Gå til innhold

dama gir ikke blowjobs, kun hvis jeg spør henne om det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama er litt forsiktig av seg i senga, sier hun trenger tid på å bli 100% trygg. Hun gir derfor ikke blowjobs på eget initiativ, selv om jeg tidligere har nevnt at jeg liker det.  Men nå har vi datet siden i fjor våres, så er dette fortsatt et troverdig argument fra henne, at hun trenger tid? Eller bare unnskyldning? Hun er vandt til at jeg tar kontroll fra starten og initiativ til sex. Jeg gir henne oral sex, men ikke hver gang! Veldig usikker på hva hun har gjort i tidligere forhold, så håper virkelig ikke dette kun gjelder meg, så gjør meg usikker. Hvordan ta opp dette temaet uten at det blir sårt og konflikt?

Anonymkode: 9b609...a31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlighet, kan du ikke bare si fra når du trenger å bli sugd?

Anonymkode: aa700...024

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Kanskje du har dårlig hygiene 

Anonymkode: 84081...b10

• Liker 15
  • Nyttig 6
Skrevet

Oralsex er unaturlig og uhygienisk. 

Anonymkode: 36187...bb8

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet

Led henne😘

Anonymkode: bb452...04f

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dama er litt forsiktig av seg i senga, sier hun trenger tid på å bli 100% trygg. Hun gir derfor ikke blowjobs på eget initiativ, selv om jeg tidligere har nevnt at jeg liker det.  Men nå har vi datet siden i fjor våres, så er dette fortsatt et troverdig argument fra henne, at hun trenger tid? Eller bare unnskyldning? Hun er vandt til at jeg tar kontroll fra starten og initiativ til sex. Jeg gir henne oral sex, men ikke hver gang! Veldig usikker på hva hun har gjort i tidligere forhold, så håper virkelig ikke dette kun gjelder meg, så gjør meg usikker. Hvordan ta opp dette temaet uten at det blir sårt og konflikt?

Spol 20 år frem…..

• Liker 3
Skrevet

Konflikt blir det ikke. Den tanken kan du bare slå fra deg. Hun kan bli lei seg for å ikke ha gjort det mer, ja. Men hun vil helt sikkert gjøre alt for å bli flinkere på å tilfredsstille deg.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Herlighet, kan du ikke bare si fra når du trenger å bli sugd?

Anonymkode: aa700...024

Er jo litt digg når noen har lyst på eget initiativ?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Min mann vasker seg alltid nedentil før vi har sex, og da er jeg veldig komfortabel med å slikke og suge.

Vasker du deg før suging? Eller tar du bare en morgendusj og forventer at hun skal slikke i seg tisserester etter diverse doturer i løpet av dagen?

Jeg vet ikke om det er der problemet ligger, men det er en tanke.

Anonymkode: 16a89...911

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kanskje du har dårlig hygiene 

Anonymkode: 84081...b10

^

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

DETTE! er kvinne versjonen av "She`s just not that into you". 

Garantert! 

(snakker av erfaring)

Anonymkode: bed85...0e0

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun er strengt tatt ikke så veldig interessert i å tilfredstille deg

Anonymkode: 98c88...e0c

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Dusjer du hver dag? 

Anonymkode: 6c597...880

• Nyttig 2
Skrevet

Kanskje ikke hun liker det og gjør det kun til nød?Altså jeg har vært samme min mann i 16 år og jeg kan telle på en hånd hvor ofte jeg har sugd han. Jeg synes det er ekkelt rett og slett. 

Anonymkode: bf2f7...77e

• Liker 17
  • Nyttig 4
Skrevet

Men nå har vi datet siden i fjor våres, så er dette fortsatt et troverdig argument fra henne, at hun trenger tid? Eller bare unnskyldning? 

Det er standard bait. Du er ikke førstevalget hennes. Entusiastiske blowjober er den ultimate lakmustesten for om en dame genuint tenner på deg, eller om du bare er "det trygge alternativet". For når en dame digger å suge deg er det fordi hun digger ideen om å serve deg. 

Hvordan ta opp dette temaet uten at det blir sårt og konflikt?

Poengløst å "ta det opp". Se på hva de gjør, ikke hør på hva de sier. Du vet allerede svaret. Lytt til magefølelsen din. Den er der av en grunn.

Anonymkode: 0cc9c...dc9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
29 minutter siden, Enmanelskeråhate said:

Er jo litt digg når noen har lyst på eget initiativ?

Men det er jo ikke alle som har det. Ganske mange har oralsex for partnerens skyld, ikke fordi de liker det noe særlig.

Anonymkode: b35f9...e0e

• Liker 17
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er standard bait. Du er ikke førstevalget hennes. Entusiastiske blowjober er den ultimate lakmustesten for om en dame genuint tenner på deg, eller om du bare er "det trygge alternativet". For når en dame digger å suge deg er det fordi hun digger ideen om å serve deg. 

Poengløst å "ta det opp". Se på hva de gjør, ikke hør på hva de sier. Du vet allerede svaret. Lytt til magefølelsen din. Den er der av en grunn.

Anonymkode: 0cc9c...dc9

Totally!

Eksmannen min, var et "trygt" valg, jeg sugde han 4 ganger max. Iløpet av 15 år. Og jeg suger, og deepthrother svelger og hele pakka, sånn egentlig. 

Men, sex med han var dårlig. Jeg tenkte.. Mmmh, det andre var bra. Så da går det vel kanskje. (naivt.) 

De, andre damene som dukker opp her å sier at de ikke liker å suge, de vet bare ikke at de ikke er så interessert i mannen, eller kanskje menn generelt. 

Ganske overbevist over at dette er et faktum.  

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Totally!

Eksmannen min, var et "trygt" valg, jeg sugde han 4 ganger max. Iløpet av 15 år. Og jeg suger, og deepthrother svelger og hele pakka, sånn egentlig. 

Men, sex med han var dårlig. Jeg tenkte.. Mmmh, det andre var bra. Så da går det vel kanskje. (naivt.) 

De, andre damene som dukker opp her å sier at de ikke liker å suge, de vet bare ikke at de ikke er så interessert i mannen, eller kanskje menn generelt. 

Ganske overbevist over at dette er et faktum.  

Kan umulig stemme. 

Kvinne.

• Liker 6
Skrevet

Har du en eneste gang spurt henne om hun i det hele tatt liker å suge, ts?

Eller hvorfor hun trenger lang tid på å bli trygg nok?

Ikke det, nei...

Jeg hadde et par virkelig ekle opplevelser de to første gangene jeg skulle suge en mann. Dette fikk meg til å få intens motvilje mot å gjøre det, så jeg unnlot å gjøre det. Flere år senere ble jeg sammen med en mann som følte blowjobs var en viktig del av hans sexliv (som en del der begge to skulle tilfredsstilles, ikke bare noe han skulle ha). Jeg sa at jeg ikke likte det. Han spurte hvorfor og lyttet og forstod. Jeg var tydelig at jeg ikke visste om jeg noen gang ville komme dit at jeg ville gjøre det, men at hvis jeg noen gang skulle gjøre det, da måtte han aldri mase om det, for det måtte være mitt initiativ. Han maste aldri om det, noe som var vesentlig for at jeg skulle bli klar. Vi snakket såvidt om det i en humoristisk tone vi begge lo av en gang eller to, men hanmaste aldri. Husker ikke hvor lenge vi var sammen før jeg følte meg klar, men det var sikkert like lenge som dere har vært sammen nå, ts. Da jeg først bestemte meg, så satte jeg også et par absolutte betingelser, han måtte ikke holde fast hodet mitt eller forsøke å presse seg bak i halsen min - jeg skulle styre det. Han lovte å ikke gjøre det, og holdt det! Når jeg fikk full kontroll på når og hvordan, så lærte jeg meg å like det, og også tenne veldig på det - med ham. Han sa mens vi var sammen og senere at han aldri har opplevd bedre. Så det å ha store sperrer for å gjøre det betyr ikke at man ikke kan bli god på det.  Det ble slutt mellom oss av helt andre grunner enn det seksuelle, og etter har jeg ikke møtt en mann jeg ser for meg å være i et langvarig forhold med. Men selv om jeg lærte meg å overvinne de første negative erfaringene jeg hadde hatt, så er det ikke noen selvfølge at jeg vil suge en ny mann, i hvert fall ikke før vi har vært sammen en god tid. Det er for min del en så intim handling at jeg må føle meg 100 % komfortabel med å skulle gjøre det. (Og som andre sider - om mannen ikke har vasket seg rett før, da er det uaktuelt - husk å trekke tilbake forhuden og vask der også!)

Du, ts, du har presset din kvinne til å gjøre blowjobs selv om du egentlig har visst at hun ikke var klar til å gjøre det. Og med det tror jeg du har ødelagt  veldig mye for henne. Om det kan repareres er usikkert, men skal du reparere det, sa må du snakke med henne, beklage at du har påvirket henne til å gjøre det. Men du kan også forsøker å forklare hvorfor du synes det er en viktig del av ditt sexliv. Men om du ikke har tålmodighet til å begynne på nytt, snakke med og lytte til henne, og gi henne all tiden hun trenger - da tenker jeg at det er bedre at dere går fra hverandre. For om du stadig påvirker/presser henne til å gjøre noe hun egentlig ikke ønsker å gjøre, så kan det for det første aldri bli godt for begge to, og det blir nærmest også en form for et overgrep, og det antar jeg du absolutt ikke ønsker å påføre henne. Men selv om hun går med på å gjøre det for deg, når hun egentlig ikke vil, kanskje fordi hun er redd for å miste deg, da blir det en form for overgrep, fordi du vet hun ikke er komfortabel med å gjøre det. Har du ikke tålmodighet til å gi henne den tiden hun trenger, da bør du avslutte fordi dere er for forskjellige.

Anonymkode: 41e99...265

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet

«Troverdig argument»? Hva gjør du hvis vi svarer nei, går hjem til dama og sier at argumentet hennes ikke er troverdig, for det sier internettet, og beordrer henne til å suge?

Du har en merkelig holdning til kjæresten din.

Anonymkode: da605...2cb

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...