siden jeg var 12 år. :) 

Det er greit å ha samme optiker :). Jeg får ofte ny optiker hos Spechsaver. Jeg er litt lei av å få ny nesten hver gang. Det koster også. Men det er viktig sjekk. :)

Endret av Eloise12345
Skrevet
Eloise12345 skrev (1 minutt siden):

Det er greit å ha samme optiker. Jeg får ofte ny optiker hos Spechsaver. Jeg er litt lei av å få ny hver gang. Det koster også. Men det er viktig sjekk. :)

Ja, jeg er heldig sånn. Jeg går til Brilleland, og der får man velge hvilken optiker man ønsker å gå til ved timebestilling. De er dyrere enn andre, men servicen der gjør at jeg fortsatt er kunde. Heldigvis er (linse)kontrollene gratis så lenge man har abonnement. :) 

• Liker 2
Skrevet
35 minutter siden, SPOCA said:

Ja, jeg er heldig sånn. Jeg går til Brilleland, og der får man velge hvilken optiker man ønsker å gå til ved timebestilling. De er dyrere enn andre, men servicen der gjør at jeg fortsatt er kunde. Heldigvis er (linse)kontrollene gratis så lenge man har abonnement. :) 

Ja det er du :). Jeg bør kanskje tegne et abonnement der jeg får linsetimen inkludert. Skal undersøke det :)

Skrevet

Går hver 3. mnd nå. Har en øyesykdom, som ble oppdaget av optiker.

Før det; 1-2 ganger i året. 

Anonymkode: cc700...060

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...