AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #1 Skrevet 23. januar 2024 Hei, For 4 måneder giftet jeg med en kvinne fra Filippinene. Før vi giftet oss virket hun som en fantastisk person og jeg følte kjemien stemte veldig bra. Vi kjente hverandre i åtte måneder før vi giftet oss, og hun traff min familie og jeg hennes - før vi giftet oss. Nå, 4 måneder senere, har jeg lagt merke til ubehagelige sider ved henne som reiser flere røde flagg. Blant annet viser hun seg å bli veldig aggressiv hvis jeg ikke blir med på hennes ønsker og krav. Så aggressiv at det vekker frykt hos meg. Hva skal jeg gjøre? Det føles ikke helt bra lengre - og jeg føler jeg har blitt "lurt" til å bli gift med "falsk" person. Noen vil sikker si - at det fortjener jeg som fant meg kvinne fra Filippinene, men det er ikke det rådet jeg er ute etter. Hilsen bekymret mann... Anonymkode: 5b4c1...6f2 6
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #2 Skrevet 23. januar 2024 Dette kan du jo takke deg selv for? Ingen kjenner et annet menneske godt nok til å GIFTE SEG, etter åtte måneder...?!? Anonymkode: dc1e5...f1e 23 15
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #3 Skrevet 23. januar 2024 Skilsmisse. Dette blir ikke bedre. Anonymkode: 9d0a8...69e 25 8
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #4 Skrevet 23. januar 2024 Skjønner du giftet deg med ei fra Filippinene - de er jævlig sexy!❤️🔥 Anonymkode: a6863...cd4 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #5 Skrevet 23. januar 2024 Her er det kun et råd: SKILLSMISSE! NÅ! Anonymkode: 4b5b5...1aa 11 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #6 Skrevet 23. januar 2024 Uavhengig av om hun er fra Filippinene, her eller hvor som helst andre steder, og uavhengig av hvordan dere ble kjent og traff hverandre: sånn skal det ikke være og sånn skal du ikke ha det (leve med en person som plutselig viser andre sider som aggresjon, at du er redd osv.). Her må dere kommunisere. Snakker dere engelsk sammen, er kommunikasjonen god? Parterapi, familievernkontoret? Anonymkode: 2d176...ff4 16 1 10
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #7 Skrevet 23. januar 2024 Skilsmisse, også sender du henne hjem til Filippinene. Hun får vel neppe opphold når dere går fra hverandre så fort? Også må du sørge for at hun ikke blir gravid... Anonymkode: ea51c...00d 20 10
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #8 Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Uavhengig av om hun er fra Filippinene, her eller hvor som helst andre steder, og uavhengig av hvordan dere ble kjent og traff hverandre: sånn skal det ikke være og sånn skal du ikke ha det (leve med en person som plutselig viser andre sider som aggresjon, at du er redd osv.). Her må dere kommunisere. Snakker dere engelsk sammen, er kommunikasjonen god? Parterapi, familievernkontoret? Anonymkode: 2d176...ff4 Nei! Hvordan skal man kommunisere med en fra Filippinene? Bare å kvitte seg med henne fortest mulig! Anonymkode: 4b5b5...1aa 1 1
Blåtrå Skrevet 23. januar 2024 #9 Skrevet 23. januar 2024 Ikke gjør henne gravid! Da begynner det ekte helvete for deg! 12 9
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #10 Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei! Hvordan skal man kommunisere med en fra Filippinene? Bare å kvitte seg med henne fortest mulig! Anonymkode: 4b5b5...1aa Er derfor jeg spør om de kommuniserer godt på engelsk. Ellers høres det ikke liv laga ut. Anonymkode: 2d176...ff4 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #11 Skrevet 23. januar 2024 Blåtrå skrev (Akkurat nå): Ikke gjør henne gravid! Da begynner det ekte helvete for deg! Samme tenkte jeg. Anonymkode: 2d176...ff4 5
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #12 Skrevet 23. januar 2024 Get a divorce then. Og send henne tilbake. Anonymkode: a6863...cd4 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #13 Skrevet 23. januar 2024 Om du er bekymret i den graden at du er redd for egen sikkerhet bør du kanskje oppsøke politiet? Anonymkode: 4ce6f...dfe 5 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #14 Skrevet 23. januar 2024 I jobben min har jeg truffet mange kvinner fra østen. Nesten alle er skilt. Naive NordMENN. Anonymkode: faaba...631 13 6
Gjest Raphael Skrevet 23. januar 2024 #15 Skrevet 23. januar 2024 Jo fortere du skiller deg, jo mindre penger taper du.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #16 Skrevet 23. januar 2024 IKKE ha sex med henne mer, for straks hun ev. blir gravid, da begynner ditt virkelige mareritt. Kom deg ut av det. Og i fremtiden - velg en dame som kommer fra en likere kultur enn din, og ikke velg kvinner fra land der så mange er desperate etter å komme seg ut av landet ved å velge menn de egentlig ikke vil ha at de må late som om de elsker dem. Det er ødeleggende for dem, det er ødeleggende for deg. Men så lenge hun er så aggressiv at du blir redd, flytt fra henne, oppsøk politiet og forklar situasjoen også og få råd der. Anonymkode: 1d5c1...81e 20 7
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #17 Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, For 4 måneder giftet jeg med en kvinne fra Filippinene. Før vi giftet oss virket hun som en fantastisk person og jeg følte kjemien stemte veldig bra. Vi kjente hverandre i åtte måneder før vi giftet oss, og hun traff min familie og jeg hennes - før vi giftet oss. Nå, 4 måneder senere, har jeg lagt merke til ubehagelige sider ved henne som reiser flere røde flagg. Blant annet viser hun seg å bli veldig aggressiv hvis jeg ikke blir med på hennes ønsker og krav. Så aggressiv at det vekker frykt hos meg. Hva skal jeg gjøre? Det føles ikke helt bra lengre - og jeg føler jeg har blitt "lurt" til å bli gift med "falsk" person. Noen vil sikker si - at det fortjener jeg som fant meg kvinne fra Filippinene, men det er ikke det rådet jeg er ute etter. Hilsen bekymret mann... Anonymkode: 5b4c1...6f2 Men det er det rådet du får. Norske menn som drar til østen på jakt etter underdanige, vakre og unge kvinner, må lære en lekse en dag. Anonymkode: b8732...301 8 4
Fru Uperfekt Skrevet 23. januar 2024 #18 Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette kan du jo takke deg selv for? Ingen kjenner et annet menneske godt nok til å GIFTE SEG, etter åtte måneder...?!? Anonymkode: dc1e5...f1e Tja jeg gifta meg etter 2 mnd. Men skal sies at mange endrer seg drastisk etter ring på fing 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #19 Skrevet 24. januar 2024 1. Ikke gjør henne gravid- uansett!! 2. Dette blir ikke bedre. Om du vil forsøke å redde forholdet, oppsøk hjelp, parterapi eller forlang at hun skal gå på sinnemestringskurs. 3. Hun kan ha opplevd overgrep eller vokst opp med omsorgssvikt som har gitt henne undertrykt sinne som kommer til overflaten i krangler med deg. Hun må få hjelp og behandling. 4. Snakk med krisesenter for menn, eller ring en hjelpetelefon. Om du blir redd, så er dette skadelig for deg, og du trenger å ta vare på din egen psyke. ❤️ Anonymkode: 0baf4...e21 10 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #20 Skrevet 24. januar 2024 Hun drar når hun har statsborgerskap så det er ikke noe å være redd for. Anonymkode: d9602...c51 4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå