Gammelsmurfen Skrevet 24. januar 2024 #1 Skrevet 24. januar 2024 Jeg er sammen med ei utenlandsk dame, og har i bunn og grunn alltid foretrukket det. Har bodd utenlands i mange år, så det er nok noe av årsaken. Syns de rett og slett er mer spennende med andre perspektiver. Kjæresten min er forøvrig fra et av de nordiske landene. Hva foretrekker dere andre menn som er her inne? Norsk eller utenlandsk? Går i dekning inntil videre...
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #2 Skrevet 24. januar 2024 Gammelsmurfen skrev (11 minutter siden): Jeg er sammen med ei utenlandsk dame, og har i bunn og grunn alltid foretrukket det. Har bodd utenlands i mange år, så det er nok noe av årsaken. Syns de rett og slett er mer spennende med andre perspektiver. Kjæresten min er forøvrig fra et av de nordiske landene. Hva foretrekker dere andre menn som er her inne? Norsk eller utenlandsk? Går i dekning inntil videre... Er kvinne, foretrekker utenlandske menn fra andre nordiske/europeiske land. Etter å ha vært med noen få norske menn, har jeg fått helt avsmak. Jeg sier ikke at alle norske menn er slik, men de norske mennene som er interessert i MEG, er slik. Dessverre er jeg ingen skjønnhet med syltynn midje, pent fjes, lange, superslanke bein og silikonpupper som smiler og steller for mannen hele dagen. Min mann, som er fra et annet nordisk land, har helt andre preferanser og verdier enn de norske mennene jeg var med. Anonymkode: 5dafa...40a 6 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #3 Skrevet 24. januar 2024 Jeg liker thai og går egentlig bare til slike kvinner for sex. Har avtalt med kinesisk og afrikansk også, men thai er best, synes jeg. Men det er blitt dyrt. Anonymkode: 67f33...2cf 1
Gammelsmurfen Skrevet 24. januar 2024 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er kvinne, foretrekker utenlandske menn fra andre nordiske/europeiske land. Etter å ha vært med noen få norske menn, har jeg fått helt avsmak. Jeg sier ikke at alle norske menn er slik, men de norske mennene som er interessert i MEG, er slik. Dessverre er jeg ingen skjønnhet med syltynn midje, pent fjes, lange, superslanke bein og silikonpupper som smiler og steller for mannen hele dagen. Min mann, som er fra et annet nordisk land, har helt andre preferanser og verdier enn de norske mennene jeg var med. Anonymkode: 5dafa...40a Spørsmålet var egentlig for menn, men for all del...
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #5 Skrevet 24. januar 2024 Gammelsmurfen skrev (5 minutter siden): Spørsmålet var egentlig for menn, men for all del... Hadde ikke det vært naturlig å stille spørsmål utelukkende for MENN på et mannforum? Og ikke KVINNEguiden? Anonymkode: 5dafa...40a 5 6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #6 Skrevet 24. januar 2024 Jeg har bodd og bor fortsatt i utlandet, og min siste partnere har vært utenlandske. Skal ikke nødvendigvis si at jeg foretrekker det ene fremfor det enda nødvendigvis, det har bare blitt sånn. Er i dag gift med ei fantastisk dame fra Iran, så forhåpentligvis forblir det sånn resten av mitt liv Tror nesten det hadde blitt rart og plutselig vært sammen med noen som snakker norsk og jeg har uansett ingen planer om å dra tilbake til Norge heller. Anonymkode: b1cb5...305 1
Isambard Skrevet 24. januar 2024 #7 Skrevet 24. januar 2024 Det betyr ingen ting. Det er mye større forskjeller mellom norske kvinner på individnivå en enn mellom norske og utenlandske på gruppenivå. Keg skjønner at utlendinger er spennende, men hvis man har erfart at alle norske kvinner er fæle, så bør man kanskje se seg i speilet. 4 4
Gammelsmurfen Skrevet 24. januar 2024 Forfatter #8 Skrevet 24. januar 2024 Isambard skrev (1 minutt siden): Det betyr ingen ting. Det er mye større forskjeller mellom norske kvinner på individnivå en enn mellom norske og utenlandske på gruppenivå. Keg skjønner at utlendinger er spennende, men hvis man har erfart at alle norske kvinner er fæle, så bør man kanskje se seg i speilet. Neida, Norske kvinner er langt fra fæle, og jeg har truffet mange snille, flotte og solide. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #9 Skrevet 24. januar 2024 Gammelsmurfen skrev (8 timer siden): Jeg er sammen med ei utenlandsk dame, og har i bunn og grunn alltid foretrukket det. Har bodd utenlands i mange år, så det er nok noe av årsaken. Syns de rett og slett er mer spennende med andre perspektiver. Kjæresten min er forøvrig fra et av de nordiske landene. Hva foretrekker dere andre menn som er her inne? Norsk eller utenlandsk? Går i dekning inntil videre... Egne preferanser har jeg egentlig ikke tenkt så mye over. Bor i nærheten av Oslo der det etniske mangfoldet er stort, og etter å ha vært singel noen år etter et samlivsbrudd har jeg nok datet meg gjennom de fleste verdensdeler. Ikke fordi jeg har hatt ønsker eller preferanser i en bestemt retning, men rett og slett fordi man kommer i kontakt med de man kommer i kontakt med via datingapper og på annen måte, og en ganske stor andel av de aktuelle damene i Oslo-området er opprinnelig fra utlandet. Men det er et annet aspekt, som jeg har lagt merke til. Og det er preferanser den andre veien, altså rett og slett hvilke damer man har "sjans" på. Skal ikke ta opp hele debatten om "liga" her, men vi har jo alle et attraktivitetsnivå og ender fort opp med en date, ons eller partner på vårt eget nivå. Sånn er det bare. Jeg anser meg selv som en 7'er på en god dag. Og jeg legger merke til at det er lettere å få match med opprinnelig utenlandske damer på Tinder og andre apper enn med norske. (Her snakker vi om kvinner på min alder eller litt yngre fast bosatt i Norge, ikke langveisfarende på leting etter ektemann). Veldig forenklet sagt: Utenlandske damer på visst nivå utseendemessig og i en viss alder sveiper meg til høyre. Like pene norske damer av samme alder gjør det ikke. De norske damene må være "mindre pene" og/eller eldre for å sveipe meg til høyre. Det er altså et eller annet med dimensjonen norsk vs. utenlandsk som vrir "ligasystemet". Anonymkode: 941b9...8bf 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #10 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Egne preferanser har jeg egentlig ikke tenkt så mye over. Bor i nærheten av Oslo der det etniske mangfoldet er stort, og etter å ha vært singel noen år etter et samlivsbrudd har jeg nok datet meg gjennom de fleste verdensdeler. Ikke fordi jeg har hatt ønsker eller preferanser i en bestemt retning, men rett og slett fordi man kommer i kontakt med de man kommer i kontakt med via datingapper og på annen måte, og en ganske stor andel av de aktuelle damene i Oslo-området er opprinnelig fra utlandet. Men det er et annet aspekt, som jeg har lagt merke til. Og det er preferanser den andre veien, altså rett og slett hvilke damer man har "sjans" på. Skal ikke ta opp hele debatten om "liga" her, men vi har jo alle et attraktivitetsnivå og ender fort opp med en date, ons eller partner på vårt eget nivå. Sånn er det bare. Jeg anser meg selv som en 7'er på en god dag. Og jeg legger merke til at det er lettere å få match med opprinnelig utenlandske damer på Tinder og andre apper enn med norske. (Her snakker vi om kvinner på min alder eller litt yngre fast bosatt i Norge, ikke langveisfarende på leting etter ektemann). Veldig forenklet sagt: Utenlandske damer på visst nivå utseendemessig og i en viss alder sveiper meg til høyre. Like pene norske damer av samme alder gjør det ikke. De norske damene må være "mindre pene" og/eller eldre for å sveipe meg til høyre. Det er altså et eller annet med dimensjonen norsk vs. utenlandsk som vrir "ligasystemet". Anonymkode: 941b9...8bf Ja det er det, tror det gjelder for kvinner og utendlandske menn også. At du generellt har mer napp, når du først har napp med noen fra andre land. Anonymkode: 6209f...7a0
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #11 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg liker thai og går egentlig bare til slike kvinner for sex. Har avtalt med kinesisk og afrikansk også, men thai er best, synes jeg. Men det er blitt dyrt. Anonymkode: 67f33...2cf Høres ut som du snakker om restauranter. Anonymkode: ee39b...b6d 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #12 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har bodd og bor fortsatt i utlandet, og min siste partnere har vært utenlandske. Skal ikke nødvendigvis si at jeg foretrekker det ene fremfor det enda nødvendigvis, det har bare blitt sånn. Er i dag gift med ei fantastisk dame fra Iran, så forhåpentligvis forblir det sånn resten av mitt liv Tror nesten det hadde blitt rart og plutselig vært sammen med noen som snakker norsk og jeg har uansett ingen planer om å dra tilbake til Norge heller. Anonymkode: b1cb5...305 Hva gjør du her Per? Anonymkode: d790a...230
Sander33 Skrevet 24. januar 2024 #13 Skrevet 24. januar 2024 Helt uaktuelt pga barn og avstand. Hadde kjæreste i Helsinki, flott land og verdier. Var en veldig fin tid, men avstandsforhold og helgeturer med fly ble man gal av. Bedre å komme hjem til en bra dame i Norge. Hadde alternativene mine i Norge vært dårlige, så jatakk, men jeg føler jeg liker de norske jeg har matchet med veldig godt.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #14 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 24.1.2024 den 17.13): Egne preferanser har jeg egentlig ikke tenkt så mye over. Bor i nærheten av Oslo der det etniske mangfoldet er stort, og etter å ha vært singel noen år etter et samlivsbrudd har jeg nok datet meg gjennom de fleste verdensdeler. Ikke fordi jeg har hatt ønsker eller preferanser i en bestemt retning, men rett og slett fordi man kommer i kontakt med de man kommer i kontakt med via datingapper og på annen måte, og en ganske stor andel av de aktuelle damene i Oslo-området er opprinnelig fra utlandet. Men det er et annet aspekt, som jeg har lagt merke til. Og det er preferanser den andre veien, altså rett og slett hvilke damer man har "sjans" på. Skal ikke ta opp hele debatten om "liga" her, men vi har jo alle et attraktivitetsnivå og ender fort opp med en date, ons eller partner på vårt eget nivå. Sånn er det bare. Jeg anser meg selv som en 7'er på en god dag. Og jeg legger merke til at det er lettere å få match med opprinnelig utenlandske damer på Tinder og andre apper enn med norske. (Her snakker vi om kvinner på min alder eller litt yngre fast bosatt i Norge, ikke langveisfarende på leting etter ektemann). Veldig forenklet sagt: Utenlandske damer på visst nivå utseendemessig og i en viss alder sveiper meg til høyre. Like pene norske damer av samme alder gjør det ikke. De norske damene må være "mindre pene" og/eller eldre for å sveipe meg til høyre. Det er altså et eller annet med dimensjonen norsk vs. utenlandsk som vrir "ligasystemet". Anonymkode: 941b9...8bf Som utenlandsk dame så tror du har rett. Ihvertfall min erfaring er at de veldig kjekke menn bruker helt feil måte å sjekke meg opp. Jeg blir delvis skremt. Men samme måte virker fint på norske damer. De jeg endte med var de som slet å få seg dame og jeg ikke skjønte hvorfor de var single 😅 en er jeg gift med. Er ikke alt perfekt men jeg tror egentlig ikke at det hadde nødvendigvis vært bedre med en som er mer populær blant norske damer. Anonymkode: 175c9...16a 1
Sphere Skrevet 25. januar 2024 #15 Skrevet 25. januar 2024 Jeg blåser i nasjonalitet. Har ingen preferanser der. En bra kvinne er en bra kvinne uansett hvor hun kommer fra. Det er klart kulturforskjeller og språk kan føre til utfordringer, men det skal vi nok fikse. 1
Nekinn@ Skrevet 25. januar 2024 #16 Skrevet 25. januar 2024 Gammelsmurfen skrev (På 24.1.2024 den 8.04): Jeg er sammen med ei utenlandsk dame, og har i bunn og grunn alltid foretrukket det. Har bodd utenlands i mange år, så det er nok noe av årsaken. Syns de rett og slett er mer spennende med andre perspektiver. Kjæresten min er forøvrig fra et av de nordiske landene. Hva foretrekker dere andre menn som er her inne? Norsk eller utenlandsk? Går i dekning inntil videre... Har ingen problemer med ulike preferanser, samme hva det måtte være. Men du sier ingenting om hvorfor du foretrekker utenlandske damer? For min del så blir det å hevde at at man setter mer pris på spenningen med "utlandet" forså å vise til Skandinavia litt tamt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå