Gå til innhold

Hålke, fortau, Oslo, Grünerløkka. Gå ut i dag eller vente litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med balansen og har store problemer når det er glatt. Brodder hjelper ikke/skaper nye problemer. 

Jeg trenger å ta en handlerunde, men jeg kan vente et par, tre dager. 

YR varsler at temperaturen de nærmeste dagene kommer til å svinge gjentatte ganger over og under nullpunktet, noe som skulle tilsi smelting og gradvis oppbygging av is. Men noe smeltevann kan jo renne vekk/fordampe, og litt av isen kan slites vekk av folk med brodder.

Jeg kvier meg for å "bare gå ut og sjekke selv" fordi jeg er redd for å falle/streve med å komme meg hjem/inn igjen.

Burde jeg ta sjansen i dag, eller vente til fredag/lørdag?

Videoannonse
Annonse
Gjest jegerrinne
Skrevet

Kan ikke bestille varer på døra, siden du bor i oslo

Skrevet
Just now, jegerrinne said:

Skulle foreslå det samme. 

Jeg vegrer meg for å gå ut selv. Det er virkelig SÅPEGLATT ute. 

Anonymkode: 41b14...34f

Skrevet
jegerrinne skrev (Akkurat nå):

Joda, men de butikkene jeg vil til, leverer ikke varer, og jeg er ute etter helt spesifikke varer i helt spesifikke butikker.

Skrevet

Hold deg hjemme. Jeg var på vei ut, men snudde da jeg så hvor ille det var.

Anonymkode: afa8d...372

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hold deg hjemme. Jeg var på vei ut, men snudde da jeg så hvor ille det var.

Anonymkode: afa8d...372

Uha! 

Gjest jegerrinne
Skrevet
Pringle skrev (18 minutter siden):

Joda, men de butikkene jeg vil til, leverer ikke varer, og jeg er ute etter helt spesifikke varer i helt spesifikke butikker.

Ok. Trodde fleste butikker leverte i Oslo enten selv eller annet firma som leverte

Skrevet
jegerrinne skrev (15 minutter siden):

Ok. Trodde fleste butikker leverte i Oslo enten selv eller annet firma som leverte

Selv om de gjorde det, tror jeg ikke Kiwi og Joker hadde giddet å sende et nett med appelsiner og noen pakker knekkebrød 😶

Skrevet

Føles det utrygt, ville jeg holdt meg hjemme

Anonymkode: f506d...a8e

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Pringle said:

Selv om de gjorde det, tror jeg ikke Kiwi og Joker hadde giddet å sende et nett med appelsiner og noen pakker knekkebrød 😶

Jeg vet ikke om Kiwi, men jeg har sett Joker gjøre det, dersom du bor i nærheten.

Jeg vet ikke om dette gjelder alle Jokerbutikker.

Evt. kand du jo be naboer som du vet handler i samme butikk å kjøpe for deg.

Endret av Lunda
  • Hjerte 1
Skrevet

Forstår deg godt TS,

Jeg har ikke kjørt ut med bilen siden mandag,. Jeg pleier å jogge en tur i lunchen, men nå er det helt håpløst. Jeg måtte snu i i går når jeg så hvor ille det var selv om jeg trengte å handle.. ( men var ute og hjalp to naboer som prøvde å kjøre opp bakken. ) 

Men så fikk jeg låne et par brodder med naboen og kunne stabbe med ned til butikken til beins.

Nå er det lett puddersnø OPPÅ isen, så nå ser man ikke hvor det er strødd og hvor det er glatt en gang. Vi bor også i privat vei, og de kommer ikke å strør her selv om vi betaler masse penger for det. Synes det er helt pyton å ikke kunne få gå å røre på meg som vanlig. x-P

Anonymkode: 2c485...c84

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...