AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #1 Skrevet 23. januar 2024 Den jeg dater har munnherpes, altså et aktivt sår på leppen. Hvordan vet man når smittefaren er over? Anonymkode: baac7...f83
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #2 Skrevet 23. januar 2024 Når det er borte og grodd. I allefall ikke la vedkommende gå ned på deg før det er helt vekk og gjerne noen dager etter. Jeg fikk det nedentil av eksen som hadde en inntørka blemme, altså den var grodd men der, det var nok. Anonymkode: 35f29...0f2 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #3 Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Når det er borte og grodd. I allefall ikke la vedkommende gå ned på deg før det er helt vekk og gjerne noen dager etter. Jeg fikk det nedentil av eksen som hadde en inntørka blemme, altså den var grodd men der, det var nok. Anonymkode: 35f29...0f2 Takk. Nei det skal jeg love deg at jeg ikke skal😂🙈 Ingen av oss har det nedentil, men - jeg er også bærer av munnviruset, har bare ikke utbrudd nå - men tror jeg kan bli smittet via kyssing slik at jeg får utbrudd uansett. Iallfall leser jeg meg fram til det! Veldig kjedelig når man er i datefase å ikke kunne gi et lite nuss en gang🥹 Anonymkode: baac7...f83
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #4 Skrevet 24. januar 2024 Det er smittsomt fra første prikking i leppa (tegn til symptomer), og helt til du ikke kan se antydning til det lenger. Tar ca. 14 dager. Ordentlig møkkavirus 🤬 Regner med at dere er klar over at det kan smitte til øyet og andre kroppsdeler også. Ekstremt smertefullt, og munnsår blir "peanuts" i forhold. Anonymkode: 522fa...73c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #5 Skrevet 24. januar 2024 Kjøp Zovirax krem som hjelper i starten på utbruddet. Det hjalp fint hos meg. Anonymkode: 0edcb...570
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #6 Skrevet 24. januar 2024 Til alt er borte! Selv om du har viruset så finnes det undervarianter av virus, så ikke lurt å bli smittet Anonymkode: 1afa5...09d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå