Gå til innhold

bryluppskake

Gjest bridezilla

Anbefalte innlegg

Gjest bridezilla
Skrevet

Jeg har så lyst til å høre hvilke kaker dere skal ha som hovedkake?

Vi skal ha fire etasjer, nederst en kake med masse frukt og gele-lokk, neste i sjokolade, så en med sukker-paste printet med rosemønster som vi skal ha i forskjellige materialer fra duker til invitasjoner, så en lukket valnøtt eller noe på toppen.

Vi designer stativet selv, syns de er så u-lekre de som fantes hos bakeriet... :forvirret:

:sikle::sikle::sikle::sikle::sikle::sikle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi får ikke velge kake - dvs vi kan sikkert betale en bråte extra og få en annen men det gidder vi ikke.Den som "følger med opplegget" er en to etasjes kake.

Vi har hverken valgt kaketype eller fyll enda.....det eneste jeg vet er at jeg skal be dem droppe den latterlig glorete toppen - også skal jeg ta med en egen "normal" en ;)

Vi kan velge mellom:

Chocolate Cake

Yellow Cake

Marble Cake

Almond Cake

Og til fyll kan vi velge mellom:

Chocolate Mousse

White Chocolate Mousse

Strawberry Mousse

Bavarian Cream

Raspberry Mousse

Buttercream

Amaretto Mousse

Her er bildet av kaka da......keep in mind....den MikkeMus toppen skal AV!

http://www.disneyweddings.com/images/wed/i...r/cake/cake.jpg

Bildet i innlegget er endret til en link.

I henhold til Kvinneguidens regler er det bare registrerte supermedlemmer som kan legge inn bilder i innlegg. Hvis du ønsker å legge inn bilder i innleggene dine eller i signaturen, må du kjøpe et supermedlemskap.

Her kan du lese om fordelene ved å være superbruker og hvordan du registrere deg.

Misty (mod)

Endret av Misty
Skrevet

Da vi giftet oss hadde vi Pascals bryllupskake med pasjonsfruktmousse. Den var både god og frisk på smak og elegant å se på.

Skrevet
Da vi giftet oss hadde vi Pascals bryllupskake med pasjonsfruktmousse. Den var både god og frisk på smak og elegant å se på.

Den skal vi også ha :) Hadde lyst på sjokolade, men innså at etter en stor treretter er det muligens i vel tyngste laget...

Skrevet

Hvilken kake er pascals kake? Den hørtes nam nam ut!!!! :sikle:

Gjest -eline-
Skrevet
Hvilken kake er pascals kake? Den hørtes nam nam ut!!!!  :sikle:

Pascal er et fransk konditori i Oslo: www.pascal.no

De har noen sinnsyyyykt gode kaker! *vann i munnen av tanken*

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet
Pascal er et fransk konditori i Oslo: www.pascal.no

De har noen sinnsyyyykt gode kaker! *vann i munnen av tanken*

Er det den kaken det er bilde av underbryllup??

Skrevet

Jøss! Dyr da, men sikkert utrolig god!!!! Skal spørre på bakeriet der vi bestiller om de lager noe lignende.... Var litt billigere der da. 2500 for 70 pers og fire etasjer... Har ikke råd til å brike 5000 på kake liksom....

Skrevet
Vi får ikke velge kake - dvs vi kan sikkert betale en bråte extra og få en annen men det gidder vi ikke.Den som "følger med opplegget" er en to etasjes kake.

Vi har hverken valgt kaketype eller fyll enda.....det eneste jeg vet er at jeg skal be dem droppe den latterlig glorete toppen - også skal jeg ta med en egen "normal" en ;)

Vi kan velge mellom:

Chocolate Cake

Yellow Cake

Marble Cake

Almond Cake

Og til fyll kan vi velge mellom:

Chocolate Mousse

White Chocolate Mousse

Strawberry Mousse

Bavarian Cream

Raspberry Mousse

Buttercream

Amaretto Mousse

Her er bildet av kaka da......keep in mind....den MikkeMus toppen skal AV!

http://www.disneyweddings.com/images/wed/i...r/cake/cake.jpg

Bildet i innlegget er endret til en link.

I henhold til Kvinneguidens regler er det bare registrerte supermedlemmer som kan legge inn bilder i innlegg. Hvis du ønsker å legge inn bilder i innleggene dine eller i signaturen, må du kjøpe et supermedlemskap.

Her kan du lese om fordelene ved å være superbruker og hvordan du registrere deg.

Misty (mod)

Den var kjempesøt den kaken! :)

Skrevet
Jeg har så lyst til å høre hvilke kaker dere skal ha som hovedkake?

Vi skal ha fire etasjer, nederst en kake med masse frukt og gele-lokk, neste i sjokolade, så en med sukker-paste printet med rosemønster som vi skal ha i forskjellige materialer fra duker til invitasjoner, så en lukket valnøtt eller noe på toppen.

Vi designer stativet selv, syns de er så u-lekre de som fantes hos bakeriet... :forvirret: 

:sikle:  :sikle:  :sikle:  :sikle:  :sikle:  :sikle:

Bilde av kaken vår ligger inne på albumer. den er med hvit marsipan. Fyll: vaniljekrem og vanlig krem blandet og friske bringebær :) Koster 2800 på Bogstad Catering for 60 personer. Ga de bare bilde av kaken jeg ønsket, og de lager den. De lager ALT sa han :)

Gjest Bridezilla
Skrevet

Nam nam!

:bukke: for alle flinke kakebakere!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...