Gå til innhold

Tarotkort «Ti begre»

Anbefalte innlegg

Jeg står i en situasjon der jeg lurer på om jeg skal vurdere å avslutte forholdet jeg er i, eller ta en skikkelig samtale i håp om at ting blir bedre, og spurte om et tarotkort i den forbindelse som kunne lede meg på riktig vei. Jeg fikk «ti begre» (dette var på ei nettside, ikke en fysisk kortstokk, hvis det har noe å si). 

Hvordan tolker dere det kortet i denne forbindelse? 

Anonymkode: e2d10...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tenkt at det er gode muligheter for å få til et lykkelig forhold her. Ti begere er vel omtrent det lykkeligste kortet i kortstokken. 

Anonymkode: 4ff3e...e15

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg står i en situasjon der jeg lurer på om jeg skal vurdere å avslutte forholdet jeg er i, eller ta en skikkelig samtale i håp om at ting blir bedre, og spurte om et tarotkort i den forbindelse som kunne lede meg på riktig vei. Jeg fikk «ti begre» (dette var på ei nettside, ikke en fysisk kortstokk, hvis det har noe å si). 

Hvordan tolker dere det kortet i denne forbindelse? 

Seriøst? du vurderer forholdet ditt basert på noen kort.
Prakt eksempel på at overtro får negative konsekvenser i den virkelige verden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K.B. skrev (19 minutter siden):

Seriøst? du vurderer forholdet ditt basert på noen kort.
Prakt eksempel på at overtro får negative konsekvenser i den virkelige verden..

Neida, jeg tar ingen avgjørelser basert på kort, men kortene kan gi veiledning i ulike prosesser man står i. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg ville tenkt at det er gode muligheter for å få til et lykkelig forhold her. Ti begere er vel omtrent det lykkeligste kortet i kortstokken. 

Anonymkode: 4ff3e...e15

Takk for svar, dette var optimistisk🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor avslutte et forhold pga tarot? Tarot viser alltid det som er i det energiske øyeblikket der og da, men det kan forandre seg.

Forhold er ikke kun om de rosenrødt dagene, men om å stå sammen og støtte hverandre i gode og onde dager. Noen ganger kjenner man ikke følelser eller sexlyst med vedkommende, men kjærlighet er ikke kun sex. Kjærlighet er mer enn forelskelse.

Conditional-Love-Quotes-1.jpg

Anonymkode: a2188...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor avslutte et forhold pga tarot? Tarot viser alltid det som er i det energiske øyeblikket der og da, men det kan forandre seg.

Forhold er ikke kun om de rosenrødt dagene, men om å stå sammen og støtte hverandre i gode og onde dager. Noen ganger kjenner man ikke følelser eller sexlyst med vedkommende, men kjærlighet er ikke kun sex. Kjærlighet er mer enn forelskelse.

Conditional-Love-Quotes-1.jpg

Anonymkode: a2188...6cf

Jeg vet det😊 Her er det snakk om noen grunnleggende og essensielt som (foreløpig) mangler, og som jeg aller helst ønsker at vi kan forbedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må bruke skikkelige kort.

Anonymkode: bf783...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

du må bruke skikkelige kort.

Hvorfor er det ikke like bra å trekke et kort på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor er det ikke like bra å trekke et kort på nett?

Når du stokker kortene må du kjenne etter og fokusere på spørsmålet. Og så merker du når du føler for å trekke et kort. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er for lite å trekke bare ett kort på et så stort spørsmål. 

Ellers er jeg enig med den som over her sa at 10 Beger er lykke og harmoni og kjærlighet. Dog er det et kort fra Den Lille Arkana og det betyr litt mindre hendelser, ikke store og livsviktige. Derfor er det best å trekke flere kort. 

Jeg tror at du får mer "følelsen" for å legge kort om du har fysiske kort, men jeg tror at kort på nettet funker også. 

Anonymkode: 5e751...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 begere er ikke bare lykke og glede og harmoni, alle kort er nyanser fra mørkt til lyst og alt i mellom. Jeg har flere kortstokker og i et par av dem er 10 begere portrettert som overfladisk, tom, ønskedrøm med ingenting på greip, og det har stemt mange mange ganger når jeg har lagt kort på folks relasjoner og fått det kortet; tomme, overfladiske, bilde utad men ingenting inni.

Så det kan godt he de ts, at forholdet ditt ser ut til å ha alt det skal ha og se bra ut fra utsiden, men mangle mye på innsiden. 

Anonymkode: 00444...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...