Gå til innhold

Enkle kjoler til konservativ jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ute etter noen enkle kjoler til en jobb innen bank, så ganske konservativt. Sort, grå, mørke nedtonet farger. Knelang. Stoff som ikke blir superstatisk. Rimelig...

Noen tips til hvor jeg bør lete? 

Anonymkode: 96902...499

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tiger. Filippa K. Ella&Il.

Anonymkode: 0ae3c...74c

Skrevet

Jobber også i bank. Sjekk ut Tiger of Sweden, de har mye bra kontorklær.

Sånn utover det kan du finne mye fint i billige kjeder også, feks HM. Mango og Zara har mye fint.

Forøvrig så trenger du ikke å gå så veldig konservativt. Mye kan løses med en sort strømpebukse, en sort, tynn pologenser og en blazer. Jeg har på meg både kortere kjoler og sommerkjoler nå på vinteren, men dresser det ned og dekker til på denne måten 😊

Anonymkode: 6bf3d...ef6

Skrevet

Jeg handler mye på Other Stories. Mye fint der som er konservativt og klassisk, men som også har litt edge i seg, så det blir hakket mer trendy og feminint. 

Mitt beste tips er dog skjørt. Helt enkle skjørt med klassiske snitt og fine materialer. Bruker de ofte med skjorte og blazer på jobb, bytter ut blazeren med en fargerik strikkegenser etter arbeidstid og vips så er det et helt nytt antrekk. 

Anonymkode: e41db...1de

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.1.2024 den 22.10):

Jeg handler mye på Other Stories. Mye fint der som er konservativt og klassisk, men som også har litt edge i seg, så det blir hakket mer trendy og feminint. 

Mitt beste tips er dog skjørt. Helt enkle skjørt med klassiske snitt og fine materialer. Bruker de ofte med skjorte og blazer på jobb, bytter ut blazeren med en fargerik strikkegenser etter arbeidstid og vips så er det et helt nytt antrekk. 

Anonymkode: e41db...1de

Husker du hvor lang tid det har tatt fra du har lagt inn bestilling hos Other stories til du har fått det i posten?😊

Skrevet
Diamant20 skrev (25 minutter siden):

Husker du hvor lang tid det har tatt fra du har lagt inn bestilling hos Other stories til du har fått det i posten?😊

Ikke meg du spør, men bestilte 3 bukser der torsdag 18.januar. Fikk først mail i går torsdag 25.januar om at den har blitt sendt. Så syns de har litt lang. Mente det sto 7-9 dager levering. 

Anonymkode: 20ce5...02f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke meg du spør, men bestilte 3 bukser der torsdag 18.januar. Fikk først mail i går torsdag 25.januar om at den har blitt sendt. Så syns de har litt lang. Mente det sto 7-9 dager levering. 

Anonymkode: 20ce5...02f

Oi sann😅 Jeg håpet liksom det jeg har bestilt skulle rekke å komme før helga, men da skjer nok ikke det. Blir jo flere anledninger etterhvert da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...