Gå til innhold

Er dagens vinterdresser av mye bedre kvalitet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes de virker så tynne i forhold til de jeg hadde på 90 tallet. Husker de som mye tykkere, mer foring inni. 

Det får meg til å lure på om den jeg har kjøpt til barnet er varm nok og en fullverdig vinterdress. Har blant annet en fra Reima Phuri. 

Anonymkode: cf69f...28c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vinterdressene i gamledager var vel dundresser.. ikke noe særlig å bevege seg i.. og ikke vanntette

Anonymkode: cfd49...7cf

• Nyttig 2
Skrevet

Aner ikke, men de er kanskje laget av andre materialer? Ser det samme i naturprogrammer, hvor folk tar seg fram gjennom isødet i noe som ser ut som turndrakter 😶

Anonymkode: 258e7...f3f

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Vinterdressene i gamledager var vel dundresser.. ikke noe særlig å bevege seg i.. og ikke vanntette

Anonymkode: cfd49...7cf

Husker i alle fall at jeg alltid ble våt gjennom dressen og at det var ubehagelig og tungt å gå med dress. 

Anonymkode: cf69f...28c

Skrevet

Husker jeg reagerte på det samme. Men dagens dresser er varme og gode, ingen grunn til bekymring.

Anonymkode: f85b5...123

• Nyttig 1
Skrevet

Det har skjedd en stor utvikling innen isolasjonsmaterialer aiden 90-tallet. Dagens isolasjonsmateriale er tynnere og isolerer bedre, og det gjør dagens vinterdresser mye enklere å bevege seg i enn de vi hadde for 30 år siden.

Anonymkode: 71333...f84

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...