Gå til innhold

Samboer med ekkel penis?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei hallo i luken, her er det bare for han å ta grep. Jeg hadde fimose (trang forhud) og det er ikke til å spøke med. Ved gjentatte infeksjoner øker også risikoen for ulike kreftformer tilknyttet kjønnsorganet. Jeg trodde også at jeg bare skulle fjerne litt sånn at hele forhuden sklei over, men kirurgen sa at det er noe de sjelden gjør i dag da mange ofte opplever at de må inn å rette på det flere ganger. Han anbefalte å bare fjerne hele forhuden med en gang og bli ferdig med det. Sexlivet mitt gikk fra tragisk til magisk og det eneste var at jeg måtte ha litt vondt et par uker etter operasjonen. Alt var gjort på 30 minutter i lokalbedøvelse.

Og den beste bonusen er at den er skinnende ren på null komma niks! 

Anonymkode: da2eb...c2c

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei hallo i luken, her er det bare for han å ta grep. Jeg hadde fimose (trang forhud) og det er ikke til å spøke med. Ved gjentatte infeksjoner øker også risikoen for ulike kreftformer tilknyttet kjønnsorganet. Jeg trodde også at jeg bare skulle fjerne litt sånn at hele forhuden sklei over, men kirurgen sa at det er noe de sjelden gjør i dag da mange ofte opplever at de må inn å rette på det flere ganger. Han anbefalte å bare fjerne hele forhuden med en gang og bli ferdig med det. Sexlivet mitt gikk fra tragisk til magisk og det eneste var at jeg måtte ha litt vondt et par uker etter operasjonen. Alt var gjort på 30 minutter i lokalbedøvelse.

Og den beste bonusen er at den er skinnende ren på null komma niks! 

Anonymkode: da2eb...c2c

Ja der serru. Mannen må fikse det. Men klassisk at de ikke tør å kødde med tissen.

Anonymkode: a8e65...241

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Eh, ja. Jeg gjør det.

Anonymkode: 49933...112

Har du aldri spontan sex?? 

Anonymkode: 307f5...6c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...