AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #1 Skrevet 23. januar 2024 Trenger ingen kommentarer om at dette er urealistisk og du må sette pris på de du har osv. Jeg vet alt det. Men hvordan få stor vennekrets, hva aktivt gjør man får å få folk interessert og ønske om å bli venn? Anonymkode: 27411...ca7
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #2 Skrevet 23. januar 2024 Du må være en ganske snill, litt interessant, omsorgsfull og morsom person. Videre må du bry deg om den du forsøker å bli venn med, det er ikke en fan du skal ha. Et vennskap går begge veier. Anonymkode: 30750...1fb 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #3 Skrevet 23. januar 2024 Utstråling, nysgjerrighet og med godt humør. Skjønner likevel ikke behovet for å ha en stor vennekrets. Er ikke 1-2 venner nok? En stor vennekrets er ikke som man ser i filmer eller serier, det er kun fiksjon. Skal sies at det er ganske uvanlig å ha en stor vennekrets i voksenalder. Å skaffe seg en stor vennekrets på 5 måneder er urealistisk. Det er noe man bygger opp over tid. Anonymkode: 2f6e8...bef 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #4 Skrevet 23. januar 2024 Du får ikke vennskap på 5 måneder. Sånn funker ikke venner i Norge. Men du kan få til en større bekjentskapskrets, der det er sjanse for at relasjoner kan utvikle seg til vennskap etterhvert. Du må oppriktig interessere deg for andre mennesker. Være nysgjerrig og åpen, tørre å snakke med folk. Samtidig som du må være hyggelig og sosialt intelligent selv. Du må ut av hjemmet og dine gamle vaner. Oppsøk alt av sosiale tilstelninger, smått og stort. Om det er loddutsalg på fyrhuset, foredrag på biblioteket eller stille som frivillig for konsert/festival. Vær omgjengelig og prat med folk Anonymkode: 98f5c...38b 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #5 Skrevet 24. januar 2024 Hvilken alder er du i? Jeg tenker at for å få fra igjen til en stor gjeng, så trenger man å møtes jevnlig for å bli kjent og bli en gjeng, så da tenker jeg at en felles interesse ville vært naturlig. Typ dere er en gjeng på ca samme alder som driver med samme type trening, sy-kurs, svømme-kurs, jogge-gruppe, barselgruppe. Og hvis alle føler man klaffer godt og alle er interessert i mer vennskap enn bare å møtes på denne fellesaktiviteten, så kan det jo gå. Anonymkode: 2f1b0...036 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #6 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Utstråling, nysgjerrighet og med godt humør. Skjønner likevel ikke behovet for å ha en stor vennekrets. Er ikke 1-2 venner nok? En stor vennekrets er ikke som man ser i filmer eller serier, det er kun fiksjon. Skal sies at det er ganske uvanlig å ha en stor vennekrets i voksenalder. Å skaffe seg en stor vennekrets på 5 måneder er urealistisk. Det er noe man bygger opp over tid. Anonymkode: 2f6e8...bef Jeg synes en stor vennekrets i voksen alder er helt supert! Vi er en stor gjeng som feirer nytt år, 17 mai etc, og drar ofte på sommerferie sammen. Noen ganger med 12 stk, andre ganger 4 stk. Synes det er helt topp, glad jeg har flere å spille på Anonymkode: 83d1c...6bc
Ebbeliten Skrevet 24. januar 2024 #7 Skrevet 24. januar 2024 By på deg selv. Bli med på ALT du kan lokalmiljøet. Bli med i kor, bli med på frivillighetssentralen, arranger brettspillkvelder, inviter naboen eller andre foreldre i klassegruppa på kveldsmat sammen med ungene, spør om noen vil bli med grille pølser ute og bjuda på kakao. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå