AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #1 Skrevet 23. januar 2024 Jeg har nydlig funnet ut at jeg har blidd uplanlagt gravid med en mann som jeg har kjent i 5 månder. Har ikke fortalt han enda. hvordan reagerte deres menn når dere blei gravide? Anonymkode: 7a1fc...371
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #2 Skrevet 24. januar 2024 Første var planlagt. Da sa han «Så koselig» og gav meg en klem. Andre var uplanlagt. Da sa han «Okay». Jeg var ganske flat når jeg så graviditetstestene selv. Også snakket vi ikke om det på en stund: litt i ny og ne. Om det er helt uventet og med noen du ikke kjenner så godt, kan det hende han blir litt sjokkert. Anonymkode: 66c8c...5a0
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #3 Skrevet 24. januar 2024 Det trur jeg fort han kan bli. Vi har hatt litt samtaler om hvorvitt man ønsker barn og slikt, den har vært oppe til tema noen ganger. Vi har også snakket om at jeg kan bli gravid uten at det nødvendigvis er planlagt, når jeg tidliere har erfart å blidd gravid med prevansjon. Har ikke gjort han så redd. Nu er vi begge over 30 og ønsker noe seriøst. TS Anonymkode: 7a1fc...371
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #4 Skrevet 24. januar 2024 53 minutter siden, AnonymBruker said: Det trur jeg fort han kan bli. Vi har hatt litt samtaler om hvorvitt man ønsker barn og slikt, den har vært oppe til tema noen ganger. Vi har også snakket om at jeg kan bli gravid uten at det nødvendigvis er planlagt, når jeg tidliere har erfart å blidd gravid med prevansjon. Har ikke gjort han så redd. Nu er vi begge over 30 og ønsker noe seriøst. TS Anonymkode: 7a1fc...371 En umiddelbar reaksjon der og da sier ingenting om man ønsker barnet eller ikke. Noen blir glad som på film, andre takker for informasjonen. Det er mye å forholde seg til. Tenker det viktigste er å prate om det og ikke legge så mye i selve reaksjonen. Anonymkode: 66c8c...5a0 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #5 Skrevet 24. januar 2024 Vi ble gravid ved 2 mnd bekjentskap. Langt ifra planlagt. Han sa ok. Dette skal vi klare. Og det gjør vi. Over 20 år siden dette no. To barn og godt gift er vi. Anonymkode: eabc6...f1f 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #6 Skrevet 24. januar 2024 Uplanlagt graviditet her. Han ble veldig satt ut og stressa og trengte å gå seg en tur. Virka nesten litt sint og sånn "det her er din skyld"-greie. Jeg trodde helt ærlig at han aldri kom til å komme tilbake igjen fra turen sin. Kom tilbake fra turen med en pakke sutter, blid og fornøyd. Eneste var at jeg måtte love at barnet ikke fikk begynne i korps. 🤷♀️ Anonymkode: 35b69...76f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå