Gå til innhold

Skaftstøvsuger fra Biltema?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I en så liten lelighet ville jeg hatt støvsuger som går på vanlig ledning.

Har ikke veldig tro på Biltema sin, men har ikke testet den selv. Hadde en Dyson V10 som var helt elendig, og har en Philips speedpro max nå. Den fungerer helt OK. Men dårlig sammenlignet med alle typiske støvsugere jeg har hatt med ledning.

Jeg henter frem en Nilfisk støvsuger når det skal taes en skikkelig rengjøring.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trodde du mente denne - https://www.biltema.no/hjem/rengjoring/stovsugere/vatstovsugere/vat--og-torrstovsuger-wd-120130-2000041717 denne er veldig bra men den bråker så mye at alle naboene flytter hvis du kjøper den. På den positive siden, den tåler både vann og pussestøv.

og jeg kan ingenting om den støvsugeren du linker til men anbefaler å dra og prøve den. Sjekk hvor mye den bråker. Det andre svakhet er antagelig batteritid. Det er ikke så viktig i liten leilighet, men når det batteriet blir ødelagt. Er det mulighet for å bytte det? 

Anonymkode: 8debf...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den er i nærheten av kvaliteten til den lille håndholdte, så vil det nok være raskere å gå rundt å plukke ett og ett hår med pinsett... 

Jeg har den lille fra biltema, den de påstår til og med suger opp dyrehår fra sofaen. 
Vel, den suger opp de fleste hår som ligger på gulv, akkurat under munnstykket. Hår/hybelelelefanter som ligger 5 cm fra åpningen ligger trygt og godt, for å si det sånn. 
Har man litt sagspon på gulvet blir det mye mer rent hvis man koster det opp med hendene uten noen hjelpemidler. 

Anonymkode: fec21...ae6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

https://www.biltema.no/hjem/rengjoring/stovsugere/handstovsuger/skaftstovsuger-120-w-2000045245

Noen som har den? Fornøyd? Står ingen anmeldelser på nettet derfor spør jeg her. 

Trenger den til en liten leilighet på 35 kvm

Anonymkode: fddbe...a10

Kjøp deg en vanlig støvsuger er mitt råd. Disse håndholdte/skaft støvsugere er kun dugende til å ta brødsmuler og vil aldri erstatte en vanlig fullgod støvsuger.

Anonymkode: 4b37e...e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...