AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #1 Skrevet 24. januar 2024 Får så dårlig samvittighet, hele tiden. Tør ikke si hva jeg faktisk trenger, er så redd andre skal bli lei seg/ ikke like det. Så jeg strekker meg alltid så langt jeg kan, og tør aldri si fra når jeg har det vanskelig. Resultatet nå er at jeg er blitt deprimert, og føler meg dårlig hele tiden.. Et eksempel. Min bror er er konsertpianist. Han skal arrangere festival på hjemstedet vårt snart. Jeg bor 2 timer unna, han i utlandet. Foreldrene våre er skilt, vanligvis pleier jeg å sove begge steder, men denne gangen sa mor at jeg ikke fikk sove hos henne, da han skal sove der, og må hvile.. skjønner det, men nå er får far dement, og det er veldig slitsomt å være mange dager med han. Han er mye lei seg, og jeg syns det er veldig krevende.. noen dager går bra, men her er det snakk om 6 dager festivalen varer. Jeg har fri og tenkte være på flere konserter, men da jeg fikk høre jeg ikke kan sove hos mor vet jeg ikke.. tror ikke jeg klarer 6 dager alene hos far. Men jeg får så ekstremt dårlig samvittighet for å ikke være med på alle konsertene. Hva ville du gjort? Er jeg egoistisk som ikke bare biter det i meg? Eller er det forståelig?🙈 Anonymkode: 107de...e74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå