AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #1 Skrevet 24. januar 2024 Vi er ikke kompatible når det kommer til hyppighet av sex, og jeg blir så frustrert. Han kunne ha nøyd seg med sex hver 3.-4. mnd imens jeg hadde vært fornøyd om vi hadde det hver dag eller annenhver dag.. Så vi har det kanskje en gang i mnd, etter at det har vært en kilde til konflikt over tid. Ellers fungerer mye bra, så det er så irriterende at dette skal ødelegge så mye, for sex er jo bare en liten del av forholdet. Det er et ømtålig tema å snakke om, og jeg har jo ikke lyst til å «tvinge» han til at vi skal ha det mer for at jeg skal ha det bra heller. Sånn som det er nå føler jeg ofte på ensomhet, tomhet, og at noe viktig mangler. Skal jeg måtte ha det sånn resten av livet? Vil jo ikke rive opp familien pga manglende sex! Men kjenner også på at det er kjipt å måtte kjenne på skuffelse så ofte, for kanskje det har ligget litt i lufta at noe kommer til å skje senere, fordi vi koser, kysser og flørter på dagtid, og så skjer det ikke noe mer på flere uker. Jeg kjenner litt på at det kanskje hadde vært bedre å ha mer avstand, og tenke at vi ikke skal ha sex fremover; da blir jeg ikke skuffet og da har jeg ingen forventninger. Noen som har noen råd å komme med, eller som har vært i samme situasjon? Anonymkode: 73b0d...427
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #2 Skrevet 24. januar 2024 Var i samme situasjon. Gikk fra mannen. Anonymkode: da6a1...dfa 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #3 Skrevet 24. januar 2024 Huff så frustrerende😣 Det pleier jo oftest være motsatt, at mannen har oftest lyst, så her har du vært maks uheldig. Jeg har vært heldig med mine partnere her med lik lyst. Ett par ganger i mnd, noen ganger ett par ganger i uka. Hadde partneren min eller jeg hatt behov daglig eller flere ganger i uka, så hadde jeg nok ikke orket. Sterkt revurdert forholdet formå slippe evig frustrasjon. Ingen kan jo påtvinge den andre mer eller mindre lyst. Syns egentlig det er underkommunisert/underdrevet hvor mye lik sexdrift egentlig betyr i et forhold. Det betyr masse! Så ja mitt svar. Jeg ville vurdert brudd om forholdet er relativt ferskt og vi ikke hadde barn sammen. Et alternativ er åpent forhold, men det er jo ikke akkurat ‘for alle’.. Anonymkode: d7366...ff2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #4 Skrevet 24. januar 2024 Var også i samme situasjon, prøvde diverse parterapi , har snakket om det uendelig mye. Men jeg klarer ikke få lyst når det er et konstant press og forventning /håp. Så endte med skilsmisse. Utrolig befriende, føler meg 10 kg lettere når jeg ikkr har det hengende over meg 24/7. Anonymkode: 4007e...121 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #5 Skrevet 24. januar 2024 Var i samme situasjon! Utrolig kjipt og sårende for den som "alltid" får avvisningen.. Jeg måtte tilslutt lage en avtale med han, at fra den samtalen og utover ville jeg i en periode ikke ta noe som helst initiativ, fordi jeg hadde også forståelse for at det er lite sexy med en frustrert dame. Han var ikke en som var flink til å ta initiativ, så måtte understreke at jeg da forventet det av han i den tidsperioden vi satte. Det fungerte, og etterpå har sexlivet vært bedre. Fortsatt mindre enn jeg hadde foretrukket, men alt var bedre enn slik det var (for min del). Men synes det skulle vært mindre tabu å være den som vil, man må selvfølgelig alltid ta hensyn til den som ikke vil(!!), men det er vondt og sårbart å være i en situasjon som ofte kan gå på selvtilliten løs.. Anonymkode: d808c...d44 1 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 24. januar 2024 #6 Skrevet 24. januar 2024 Hvordan var sexlivet i starten? For min del hadde det nok drept forholdet. Sex er en del av mitt kjærlighetsspråk. Den intimiteten og nærheten er utrolig viktig for meg. Heldigvis er kjæresten lik der. Vi kliner, klår og har oss hver gang vi har sjansen 🙏❤️
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #7 Skrevet 24. januar 2024 Tja. Vi har ikke like stor ulikhet i lyst som dere. Jeg vil helst ha sex daglig mens han foretrekker ukentlig. Vi har som oftest sex ukentlig. Vi snakker sammen om sex og flørter. Hadde ikke orket om den kommunikasjonen var stengt. Han er veldig god på å kommunisere hva han tenner på. Så jobber vi begge mye, og trener. Og jeg "brenner ut" litt libido i en intens hobby jeg elsker. Så har vi sex når han har lyst. Anonymkode: f4fea...f68
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #8 Skrevet 24. januar 2024 Gjør det slutt 🤪 Anonymkode: 23c07...7e6
PM75 Skrevet 24. januar 2024 #9 Skrevet 24. januar 2024 Det er ikke så uvanlig at det går den veien, dvs at mannen har mindre lyst. Men det prates mye mindre om. Jeg skriver det, slik at du ikke skal føle deg alene om utfordringen. Kan noe av savnet dekkes av mer fysisk nærhet uten sex? Kan du erstatte noe i form av en aktivitet osv, «brenne» ut libido som en skriver over her? Hvis dere har barn og forholdet fungerer bra ellers, så ville jeg virkelig forsøkt å bli i forholdet. Har dere ikke barn, så ville jeg vurdert å avslutte. 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #10 Skrevet 24. januar 2024 Jeg gikk etter 5 år. Ikke felles barn da. Han ville egentlig aldri ha sex, og jeg følte jeg måtte mase, trygle og be. Det var nedverdigende, jeg følte meg usexy, lite attraktiv og begynte å lure på om der var meg det var noe galt med. Fant ut da der ble slutt at det var det ikke. For meg er sex og intimitet essensielt i et forhold, og der å være sammen med en mann som gjorde det han kunne for å holde avstand fordi selv klining kunne være innledning til sex - som han ikke ville ha - var drepen for forholdet. Til slutt ble han en venn og tanken på å kysse ham ble ubehagelig. Etter halvannet år med zero initiativ fra ham, gikk jeg jeg. Skulle gått mye før, men hensynet til bonusbarn, og mine barn som var glad i ham, fikk meg til å bli. Anonymkode: ea0c5...5b2 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #11 Skrevet 24. januar 2024 Åh jeg skulle ønske mennene jeg har møtt i livet mitt hadde vært litt mindre kåte. Har aldri møtt en fyr med lav libido😅 Vært med samboer i 6år og han ville helst hatt sex 1-2 ganger om dagen😳For meg er en gang i mnd nok😂 Men når det er sagt, så har han aldri gitt meg dårlig samvittighet for at vi ikke har så mye sex. Så jeg prøver å overraske han i blant når han ikke forventer det, fordi han er så tålmodig 💛 Anonymkode: 7d97a...429
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #12 Skrevet 24. januar 2024 Sex hyppighet burde vært en del av dating prosessen , finne ut at man ikke matcher i ettertid er jo kjedelig. Anonymkode: 626e3...316 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #13 Skrevet 24. januar 2024 Jeg var i den situasjonen i mange år. På et tidspunkt sa jeg til han at jeg kom til å slutte å tenke på sex og det ble starten på slutten. Jeg hadde ikke lyst på han mer, ble kvalm av tanken på sex med han. Vi er skilt nå og jeg har nytt forhold med en som vil ha sex hver dag 😃 Anonymkode: fba1c...2ec
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #14 Skrevet 24. januar 2024 Jeg er mann i et forhold og har det som deg. Blir avvist 80-90 % av gangene og det er utrolig vondt og sårende. Har ikke hjerte til å ødelegge familien for barnas skyld, men sexlivet plager meg såpass mye at jeg hadde gått om det ikke var for barna. Anonymkode: afcf6...86b
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #15 Skrevet 24. januar 2024 Eksen min var fornøyd med sex 2-4 ganger i måneden. Jeg syns det var vanskelig nok og lærte en god del om hvor dårlig jeg takler avvisning. Jeg har vært singel siden og baserer heller ett forhold på sex, neste gang. Anonymkode: ac032...d02 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #16 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gikk etter 5 år. Ikke felles barn da. Han ville egentlig aldri ha sex, og jeg følte jeg måtte mase, trygle og be. Det var nedverdigende, jeg følte meg usexy, lite attraktiv og begynte å lure på om der var meg det var noe galt med. Fant ut da der ble slutt at det var det ikke. For meg er sex og intimitet essensielt i et forhold, og der å være sammen med en mann som gjorde det han kunne for å holde avstand fordi selv klining kunne være innledning til sex - som han ikke ville ha - var drepen for forholdet. Til slutt ble han en venn og tanken på å kysse ham ble ubehagelig. Etter halvannet år med zero initiativ fra ham, gikk jeg jeg. Skulle gått mye før, men hensynet til bonusbarn, og mine barn som var glad i ham, fikk meg til å bli. Anonymkode: ea0c5...5b2 Det er stor forskjell på ulikt libido og at den andre ikke viser interesse for sex. Min viser absolutt interessant for sex og at han liker sex med meg. Jeg må heller ikke mase om sex, det er egentlig mest han som tar initiativet fordi jeg så å si alltid vil. Han liker også å kysse meg og å ta i meg, og blir ikke stressa om jeg har mer lyst enn ham. Anonymkode: f4fea...f68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå