AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #1 Skrevet 23. januar 2024 Hvis du skal ta med en 15 åring gutt på fin resturant? Hva velger han helst? Spørsmål er vel egentlig at jeg som mor muligens tar med meg gutten mi, med meg og en besteforelder ut for og feire konfirmasjonen, da ungdommen er vokst opp i fosterhjem, og ikke så godt kjent med øvrig familie. Mitt spørsmål. Hvor hadde din 15 åring likt og bli tatt med ut på? Tar gjerne i mot andre forslag også. Skulle gjerne ønske og ha blitt invitert til komfirmanten, men dette er ikke bestemt ennå. Så prøver og tenke løsninger og alternativer Anonymkode: 51e6c...5da
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #2 Skrevet 23. januar 2024 14 åringen her elsker pincho Nation Anonymkode: befa3...616 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #4 Skrevet 23. januar 2024 Ja, lurte litt på og spørre.. han sier OFFTE at han ikke vet... Hvordan mat er det på Pincho Nation? Tenkte tanken på det selv En annen ting er denne såkalte "gjestelisten da" er jo litt annerledes situasjon. Er selv oppvokst i et skilsmisse hjem, så har to halvsøsken på hver sin kant, også er det min mor, er jo henne som kjenner han best utenom meg, blir vel litt rart og invitere begge mine halvsøsken (som i tilegg ikke kjenner hverandre, så har det også vært litt utfordrende på den kanten der.. noe ikke min sønn vet noe om, men han liker dem alle godt. Eller så er det jo min mor da.. mange hensyn..... Anonymkode: 51e6c...5da
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #5 Skrevet 24. januar 2024 Pincho nation er ikke en fin restaurant, og egner seg ikke til konfimasjonsmiddag (Men ypperlig for bursdagsmiddag). Man bestiller via app, må hente mat og drikke selv, det kan være barnebursdager og lønningspils-grupper ved nabobordene, ingen garderobe osv. Bor dere i Oslo? Smia på Vålerenga, Teaterkafeen, Dinner (hvis han/hun liker asiatisk)? Frognerseteren (tradisjonelt), noe på Aker brygge? Anonymkode: fc7be...0eb
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #6 Skrevet 24. januar 2024 Biffresturant er populært hos vår femtenåring. Anonymkode: 6d349...588 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #7 Skrevet 24. januar 2024 Er det i Oslo? Er det noe mat han ikke liker? Anonymkode: ac2b3...91e
Eva-Lena Skrevet 24. januar 2024 #8 Skrevet 24. januar 2024 Hva slags mat liker konfirmanten da? Om dere bor i Oslo er det jo ett hav av muligheter. Da mine barn var på den alderen var de mest glad i pizza, særlig Peppes. Nå idag er den ene veldig glad i Indisk, den andre i kinesisk. Jeg har valgets kvaler mellom de to 😅 Snakk litt løst rundt mat med konfirmanten, kanskje det kommer frem der hva som er favoritten for tiden.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #9 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Pincho nation er ikke en fin restaurant, og egner seg ikke til konfimasjonsmiddag (Men ypperlig for bursdagsmiddag). Man bestiller via app, må hente mat og drikke selv, det kan være barnebursdager og lønningspils-grupper ved nabobordene, ingen garderobe osv. Bor dere i Oslo? Smia på Vålerenga, Teaterkafeen, Dinner (hvis han/hun liker asiatisk)? Frognerseteren (tradisjonelt), noe på Aker brygge? Anonymkode: fc7be...0eb Teaterkafeen med en 15 åring til konfirmasjon ? Spørr konfirmanten du. Hjelper ikke hvor fint og flott noe er om h*n liker noe annet. Anonymkode: 6399e...ce3 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #10 Skrevet 24. januar 2024 Min femtenåring (riktig nok jente) hadde elsket Alex sushi, Theaterkafeen, Sawan, Hanami, Statholdergaarden etc. Også tipper jeg han syns at det er aller hyggeligst med deg og bestemor - ikke med mange folk han ikke har noe forhold til. Anonymkode: 6915b...6b5 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #11 Skrevet 24. januar 2024 Fjortisen her synes Nodee Sky er perfekt. Enig i at Pincho er alt for uformell for en slik anledning. Anonymkode: c94a3...e6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå